Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest D_flatmajor

At det er mest aktuelt å diskutere "aktuelle saker" hvis du samtidig ser det som uaktuelt at det finnes flere sider av en sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man er deprimert, kan man ikke være lystig eller glad i hyggelig selskap en gang i blant. Da er man manisk eller alkoholiker!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvis du røyker, og eller, er overvektig, skal du ikke gå til legen, for uansett hva som feiler deg, er det selvforskyldt

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Hvis man er deprimert, kan man ikke være lystig eller glad i hyggelig selskap en gang i blant. Da er man manisk eller alkoholiker!

Og man kan i hvert fall ikke være pen og samtiig deprimert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg har lært at om typen din er utro mot deg, så er det faktisk DIN feil, fordi at DU ikke tok godt nok vare på han ( for.eks hadde sex like ofte som han vil)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

mye nyttig jeg lærer her i dag! :

om man er voksen(runda 20-årene) og jomfru, så gå til psykolog!!

da er man nemlig psykisk syk!

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at poking på facebook betyr "vil du ha sex?", men at det ikke betyr noe med mindre det er BESTEVENNINNA MI!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg har lært at hvis man spør om man overreagerer i forhold til ett eller annet med kjæresten - så gjøre man det. nesten uansett hva det skal være. og så heter det ikke mor, men biomor :fnise: og ikke stemor, men bonusmamma :fnise: :fnise: og dessuten - det eneste som står i hodet på samværsfedre, er å betale så lite som mulig i barnebidrag. og så er det kjempeviktig med dokurv i bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Jeg har lært at hvis man spør om man overreagerer i forhold til ett eller annet med kjæresten - så gjøre man det. nesten uansett hva det skal være. og så heter det ikke mor, men biomor :fnise: og ikke stemor, men bonusmamma :fnise: :fnise: og dessuten - det eneste som står i hodet på samværsfedre, er å betale så lite som mulig i barnebidrag. og så er det kjempeviktig med dokurv i bryllup.

Jeg vil også lære noe i dag. Hva er en dokurv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg vil også lære noe i dag. Hva er en dokurv?

Det er noe som er blitt en absolutt nødvendighet i brylluper nå for tiden :fnise: . Det er en samling av diverse ting og tang som spesielt damer kan ha behov for utover kvelden og natten. Leppestift, pudder, tamponger/bind, deodorant, strømper, neglelakk, hårspray, you name it. Alt befinner seg i en kurv som blir plassert på badet til fri avbenyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det er noe som er blitt en absolutt nødvendighet i brylluper nå for tiden :fnise: . Det er en samling av diverse ting og tang som spesielt damer kan ha behov for utover kvelden og natten. Leppestift, pudder, tamponger/bind, deodorant, strømper, neglelakk, hårspray, you name it. Alt befinner seg i en kurv som blir plassert på badet til fri avbenyttelse.

Aha. Jaja, hørtes jo forsåvidt greit ut. Men en nødvendighet? Neppe. Folk får sørge for egne tamponger :fnise:

Endret av Maria_Marihøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Aha. Jaja, hørtes jo forsåvidt greit ut. Men en nødvendighet? Neppe. Folk får sørge for egne tamponger :fnise:

"Før i tiden" hadde vi med oss selv det vi trodde vi kom til å ha behov for :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

og hvis du er skikkelig bridezilla (eller hva det nå heter) må den selvsagt også ineholde mascara, paracet, ibux, plaster, compeed, lypsyl, fuktighetskrem og en hel masse mer :fnise: går litt over styr altså. Hvis man har mensen, så tar man da med seg tamponger eller bind. Og de fleste oppegående damer vet da at en nylonstrømpebukse kan rakne, og tar med seg en ekstra. Det samme med deodorant hvis man svetter mye, og sminke hvis man tror man har behov for å freshe seg litt opp i løpet av kvelden. Men den kritikken burde vel vært i bryllupsforumet :P I tillegg burde vel en dokurv inneholde et respektabelt utvalg av forskjellige blader/magasiner av type mote, livsstil og interiør, slik at damene kan ha noe å unnderholde seg med, mens de sitter og gjør det nødvendige :fnise::ironi:

Endret av Solsmil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

og hvis du er skikkelig bridezilla (eller hva det nå heter) må den selvsagt også ineholde mascara, paracet, ibux, plaster, compeed, lypsyl, fuktighetskrem og en hel masse mer :fnise: går litt over styr altså. Hvis man har mensen, så tar man da med seg tamponger eller bind. Og de fleste oppegående damer vet da at en nylonstrømpebukse kan rakne, og tar med seg en ekstra. Det samme med deodorant hvis man svetter mye, og sminke hvis man tror man har behov for å freshe seg litt opp i løpet av kvelden. Men den kritikken burde vel vært i bryllupsforumet :P I tillegg burde vel en dokurv inneholde et respektabelt utvalg av forskjellige blader/magasiner av type mote, livsstil og interiør, slik at damene kan ha noe å unnderholde seg med, mens de sitter og gjør det nødvendige :fnise::ironi:

Jammen fikk du med deg mye mer enn jeg tenkte på. Det er ikke måte på hvor mye det kan tenkes at damer har bruk for :fnise: .

Det er noen bruder som sørger for å ha mannetingkurv også, mannedeodorant, godlukt etc., sokker også kanskje. Mannfolk kan vel også bli svett på føttene :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har lært at tynne damer lærer at tykke damer er penest, og at tykke damer lærer at tynne damer er penest. Og så må man ikke glemme at det heter "fettberg" eller "skjelett", og at disse navnene også kan benyttes på normalvektige for å sprite opp stemninga i en tråd. Og så har vi det gående, og sånn går nu dagan på KG.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...