Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lært at jeg er et kvinnfolk.

Det er helt sikkert fordi du har så frodige, kvinnelige former. Jeg har nemlig lært at alle ekte kvinner har det. Og at jeg derfor ser ut som en gutt på 12 år. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert fordi du har så frodige, kvinnelige former. Jeg har nemlig lært at alle ekte kvinner har det. Og at jeg derfor ser ut som en gutt på 12 år. :)

Og ikke glem at gutter/menn som liker din (og min) kroppsfasong egentlig er homofile. De har bare ikke kommet ut av skapet enda.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke glem at gutter/menn som liker din (og min) kroppsfasong egentlig er homofile. De har bare ikke kommet ut av skapet enda.

Jepp. I tillegg til å være pedofile og dessuten ha for dårlig selvtillit til å prøve seg på et ekte kvinnfolk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

At det er stuerent som rakker'n og vurdere å lage barn nummer to med eks'en, selv om det ikke er planer om å bli sammen, litt uavhengig av om han er klar for krapyl nummer to, siden man samarbeider så godt om det første og siden det sikkert tar tid før Mr. Right dukker opp

Denne tråden :sjokk:

Som om man diskuterte hundeoppdrett eller noe annet med mer enn to bein.

Både tema og ikke minst måten det diskuteres på er så KG'ish som det omtrent er mulig å komme.

Jeg er faen meg målløs.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært på Kvinneguiden at jeg må finne meg min egen stil, bare synd jeg ikke har tid og ork til å gidde det. Lurer på om de virkelig tror at vi som bare kjøper det vi synes er stilig i butikken for å være "mainstreame kuer"? :gjeiper:

Hvem er egentlig mainstream? Den store gruppen med folk som er rabiate etter å skille seg ut (hipstere, grøss), eller den andre gruppen som er avslappet med tanke på hva de går med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at når menn slår så er de psykopater som burde bures inne, men når kvinner slår, truer, prøver å stikke sigaretter i øynene, kaster kniver og sakser og ødelegger gamle, personlige eiendeler til sine menn så er det bare morsomt og vel fortjent.

En god del av de kvinnfolkene burde vært på lukket psykiatrisk avdeling, så ustabile som de er.

Endret av Hikken
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært på Kvinneguiden at jeg må finne meg min egen stil, bare synd jeg ikke har tid og ork til å gidde det. Lurer på om de virkelig tror at vi som bare kjøper det vi synes er stilig i butikken for å være "mainstreame kuer"? :gjeiper:

Hvem er egentlig mainstream? Den store gruppen med folk som er rabiate etter å skille seg ut (hipstere, grøss), eller den andre gruppen som er avslappet med tanke på hva de går med?

Mainstream: Sånn som "alle andre". Feks musikk, JEG synes at Rihanna og alle disse populære bandene/artistene er maintream fordi "alle" hører på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skikkelig synd på mannfolk hvis de ikke får sprute i kjeften til ei dame når de blir sugd.

Nei, det er det ikke! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at det fins veldig mange dumme kvinner.

Jeg har lært at mange kvinner som er voksen i følge alderen, har mentaliteten til en gjennomsnittlig 14-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

At du er lite attraktiv uansett hvordan du ser ut. Du er sikkert en 1'er.

Og du er unormal hvis du er uenig med hvem som helst i hva som helst. Hvis du ikke gir deg så er du muligens psykisk syk også. Og sikkert både løs og et dårlig ligg. Samtidig. Og en dårlig venn, dårlig kjæreste, et utskudd i samfunnet og farlig for omgivelsene med din unormale framtoning.

I alle disse tilfellene bør du med din stakkars siste rest av normal psykisk helse alltid oppsøke psykolog for din destruktive atferd. Etter at du har sjekka hva fotballfrue mener, noe som er obligatorisk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...