Gjest Eurodice Skrevet 28. oktober 2011 #1781 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har lært at det er mange synske personer med medisinsk utdannelse på KG. De fastslår og stiller fjerndiagnoser med største sikkerhet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 28. oktober 2011 #1782 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har lært at det er mange synske personer med medisinsk utdannelse på KG. De fastslår og stiller fjerndiagnoser med største sikkerhet. Telemedisin? :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2011 #1783 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har lært at hvis man gir bort noe som det vil knyttes kostnader til (reise, bil, symaskin, you name it), så er det ikke lenger en gave.Slike gaver blir betegnet som gift elephants på engelsk. Kommer ikke på et godt norsk uttrykk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. oktober 2011 #1784 Del Skrevet 28. oktober 2011 Telemedisin? :gjeiper: Der sa du det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 28. oktober 2011 #1785 Del Skrevet 28. oktober 2011 Der sa du det . Eller mer spesifikt: klarsynthet med grunnkurs i telemedisin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. oktober 2011 #1786 Del Skrevet 28. oktober 2011 Eller mer spesifikt: klarsynthet med grunnkurs i telemedisin Skal vi teste litt her: Jeg får et inntrykk av at du har vært urolig i magen et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michelle82 Skrevet 29. oktober 2011 #1787 Del Skrevet 29. oktober 2011 Går man med skjørt som slutter før knærne er en hore. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1788 Del Skrevet 29. oktober 2011 Man er ett brødhue pga man ikke mener samme som visse mennesker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 29. oktober 2011 #1789 Del Skrevet 29. oktober 2011 Skal vi teste litt her: Jeg får et inntrykk av at du har vært urolig i magen et par dager. Gurimalla, hvordan klarte du å se det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1790 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvis du jobber i Ringnes så har du mest sansynlig angst og eller andre psykiske problemer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. oktober 2011 #1791 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gurimalla, hvordan klarte du å se det? Jeg er blitt velsignet (ikke ment religiøst, men vet ikke hvilket annet ord som passer) med visse evner, som klarsynthet, "klarfølthet" eller hva jeg skal kalle det, varme hender, healing, både direkte og fjernhealing... Det er ikke slik at jeg får syner i fleng. Det dreier seg om fornemmelser, om å innstille seg på en person eller situasjon. Disse tingene holder jeg helt privat, i en engere krets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 30. oktober 2011 #1792 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dersom du ikke gjør det de andre du diskuterer med syns er riktig, så burde du aldri få barn, og de barna du har burde helst tar fra deg. Eller dø i en bilulykke som jeg faktisk fikk høre i en tråd om bilseter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #1793 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvis du liker å bli dominert, må man forvente at fremmede menn tror det er fritt fram å voldta deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 30. oktober 2011 #1794 Del Skrevet 30. oktober 2011 Uføre skal ikke ha nok penger til å klare seg i hverdagen, for studenter får jo så lite! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 30. oktober 2011 #1795 Del Skrevet 30. oktober 2011 Telemedisin? :gjeiper: *Host* Telehiv *host* Klarte ikke å dy meg :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #1796 Del Skrevet 4. november 2011 At jeg (og flere andre) visstnok har dårlig "egen-motivasjon for sex" siden man ikke bruker pessar! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. november 2011 #1797 Del Skrevet 4. november 2011 Har lært at mødre eier hovedomsorgen for barna. Og at dersom mor nekter far samvær fordi han har ny dame, er det fordi mors dømmekraft alltid er høyere enn fars. Derfor må far dumpe kjæresten sin om moren til barna hans forlanger det, fordi det er omsorgssvikt av far å få ny kjæreste, og dette må barna selvsagt beskyttes fra. Av mor. For hun vet selvsagt best. Selv om hverken hun eller barna har møtt ny-dama ennå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. november 2011 #1798 Del Skrevet 6. november 2011 Har lært at kvinner betrakter det motsatte av hva jeg synes er attraktivt som attraktivt. Jeg liker små frekke bryster - dem skal skjæres i og fylles med fremmedelementer slik at de mister attraksjonsverdi for meg. Store, kjøttfulle "indre" kjønnslepper, som er min livrett, skal klippes bort og tråkles igjen. Kjønnslepper med mørke kanter, som virkelig gir futt og fart i farskapsstaken, de skal faenimeg blekes. Bollemus skal helst opereres bort den også, selv om jeg tror det var en trolletråd. Ren silkemyk kvinnehud skal rables på med med noe som snart vil se ut som amatørtusjtegninger. Hærverk mot det estetiske, fordi "alle andre har". Men, den tattisen betyr noe helt spesielt individuelt noe for hele føkkings stimen. Piercinger som inviterer alskens bakteriekulturer inn dit de ikke er ment å bo. Tungekule som skal gi økt nytelse ved blåsearbeid, men som egentlig bare minner om hvor mye kuk hun har hatt i kjeften før meg, og som derfor gjør tanken på å kysse henne motbydelig. Har sikkert glemt noen, men det gjør ingenting. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 6. november 2011 #1799 Del Skrevet 6. november 2011 At folk er ikke late, de lider av depresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 6. november 2011 #1800 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Jeg har lært at man ikke skal ha venner av motsatt kjønn, og at folk som lider av depresjon blir stemplet som late. Endret 6. november 2011 av 2shy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå