Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Jeg har lært at det er mange synske personer med medisinsk utdannelse på KG. De fastslår og stiller fjerndiagnoser med største sikkerhet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært at det er mange synske personer med medisinsk utdannelse på KG. De fastslår og stiller fjerndiagnoser med største sikkerhet.

Telemedisin? :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at hvis man gir bort noe som det vil knyttes kostnader til (reise, bil, symaskin, you name it), så er det ikke lenger en gave.
Slike gaver blir betegnet som gift elephants på engelsk. Kommer ikke på et godt norsk uttrykk.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Eller mer spesifikt: klarsynthet med grunnkurs i telemedisin

Skal vi teste litt her: Jeg får et inntrykk av at du har vært urolig i magen et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi teste litt her: Jeg får et inntrykk av at du har vært urolig i magen et par dager.

:hakeslepp: Gurimalla, hvordan klarte du å se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du jobber i Ringnes så har du mest sansynlig angst og eller andre psykiske problemer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

:hakeslepp: Gurimalla, hvordan klarte du å se det?

Jeg er blitt velsignet (ikke ment religiøst, men vet ikke hvilket annet ord som passer) med visse evner, som klarsynthet, "klarfølthet" eller hva jeg skal kalle det, varme hender, healing, både direkte og fjernhealing...

Det er ikke slik at jeg får syner i fleng. Det dreier seg om fornemmelser, om å innstille seg på en person eller situasjon.

Disse tingene holder jeg helt privat, i en engere krets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Dersom du ikke gjør det de andre du diskuterer med syns er riktig, så burde du aldri få barn, og de barna du har burde helst tar fra deg. Eller dø i en bilulykke som jeg faktisk fikk høre i en tråd om bilseter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg (og flere andre) visstnok har dårlig "egen-motivasjon for sex" siden man ikke bruker pessar! :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lært at mødre eier hovedomsorgen for barna. Og at dersom mor nekter far samvær fordi han har ny dame, er det fordi mors dømmekraft alltid er høyere enn fars.

Derfor må far dumpe kjæresten sin om moren til barna hans forlanger det, fordi det er omsorgssvikt av far å få ny kjæreste, og dette må barna selvsagt beskyttes fra. Av mor. For hun vet selvsagt best. Selv om hverken hun eller barna har møtt ny-dama ennå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at kvinner betrakter det motsatte av hva jeg synes er attraktivt som attraktivt.

Jeg liker små frekke bryster - dem skal skjæres i og fylles med fremmedelementer slik at de mister attraksjonsverdi for meg.

Store, kjøttfulle "indre" kjønnslepper, som er min livrett, skal klippes bort og tråkles igjen.

Kjønnslepper med mørke kanter, som virkelig gir futt og fart i farskapsstaken, de skal faenimeg blekes.

Bollemus skal helst opereres bort den også, selv om jeg tror det var en trolletråd.

Ren silkemyk kvinnehud skal rables på med med noe som snart vil se ut som amatørtusjtegninger. Hærverk mot det estetiske, fordi "alle andre har". Men, den tattisen betyr noe helt spesielt individuelt noe for hele føkkings stimen.

Piercinger som inviterer alskens bakteriekulturer inn dit de ikke er ment å bo. Tungekule som skal gi økt nytelse ved blåsearbeid, men som egentlig bare minner om hvor mye kuk hun har hatt i kjeften før meg, og som derfor gjør tanken på å kysse henne motbydelig.

Har sikkert glemt noen, men det gjør ingenting.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at man ikke skal ha venner av motsatt kjønn, og at folk som lider av depresjon blir stemplet som late.

Endret av 2shy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...