Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært at "jeg fortjener bedre" er et usedvanlig godt argument for å ikke ta et blikk på seg selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Bomullsdott

I en diskusjon så er det en mening som er feil, og en som er rett. Det går ikke an å akseptere at det fins forskjellige syn på ting og at begge deler kan være like "riktige". Mener man noe annet enn deg, tar man selvfølgelig feil...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en diskusjon så er det en mening som er feil, og en som er rett.

Jah! Og det fins ikke bemerkninger, undringer, forslag, spørsmål, samtaler, det fins bare bastante meninger som er 100% riktige!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Uttal deg aldri på vegne av noen andre enn deg selv. Kun egen erfaring er valid, alt annet blir patetisk, generaliserende, overlegent, fordummende og håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at om man ikke dumper kjæresten i person er man feig.

Som en annen person nevnte her er det mange jenter som er sammen med en fyr med navn Sambo. Er det så vanskelig å skrive "samboeren min?" Men når jeg leser tråder hvor de skriver sambo tenker jeg på den egentlige betydningen av ordet. :fnise:

At "du fortjener bedre" og "dump han" er en ganske vanlig ting å si i samliv og relasjoner delen av forumet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På KG er likestilling noe kun kvinner skal ha fordel av. Menn som starter hjelp-er-jeg-gravid-tråd blir ikke tatt seriøst. :kjefte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På KG er likestilling noe kun kvinner skal ha fordel av. Menn som starter hjelp-er-jeg-gravid-tråd blir ikke tatt seriøst. :kjefte:

:skratte:

Hva slags symptomer var det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært hva som er korrekt måte å gå på do på.

Først må du legge dopapir i toalettet, ikke så mye at det tetter doen, men nok til at du ikke lager lyd når du tisser. Bæsje gjør man ikke om det er andre tilstede i samme hus/leilighet. Etter du har gjort ditt må du selvfølgelig legge ned dolokket før du drar opp. Deretter løfter man lokket igjen og vasker doskåla. Det har ingen betydning om du er på et offentlig toalett, hos naboen eller hjemme hos deg selv. Dokosten skal ikke skylles, for man kan jo ikke trekke opp med lokket oppe. Det har heller ingen betydning hvor skitten og full av bakterier dokosten på offentlige toaletter er, men å tisse på en do med bremsespor er rett og slett uhygienisk. Må man gjøre fra seg på offentlige toalett er det viktig å velge bås med omhu. Å velge doen som der og da er ledig, har papir, er renest holder ikke.

Det gjør heller ingenting om man kaster tamponger og bind i do, for det har mor og bestemor alltid gjort.

Hva i all verden jeg skal gjøre om jeg kommer til en utedo vet jeg ikke. Håper KG lærer meg det snart også.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagskvalme, oppblåsthet og sterkt kontaktbehov. :nigo:

Men du har tydeligvis ikke lært at vi her på KG ikke er synske, TA EN TEST! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Men du har tydeligvis ikke lært at vi her på KG ikke er synske, TA EN TEST! ;)

Så klart kgere er synske. Det har jeg lært her inne :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*videreformidle det til Madammen*

Be careful what you fish for... :opplyser:

Før du vet ordet av det kommer hun settende med en ubarbert CactusJack AnalDestructor strapon fra Helvete og et gledesskingrende hvin, som klippet rett ut av skrekkens grisebinge. :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Katten.

Be careful what you fish for... :opplyser:

Før du vet ordet av det kommer hun settende med en ubarbert CactusJack AnalDestructor strapon fra Helvete og et gledesskingrende hvin, som klippet rett ut av skrekkens grisebinge. :jepp:

Alt for sant! Hun har allerede uttrykt ønske om å ta den jomfrudommen mine! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at hvis man gir bort noe som det vil knyttes kostnader til (reise, bil, symaskin, you name it), så er det ikke lenger en gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bomullsdott

Jeg har lært at det ikke er lov til å ha det vondt, for det er alltid noen som har det verre, og disse som har det verre skal man selvfølgelig sammenliknes med. Det er ikke lov til å synes synd på seg selv, for tenk på hva alle andre kan ha vært gjennom da!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...