Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har lært at man bør være så tykk som mulig..? :klo:

Det er vel heller all drittslengingen om tynne modeller, jenter med "guttekropper" og deres (ifølge KG) homofile kjærester hun sikter til.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Jeg er sadist fordi jeg ser på realityprogram på TV...

Hmm.. Spenstig. Visste ikke at det skulle så lite til, men da har jeg og lært noe nytt av KG i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Spenstig. Visste ikke at det skulle så lite til, men da har jeg og lært noe nytt av KG i dag :fnise:

Hehe, nei visste ikke jeg heller... Men sånn er det visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at man gjerne kan diskriminere de med rødt hår og fregner, men ikke de med veldig mørk hud og sort hår.......

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at man gjerne kan diskriminere de med rødt hår og fregner, men ikke de med veldig mørk hud og sort hår.......

Og det hjelper ikke å rapportere hetsende kommentarer om de med rødt hår og fregner heller. Det blir stående.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at godt trente menn er freaker av dimensjoner, som ikke kan spise godteri, spiser bananer & proteinshake hele dagen, tilbringer TIMESVIS på trening hver dag, og kan risikere å ha SVETTE treningsklær!

:skratte::skratte::skratte:

Lenge leve generaliseringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg har lært at enhver tråd som omhandler utroskap skal nedsables med dømmende og fordømmende utbrudd over hvor kynisk, slem og ond den som begår utroskap er - uansett. Med andre ord, KG prøver å lære meg at livet er svart/hvitt, men så langt er jeg ikke enig :lol:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har lært at julen bare er til for småbarnsforeldre og deres barn. Vi andre bør for lengst ha vokst av oss behovet for å feire jul, samt det å tilbringe tid med familiene våre.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at tråder her har like stor evne til å holde seg til temaet som konsentrasjonen min, we have something in common, yey... :kari:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at julen bare er til for småbarnsforeldre og deres barn. Vi andre bør for lengst ha vokst av oss behovet for å feire jul, samt det å tilbringe tid med familiene våre.

THIS!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer! Hvorfor skulle en stakkars student som ser familien 2 ganger i året ha rett på å få dra hjem når småbarnsmoren da går glipp av 8 timers samvær med ungen på julaften som hun ser hver dag ellers? :hakeslepp:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg har lært at enhver tråd som omhandler utroskap skal nedsables med dømmende og fordømmende utbrudd over hvor kynisk, slem og ond den som begår utroskap er - uansett. Med andre ord, KG prøver å lære meg at livet er svart/hvitt, men så langt er jeg ikke enig :lol:

Jeg har lært at når en jente forklarer sin situasjon med at typen ikke har tid til henne får man alltid "DUMP HAN!!!!!!!!!!!!!!!"

Mens når en gutt lager et tilsvarende innlegg får de "Håper det ordner seg for dere!" "Snakk med henne og si hva du føler" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en tråd der man skal legge ut bilder av kroppen sin, blir det vanligvis forventet at man skal få skryt/trøst eller noen ganger kritikk. Men på KG gjøres det faktisk et stort poeng ut av at noen har "bare en helt normal kropp"... Nei fy man må jo ikke finne på å rose noens kropp hvis den er helt normal altså!

Merkelig opplegg! :gjeiper:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...