Gjest pastablasta Skrevet 5. september 2011 #1721 Del Skrevet 5. september 2011 Har vært vekk fra KG i fire år nå, og etter gjennomgang av denne tråden kan jeg kun konkludere med at nøyaktig ingenting har endret seg. Kan ikke alle som har kommer med de skarpe observasjonene bli med over i et mer balansert forum et annet sted...? Hvorhen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. september 2011 #1722 Del Skrevet 9. september 2011 Alle menn er treige jævler. Alle kvinner er storkrevende og kalde kjerringer. Og de som faktisk har funnet lykken er bare naive... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 9. september 2011 #1723 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) En dame under 165 cm kan aldri bli en 10-er på good-looking skalaen. Stakkars meg som bare er 162 cm høy Endret 9. september 2011 av Hikken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 9. september 2011 #1724 Del Skrevet 9. september 2011 En dame under 165 cm kan aldri bli en 10-er på good-looking skalaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 9. september 2011 #1725 Del Skrevet 9. september 2011 En dame under 165 cm kan aldri bli en 10-er på good-looking skalaen. Hahaha tåpeligheter selv liker jeg jentene mine "petite" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1726 Del Skrevet 9. september 2011 At nesten alle "menn" som forviller seg inn på et dette kvinneforumet HATER kvinner og alt med dem. Likevel er de de mest ivrige på å diskutere, og bruker flere timer her inne om dagen. Men så skjønner de ikke selv at det ikke er kvinners skyld at de er miserable, men deres egen manglende evne til å ta ansvar for sitt eget liv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrazyCatlady Skrevet 9. september 2011 #1727 Del Skrevet 9. september 2011 Hvis man påstår at alle mennesker har noe pent ved seg(som for eksempel pene øyne,fint hår,flott kropp osv) så er det bare noe man sier fordi man er stygg selv. Alle stygge mennesker sier sånt tydeligvis..Joda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. september 2011 #1728 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har lært at det er en fyr som heter "Sambo" som er sammen med veldig mange av KG-jentene. Jeg lurer på om det er han fra den efter hvert politisk ukorrekte barnesangen "Lille, svarte Sambo". Hvis man mener "samboeren min", så kan man vel skrive det? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 9. september 2011 #1729 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har lært at det er en fyr som heter "Sambo" som er sammen med veldig mange av KG-jentene. Jeg lurer på om det er han fra den efter hvert politisk ukorrekte barnesangen "Lille, svarte Sambo". Hvis man mener "samboeren min", så kan man vel skrive det? Høres mer idiotisk ut når de sier det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 9. september 2011 #1730 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har lært at hvis man legger ut bilde av seg selv kun iført oppvaskhansker så vil det følge deg gjennom hele KG-karrieren din 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 10. september 2011 #1731 Del Skrevet 10. september 2011 At nesten alle "menn" som forviller seg inn på et dette kvinneforumet HATER kvinner og alt med dem. Likevel er de de mest ivrige på å diskutere, og bruker flere timer her inne om dagen. Men så skjønner de ikke selv at det ikke er kvinners skyld at de er miserable, men deres egen manglende evne til å ta ansvar for sitt eget liv. Det har jeg og lært. Har lært meg det så godt at jeg vurderer å skifte forumbeite, for det begynner å bli en smule ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. september 2011 #1732 Del Skrevet 10. september 2011 Det har jeg og lært. Har lært meg det så godt at jeg vurderer å skifte forumbeite, for det begynner å bli en smule ubehagelig. Kjære Røyskatt! Du må ikke la deg dupere av umodne guttehvalper. Jeg synes også det er trist at denne tyben "menn" øyensynlig vokser i antall her, men løsningen er ikke å rømme fra KG. Da lar du dem jo vinde. I slike tilfelde, er det bedre å avklede dem den simple retorikken de bruker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 10. september 2011 #1733 Del Skrevet 10. september 2011 Tusen takk, Giacomo Du er god, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 12. september 2011 #1734 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har lært at hverdagslige trivialiteter som f.eks. matter på kjøkkengulvet, engasjerer mer enn man skulle tro. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 12. september 2011 #1735 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har lært at hverdagslige trivialiteter som f.eks. matter på kjøkkengulvet, engasjerer mer enn man skulle tro. dette har jeg lært også. nå har ikke jeg skrevet i den tråden, men lest. jeg har i tillegg lært at den fine løperen min som passer perfekt inn på kjøkkenet, og omtrendt er prikken over i-en, egentlig bare er æsj og fysj, og særdeles uhygienisk, og bør kastes med en gang! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michelle82 Skrevet 12. september 2011 #1736 Del Skrevet 12. september 2011 Er man uenig med en bruker, er man sjalu. Fordi det er ikke mulig å rett og slett mene noe annet liksom... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2011 #1737 Del Skrevet 12. september 2011 Er man uenig med en bruker, er man sjalu. Fordi det er ikke mulig å rett og slett mene noe annet liksom... meeeeen! er man enig- ja, da er man en såkalt "Klikker". Og det er jaffal feil! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michelle82 Skrevet 12. september 2011 #1738 Del Skrevet 12. september 2011 meeeeen! er man enig- ja, da er man en såkalt "Klikker". Og det er jaffal feil! Hva er klikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2011 #1739 Del Skrevet 12. september 2011 Hva er klikker? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=587977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 12. september 2011 #1740 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har lært at man på KG burde være så tynn som mulig. Jeg anser meg selv til å være motvekten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå