Gjest *Røyskatt* Skrevet 31. august 2011 #1701 Del Skrevet 31. august 2011 At man skal rense ræva (står sånn i tråden :gjeiper: ) med q-tips. Ser bare for meg å stå der å grave meg i rumpa med bomullspinne. Snadder! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrazyCatlady Skrevet 31. august 2011 #1702 Del Skrevet 31. august 2011 At det er ofte er enten eller her.Noe annet enn det går ikke an. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. august 2011 #1703 Del Skrevet 31. august 2011 At man skal rense ræva (står sånn i tråden :gjeiper: ) med q-tips. Ser bare for meg å stå der å grave meg i rumpa med bomullspinne. Snadder! Hæææ?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #1704 Del Skrevet 31. august 2011 At mødre skal få lov til å gjøre hva de vil pga alt ungen gjør er så NATURLIG!. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 31. august 2011 #1705 Del Skrevet 31. august 2011 At de som ikke har en fast jobb under vgs kommer til å ende opp på gata når de flytter hjemmefra :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. august 2011 #1706 Del Skrevet 31. august 2011 At de som ikke har en fast jobb under vgs kommer til å ende opp på gata når de flytter hjemmefra :gjeiper: Puh, jeg hadde flaks jeg da... Jeg hadde bare strøjobber, men jeg bor faktisk inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 31. august 2011 #1707 Del Skrevet 31. august 2011 Puh, jeg hadde flaks jeg da... Jeg hadde bare strøjobber, men jeg bor faktisk inne. OMG! Det tror jeg ikke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 31. august 2011 #1708 Del Skrevet 31. august 2011 Om du skriver en post så spammer du formuet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jytte Skrevet 31. august 2011 #1709 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg lærer noe nytt hver dag. Det siste er at ungdom som jobber mens de går på videregående skole vil bli utslitt og skoletapere .. ja, også noen store pengesløsere fordi de blir så vant til å ha masse penger mellom hendene. Så alle mammaer og pappaer må dele ut lommepenger helt til deres sønner og døtre begynner på universitetet ... da er det visstnok greit å jobbe litt. Rart at det er blitt folk at meg, min mann og våre barn ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 31. august 2011 #1710 Del Skrevet 31. august 2011 At Tyskland har konge og dronning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. august 2011 #1711 Del Skrevet 31. august 2011 At man miste ungen sin i bakken av å ha promille på 0,2. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. august 2011 #1712 Del Skrevet 31. august 2011 -At hvis man presenterer noen symptomer, er det nesten alltid den mest alvorlige diagnosen som er riktig, uavhengig av hva legen har sagt, eller om mere end et halvt av disse symptomene peker i den retning. -At man bør bytte fastlege mindst syv ganger i året. -At det er unormalt å like vanlig romantisk sex uden udagerende eksperimenter og partnerbytte. -At politiet er synske, og vet hva en terrorist foretar seg uden at de er til stede, men ikke bryr seg. -At noen blir veldig ukritiske og barnslige i hva de poster en time efter at utestedene stenger -At jeg burde ha målt lengden på penisen min -At silikonpupper er fint -At silikonpupper er stygt -At jeg ikke er høy nok til å være attraktiv -At jeg er høy nok til å være attraktiv -At det er farlig for barn å forholde seg til regler og grendser -At menn som liker analsex med kvinner er homofile ....et cetera.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 31. august 2011 #1713 Del Skrevet 31. august 2011 at om man skriver noe uvanlig er man 13 år gammel naboer som går i trusa skal politianmeldes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. september 2011 #1714 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) jeg har lært at de som forventer litt ekstra oppmerksomhet av kjæresten sin, og en gave som koster mer enn en blomsterbukett, så er man bortskjemt, kravstor og GOLDDIGGER! jeg er tilåmed goddigger fordi jeg synes det er mere normalt å gi en gave til en du elsker eller er glad i, enn å ikke gi gave til en du elsker eller er glad i! ...shit altså, for en idiot jeg er! Endret 1. september 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. september 2011 #1715 Del Skrevet 1. september 2011 at om man skriver noe uvanlig er man 13 år gammel I såfal kan ikke jeg være mer en 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 4. september 2011 #1716 Del Skrevet 4. september 2011 Har vært vekk fra KG i fire år nå, og etter gjennomgang av denne tråden kan jeg kun konkludere med at nøyaktig ingenting har endret seg. Kan ikke alle som har kommer med de skarpe observasjonene bli med over i et mer balansert forum et annet sted...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. september 2011 #1717 Del Skrevet 4. september 2011 Har vært vekk fra KG i fire år nå, og etter gjennomgang av denne tråden kan jeg kun konkludere med at nøyaktig ingenting har endret seg. Kan ikke alle som har kommer med de skarpe observasjonene bli med over i et mer balansert forum et annet sted...? så merkelig jeg har nemlig fått det ganske godt printa inn at kg har blitt betydelig mye dåligere i det siste! jeg har lært at det bare er uinteressange tråder med bare teite spm her for tiden jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 4. september 2011 #1718 Del Skrevet 4. september 2011 AB er tydeligvis bare en unnskyldning til å si det man egentlig mener :gjeiper: Folk er skremmende bastante i meningene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. september 2011 #1719 Del Skrevet 5. september 2011 så merkelig jeg har nemlig fått det ganske godt printa inn at kg har blitt betydelig mye dåligere i det siste! jeg har lært at det bare er uinteressange tråder med bare teite spm her for tiden jeg! Hmm. Kanskje det var en dårlig periode i 06/07 også? Syns bare det er de samme tendensene nå som det var da. Slakt hvis man sier noe "feil", og allvitende superhelter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. september 2011 #1720 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har faktisk lært hvordan man får striper i tannkremen som kommer ut av tuben.. Det var morsom informasjon å lære seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå