Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Etter å ha vanket på bryllupsforumet en stund har jeg lært skremmende mye om det å være bridezilla:

- Dersom man har egne ønsker om sitt eget bryllup er man bridezilla

- Dersom man velger å bruke mye penger på en ting (som ikke direkte innebærer gjestene, som mat) er man bridezilla

- Dersom man velger å ha kaffegjester er man bridezilla

- Dersom man velger å ikke ha kaffegjester er man bridezilla

- Dersom man velger å ha dokurv er man definitivt bridezilla

- Dersom man velger å bruke penger på noe andre ikke finner nyttig er man bridezilla (leste nettopp en tråd der TS (brud) hadde en skikkelig BURN på en gjest som prøvde å ymte frempå at dette kanskje var unødvendig :fnise: De kommende brudene begynner å bli ganske vant med bridezilla-politiet tror jeg.. )

- Dersom man velger å ha dresskode er man bridezilla

- Dersom noe er håndlaget er man bridezilla

- Dersom man velger å ha samme farge på stearinlys og blomster er man bridezilla

...jeg kunne ha fortsatt i det uendelige. Så, det viktigste man lærer på bryllupsforumet er:

Dersom man har et bryllup over 10000 kr, brudekjole som ikke er kjøpt på salg, fargekoordinert pynt og/eller krever at gjestene kommer i noe annet enn joggebukse --- da er man bridezilla.

Litt sånn satt på spissen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hvis man spør om råd angående avtaler mellom deg og kjæresten, enten det er at man har forlovet seg, vurderer samboeravtale, særeie eller felles/separat økonomi, MÅ noen, gjerne flere, spørre om hvorfor i alle dager man gjør det på den måten når det ikke er noe vits i å leve på annet vis enn dem selv og spesielt ikke ha noe annet enn fellesøkonomi.

(Må legge til at det virker som flertallet av de som velger det ene eller andre har stor forståelse for at andre velger annerledes, men for andre igjen ser det ut til å være utrolig krevende å sette seg inn i)

Noe av det samme gjelder når man spør om visse utdanninger, lønn osv - det fører stort sett til at læreryrket blir behørig kritisert, selv om det ikke var noe relatert til lærere man lurte på. Lurer noen ganger på om det er samme person som starter og svarer i de fleste slike tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig lært at man kan lage sin egen definisjon av alle ord, og dermed vinne enhver diskusjon! Fiffig!!

Dersom man begynner å gå tom for argumenter gjør det ingenting, da kan man bare be den man diskuterer med om å suge seg/deg/faren sin e.l., og visp har man - igjen - vunnet diskusjonen! :)

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at uansett hva du har opplevd så har noen opplevd det fullstending motsatte, og det er selvsagt det som er normen. Uansett hva det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at statistikk ikke stemmer hvis en selv eller noen en kjenner har opplevd det motsatte: "Det stemmer ikke, for det har jeg aldri opplevd".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at statistikk ikke stemmer hvis en selv eller noen en kjenner har opplevd det motsatte: "Det stemmer ikke, for det har jeg aldri opplevd".

Og jeg har lært at hvis jeg ikke har plager med f.eks. store pupper eller annet så kan umulig noen andre ha det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Nær sagt alle har analsex

- Dersom man føder barn vil man aldri kunne få oregasme igjen

- Det er mer naturlig å ta keisersnitt enn å føde naturlig

- En penis er aldri liten, det er vaginaen som er for stor

- En mann er homofil hvis han liker å bli stimulert bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at grunnen til at jeg er singel er at jeg er veldig kresen, og kun går etter menn som er på et høyere nivå enn meg selv. Dessverre har jeg ikke lært nyaktig hvordan man plasserer seg selv eller andre på de ulike nivåene, så da er jeg vel omtrent like langt... :forvirret:

Jeg har også lært at hvis jeg får meg kjæreste igjen så vil han ha tatt til takke med meg fordi han ikke får noe bedre, og fordi han trenger noen som kan ta seg av sånne typiske "dame-ting", som å handle og stelle i stand barneselskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det ikke finnes en spøk eller generalisering i hele verden som er mild nok til at det ikke finnes folk som blir fornærmet på vegne av seg selv eller andre.

Jeg har lært at dersom en leser lenge nok her så er det fort gjort å miste litt troen på menneskeheten.. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Har lært at det finnes ikke et forhold fritt for utroskap, han er alltid utro og enten innrømmer han det eller så går han bak ryggen din. Innrømmer han det så er han ikke verdt å spare på og bør kastes på huet og rævva ut, for slikt er så vanskelig å komme over. Blir han tatt mens han er utro bak ryggen din så bør han hvertfall kastet ut, for da er han i stand til hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man skriver at man har sett et TV-program på formiddagen midt i uka, da må man alltid forklare hvorfor. Man er syk, i permisjon, har senvakt, den første fridagen på ti år, og så videre. For ellers kan jo folk tro at man er en lat snylter.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skiver at man har sett et TV-program på formiddagen midt i uka, da må man alltid forklare hvorfor. Man er syk, i permisjon, har senvakt, den første fridagen på ti år, og så videre. For ellers kan jo folk tro at man er en lat snylter.
Det tror de uansett, for når du forklarer deg lyver du.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At mennene er homofile analdiggere som vil at damene drikker alt fra bæsj til sæd, og at den gjengse KG'er liker å diskutere tema som "hva gjør du på do".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det faktisk finnes mennesker som intresserer seg over om andre står eller sitter når de tørker seg... :popcorn:

...

Og at det faktisk finnes mennesker som tar seg tiden til å fortelle andre om de står eller sitter når de tørker seg :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...