Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært at jeg bør tenke meg om to ganger før jeg hiver meg ut i diskusjon med enkelte her inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mynona83

At Oslo er kjempefarlig.

Er det?? Uh-oo... Må jeg si opp jobben, flytte og aldri se meg tilbake?? Hvor er det trygt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har lært at jeg bør tenke meg om to ganger før jeg hiver meg ut i diskusjon med enkelte her inne.

Bare enkelte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg har (nok en gang) lært at dersom jeg synes en undervektig knoklete kropp er lite pen så er jeg misunnelig, feit, dvask og utrent selv.... :grine:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (nok en gang) lært at dersom jeg synes en undervektig knoklete kropp er lite pen så er jeg misunnelig, feit, dvask og utrent selv.... :grine:

Da er vi to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

For ikke å si tre....... selv om min ikke teller da jeg er mann. Og vi menn kan som kjent ha kosemage, litt å ta og allikevel være både sexy og attraktive (heldigvis).

Kvinner derimot skal se ut som engelsk settere som sultestreiker på tiende døgnet. Om ribbena vises på 70 meters avstand med klær så er visst det noe å hige etter, i følge (litt for) mange (svært unge) brukere her :sjokkert:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å si tre....... selv om min ikke teller da jeg er mann. Og vi menn kan som kjent ha kosemage, litt å ta og allikevel være både sexy og attraktive (heldigvis).

Kvinner derimot skal se ut som engelsk settere som sultestreiker på tiende døgnet. Om ribbena vises på 70 meters avstand med klær så er visst det noe å hige etter, i følge (litt for) mange (svært unge) brukere her :sjokkert:

Du er egentlig misunnelig fordi du ikke har en engelsk setter-kjæreste selv!!!!!! :kjefte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ribbein er en ting. Noe helt annet er et søkk mellom hoftekammene der der vanligvis er en mage. Æsj.

Og spiker til armer.

Det er sånn det skal være - jeg har nemlig lært at muskler på damer er stygt - bare se på Bjørgen og co.

Edit: Rettet morsom skrivefeil, glimrende påpekt av Belladonna.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ribbein er en ting. Noe helt annet er et søk mellom hoftekammene

der der vanligvis er en mage. Æsj.

Ja Blondie, hva skal man si til dette, da? Hvis en mann søker mellom hoftekammene dine og glir nedover, tror jeg nok han synes dette kan være spennende :lur: .

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ja Blondie, hva skal man si til dette, da? Hvis en mann søker mellom hoftekammene dine og glir nedover, tror jeg nok han synes dette kan være spennende :lur: .

Herlig skrivefeil.

Jeg mente selvsagt "søkk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det er helt OK å skrive nedverdigende og utrolig stygge ting om tynne personer.

Men om du skulle kalle en feit person for stygg eller ekkel...nei da slipper helvette løs! Og alle dei bleikfeite KG`erene hopper over deg som ville bikkjer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Herlig skrivefeil.

Jeg mente selvsagt "søkk".

Jeg skjønte det, men det var så fristende å spøke litt med det :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om du skulle kalle en feit person for stygg eller ekkel...nei da slipper helvette løs! Og alle dei bleikfeite KG`erene hopper over deg som ville bikkjer.

Hvordan vet du at de som kritiserer magre kvinner her på KG er bleikfeite?

Ikke si det, ikke si det... det er fordi de selvsagt er misunnelige!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

:danse::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Tror bare de mangler folkeskikk, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Tror bare de mangler folkeskikk, jeg.

Så du mener de er bleikfeite fordi de mangler folkeskikk? :klo:

Endret av Tabris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Så du mener de er bleikfeite fordi de mangler folkeskikk? :klo:

Tror du ikke at det er omvendt? De mangler folkeskikk fordi de er bleikfeite? Tross alt er misunnelse og alt det det fører til langt utenfor folkeskikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...