Gjest Spinell Skrevet 21. mars 2011 #1381 Del Skrevet 21. mars 2011 Dagens lærdom: Det rette svaret på spørsmålet om hva slags renholdsmidler jeg skal bruke når ektefellen har kastet opp i sofaen og på teppet, er ikke grønnsåpe/zalo/eddik, men "Få den slomsete fyllebøtta til å vaske etter seg selv." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 21. mars 2011 #1382 Del Skrevet 21. mars 2011 Dagens lærdom: Det rette svaret på spørsmålet om hva slags renholdsmidler jeg skal bruke når ektefellen har kastet opp i sofaen og på teppet, er ikke grønnsåpe/zalo/eddik, men "Få den slomsete fyllebøtta til å vaske etter seg selv." Den er jeg faktisk ganske enig i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 22. mars 2011 #1383 Del Skrevet 22. mars 2011 Den er jeg faktisk ganske enig i Det er ikke det at jeg ikke er enig, men du verden for et typisk KG-svar det er ! Vi henger oss opp i en uvesentlighet istedenfor å svare på spørsmålet. Har tatt meg i å gjøre det selv, mange ganger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 22. mars 2011 #1384 Del Skrevet 22. mars 2011 jeg har lært at siden jeg ikke liker en tv serie så er jeg 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 22. mars 2011 #1385 Del Skrevet 22. mars 2011 Dagens lærdom: Det rette svaret på spørsmålet om hva slags renholdsmidler jeg skal bruke når ektefellen har kastet opp i sofaen og på teppet, er ikke grønnsåpe/zalo/eddik, men "Få den slomsete fyllebøtta til å vaske etter seg selv." Hvis du skal få et saklig svar på det du spør om da så må du si at det er en av de små ungene dine eller hunden som har spydd i sofaen Forresten - stryk det med hunden - du kan komme til å få høre at du ikke har styr på hunden din hvis den spyr i soafen eller på teppet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 22. mars 2011 #1386 Del Skrevet 22. mars 2011 Å skrive på KG gjør en dummere, ca ett minus poeng på IQ skala'en per innlegg. Jeg har derfor sånn ca -1501 IQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 22. mars 2011 #1387 Del Skrevet 22. mars 2011 Å skrive på KG gjør en dummere, ca ett minus poeng på IQ skala'en per innlegg. Jeg har derfor sånn ca -1501 IQ Sist jeg sjekket for 5 sekunder siden, så var den altså på - 2517. Med dette innlegget ytterligere svekket. Ligger nok dårlig an ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 22. mars 2011 #1388 Del Skrevet 22. mars 2011 Folk som røyker blir svært følsomme hvis man klager på forsøppling av sneiper Folk klarer å tolke det de vil tolke ut av en settning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 23. mars 2011 #1389 Del Skrevet 23. mars 2011 Å skrive på KG gjør en dummere, ca ett minus poeng på IQ skala'en per innlegg. Jeg har derfor sånn ca -1501 IQ Oh shit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 24. mars 2011 #1390 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Å skrive på KG gjør en dummere, ca ett minus poeng på IQ skala'en per innlegg. Jeg har derfor sånn ca -1501 IQ Hvorfor var det ingen som advarte om det??!! Jeg kan bli gjennomsnittlig intelligent allerede i 2013 hvis jeg ikke stopper! Endret 24. mars 2011 av Mann 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. mars 2011 #1391 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg har lært at de som frivillig selger sex er bedre mennesker enn alle andre, og at horekunder alltid er fantastiske mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #1392 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg har lært at det er helt ok å ødlegge en tråd med OT snakk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 26. mars 2011 #1393 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg har lært at her må man være nøytrale og ikke ha egne meninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 26. mars 2011 #1394 Del Skrevet 26. mars 2011 Tråden er ryddet for avsporing. Innlegg om prostituerte er lagt i denne tråden. Kråkesaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 26. mars 2011 #1395 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg har lært (tror det var Klips jeg lærte det av) at: Lurer du på om du bør vaske håret - ja da bør du vaske det. En banal ting kanskje, men det hender jeg lurer, og lar det være, og angrer etter noen timer. Og da tenker jeg på dette rådet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 26. mars 2011 #1396 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg har lært (tror det var Klips jeg lærte det av) at: Lurer du på om du bør vaske håret - ja da bør du vaske det. En banal ting kanskje, men det hender jeg lurer, og lar det være, og angrer etter noen timer. Og da tenker jeg på dette rådet Ah! Det blir litt som kasteteorien. Er du usikker på om noe skal kastes, så skal det kastes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 26. mars 2011 #1397 Del Skrevet 26. mars 2011 Ah! Det blir litt som kasteteorien. Er du usikker på om noe skal kastes, så skal det kastes. Takk! Der lærte jeg en god ting til! Den teorien har jeg definitivt tro på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 29. mars 2011 #1398 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har lært at ingen fornavn er fine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 29. mars 2011 #1399 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har lært at ingen fornavn er fine. Haha, samme har jeg lært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 29. mars 2011 #1400 Del Skrevet 29. mars 2011 At jeg har en egen tillatelse til å tulle her inne og at alt jeg skriver er tull og fanteri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå