Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest Spinell

Dagens lærdom:

Det rette svaret på spørsmålet om hva slags renholdsmidler jeg skal bruke når ektefellen har kastet opp i sofaen og på teppet, er ikke grønnsåpe/zalo/eddik, men "Få den slomsete fyllebøtta til å vaske etter seg selv."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens lærdom:

Det rette svaret på spørsmålet om hva slags renholdsmidler jeg skal bruke når ektefellen har kastet opp i sofaen og på teppet, er ikke grønnsåpe/zalo/eddik, men "Få den slomsete fyllebøtta til å vaske etter seg selv."

Den er jeg faktisk ganske enig i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Den er jeg faktisk ganske enig i :fnise:

Det er ikke det at jeg ikke er enig, men du verden for et typisk KG-svar det er !

Vi henger oss opp i en uvesentlighet istedenfor å svare på spørsmålet. Har tatt meg i å gjøre det selv, mange ganger :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lærdom:

Hvis du skal få et saklig svar på det du spør om da så må du si at det er en av de små ungene dine eller hunden som har spydd i sofaen :fnise:

Forresten - stryk det med hunden - du kan komme til å få høre at du ikke har styr på hunden din hvis den spyr i soafen eller på teppet :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive på KG gjør en dummere, ca ett minus poeng på IQ skala'en per innlegg. Jeg har derfor sånn ca -1501 IQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å skrive på KG gjør en dummere, ca ett minus poeng på IQ skala'en per innlegg. Jeg har derfor sånn ca -1501 IQ

Sist jeg sjekket for 5 sekunder siden, så var den altså på - 2517. Med dette innlegget ytterligere svekket. Ligger nok dårlig an ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som røyker blir svært følsomme hvis man klager på forsøppling av sneiper

Folk klarer å tolke det de vil tolke ut av en settning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Oh shit... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var det ingen som advarte om det??!!

Jeg kan bli gjennomsnittlig intelligent allerede i 2013 hvis jeg ikke stopper!

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg har lært at de som frivillig selger sex er bedre mennesker enn alle andre, og at horekunder alltid er fantastiske mennesker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært (tror det var Klips jeg lærte det av) at: Lurer du på om du bør vaske håret - ja da bør du vaske det.

En banal ting kanskje, men det hender jeg lurer, og lar det være, og angrer etter noen timer. Og da tenker jeg på dette rådet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært (tror det var Klips jeg lærte det av) at: Lurer du på om du bør vaske håret - ja da bør du vaske det.

En banal ting kanskje, men det hender jeg lurer, og lar det være, og angrer etter noen timer. Og da tenker jeg på dette rådet ;)

Ah! Det blir litt som kasteteorien. Er du usikker på om noe skal kastes, så skal det kastes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah! Det blir litt som kasteteorien. Er du usikker på om noe skal kastes, så skal det kastes.

Takk! Der lærte jeg en god ting til! Den teorien har jeg definitivt tro på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...