Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært at hvis en kvinne misliker en annen, eller for den saks skyld misliker en enkelt faktor ved en annen kvinne, er det fordi hun er sjalu.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært at hvis en kvinne misliker en annen, eller for den saks skyld misliker en enkelt faktor ved en annen kvinne, er det fordi hun er sjalu.

Det gjelder vel egentlig både kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har lært at standardsvaret på hvilken som helst påstand er "Hvorfor skal du på død og liv måtte gjøre X?" Det virker som om det meste vi uttaler oss om blir oversatt til noe vi på "død og liv" må gjøre. (Jepp, jeg kjenner jeg er ganske lei det uttrykket).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at standardsvaret på hvilken som helst påstand er "Hvorfor skal du på død og liv måtte gjøre X?" Det virker som om det meste vi uttaler oss om blir oversatt til noe vi på "død og liv" må gjøre. (Jepp, jeg kjenner jeg er ganske lei det uttrykket).

Det finnes ingen mellomting her på KG vet du Tabris. :nei: Her er det enten/eller, sort/hvitt. Det har jeg iallefall lært meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen mellomting her på KG vet du Tabris. :nei: Her er det enten/eller, sort/hvitt. Det har jeg iallefall lært meg! :jepp:

Ja, har forstått det etterhvert. :daane:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette noe å henge seg opp i da? (På død og liv liksom..).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe å henge seg opp i da? (På død og liv liksom..).

Ja, jeg må jo på død og liv henge meg opp i dette. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har lært her på KG og i livet ellers at "det er jo bare å". Har du et problem? Straks kommer en eller annen og sier "det er jo bare å".

F.eks. hvis du har problemer med noen i en nær relasjon så "er det jo bare å" heve seg over det fremfor å bryte med den som gjør en vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg har lært at det er patetisk, uforståelig, turn-off, ja nærmeste uutholdelig at menn gråter, enten de snitter seg med kniv (foran kvinner og barn) eller om de opplever et seksuelt nirvana som er så sterkt, emosjonelt og heftig at noen hulk er vanskelig å holde tilbake. Selv Kongen (Northug altså) gråt en skvett da han, i følge ham selv, hadde sitt livs opplevelse i Holmenkollen søndag......... da var det plutselig både stas og greit, Johaug hevdet til og med at hun digger gutter som viser følelser.

I motsetning til kynikerne på KG...........

Men for all del, vi er likestilte og likeverdige :sarkasme:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det er patetisk, uforståelig, turn-off, ja nærmeste uutholdelig at menn gråter, enten de snitter seg med kniv (foran kvinner og barn) eller om de opplever et seksuelt nirvana som er så sterkt, emosjonelt og heftig at noen hulk er vanskelig å holde tilbake. Selv Kongen (Northug altså) gråt en skvett da han, i følge ham selv, hadde sitt livs opplevelse i Holmenkollen søndag......... da var det plutselig både stas og greit, Johaug hevdet til og med at hun digger gutter som viser følelser.

:snurt:

You speak when youre spoken to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg tror ikke gutter ville finne det mer turnon om jenta han hadde pult begynte å grine. De fleste gutter hater når jenter griner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Etter ca to år på KG har jeg i grunnen innsett at jeg har et ganske enkelt liv uten så altfor store problemer og traumer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommertid

Jeg har nettopp lært at det ikke var lurt å gå inn på denne tråden sent på kvelden, for her ble jeg sittendes til alt for langt ut på natta. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nettopp opplyst om at hvis man diskuterer en nåtidig hypotetisk situasjon er det en total avsporing hvis man minner folk om hvordan det vil se ut i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze

Etter ca to år på KG har jeg i grunnen innsett at jeg har et ganske enkelt liv uten så altfor store problemer og traumer.

Er det ikke deilig? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

I dag har jeg lært at man kan bake en viss type brød som får puppene til å bli større :lur:

Wow! :overrasket:

Si meg, er det selve bakingen som gjør susen, eller må man spise brødet også? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er det selve bakingen som gjør susen, eller må man spise brødet også? :ler:

Kan man ikke bare kna sine egne brød, da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Konklusjonen ble at det var best å lage dem i rundstykke form og putte dem i bhen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...