Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Right back at you!

Det var en ting jeg har lært. Men siden du kommer med ett sånt idiotisk utsagn så følte du deg kanskje litt truffet forde du heller skriver ett nesten tom innlegg, enn å trykke på favoritt knappen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Det var en ting jeg har lært. Men siden du kommer med ett sånt idiotisk utsagn så følte du deg kanskje litt truffet forde du heller skriver ett nesten tom innlegg, enn å trykke på favoritt knappen.

Du skjønte ikke :)

Kommentaren min var rettet mot deg, som avsporer tråden ved å si at andre avsporer tråden. Og jeg viste du ville kommentere tilbake på posten min, og dermed avspore tråden enda mer. :nei::lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren min var rettet mot deg, som avsporer tråden ved å si at andre avsporer tråden. Og jeg viste du ville kommentere tilbake på posten min, og dermed avspore tråden enda mer. :nei::lur:

Du avsporer jo selv tråden med å skrive slikt da. Nei jeg avsporer ikke tråden med å si hva jeg har lært på kvinneguiden

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du avsporer jo selv tråden med å skrive slikt da. Nei jeg avsporer ikke tråden med å si hva jeg har lært på kvinneguiden

Jeg har lært at enkelte KG-brukere bør: GET A ROOM!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at enkelte KG-brukere bør: GET A ROOM!

Eventuelt bur, med hvert sitt spytterør! Så kan de ta sinnet skikkelig ut på hverandre.

:popcorn:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt bur, med hvert sitt spytterør! Så kan de ta sinnet skikkelig ut på hverandre.

Har lært at det er lov å slenge dritt om andre at de skal i bur, men at de glemmer at de selv asvsporer tråden :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Jeg har lært at det er kult å avspore tråder, spesielt hvis alle er (u)bevisst med på det.

Ok: lover å slutte nå, hvis dere også slutter :D

on topic:

I dag har jeg lært at vi er brune rundt romehullet fordi vi bæsjer derfra, ikke på grunn av pigmenter eller andre mer logiske forslag.. :rødme:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det er kult å avspore tråder, spesielt hvis alle er (u)bevisst med på det.

Ok: lover å slutte nå, hvis dere også slutter :D

on topic:

I dag har jeg lært at vi er brune rundt romehullet fordi vi bæsjer derfra, ikke på grunn av pigmenter eller andre mer logiske forslag.. :rødme:

hvilken tråd er det? Vil lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har lært at det er helt OK å ta p-plasser som andre har spadd ut.

Det lærte jeg mens jeg bodde i borettslag...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lært at det er lov å slenge dritt om andre at de skal i bur, men at de glemmer at de selv asvsporer tråden :skratte:

...og jeg har igjen lært at folk her inne aldri forstår humor :)

Og at avsporing i denne tråden blir en evig sirkel!

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mat og drikke-forumet er like skummelt som barn og familie-forumet, særlig når tema er ketchup.

(Ups, dette burde jeg jo visst fra før :flau: )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mat og drikke-forumet er like skummelt som barn og familie-forumet, særlig når tema er ketchup.

(Ups, dette burde jeg jo visst fra før :flau: )

Jeg har også igjen fått bekreftet at ketchup er et svært betent tema som utløser mye følelser både hos de som liker det og hos de som ikke liker det. Best å holde seg unna diskusjoner om ketchup!

Kanskje salt, pepper og chilisaus ikke er så betente tema? :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest en heftig krydderdebatt en gang! :jepp:

Vann burde vel være et rimelig sikkert tema eller...? Forresten - da blir det krangel om springvann kontra flaskevann.

Sorry for at jeg sporet av - er i fredagsmodus!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at ketchup kan føre til en milelang debatt...gang på gang.

Er det noe man virkelig har noe å si om, så må det være ketchup.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at ketchup kan føre til en milelang debatt...gang på gang.

Er det noe man virkelig har noe å si om, så må det være ketchup.

Ketcup og penisstørrelser, faktisk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...