AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1161 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis de er over 18 så bør det kreves at de oppfører seg som voksne for å få respekt ja. Men det er det dessverre få som gjør. Sa etter loven er de fleste atten åringer voksne men det forandrer ikke det faktum at de fleste av de er barn oppi hodet. Og det at de er 10 år yngre enn meg gjør at jeg føler og ser på de som unger, selv om de ikke er det. Jeg har lov å synes hva jeg vil. Det er vel egentlig ikke så rart, siden du såvidt jeg har fått med meg ser på deg selv som en ungdom. Til tross for at du for en 18 åring er en godt voksen dame. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 11. januar 2011 #1162 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Sønnen min er bare syv år, men oppfører seg til tider mer voksent enn mange jeg kjenner på 20. Ok.. dette var nok litt overdrevet, men dere fatter hva jeg mener? En blir ikke automatisk "voksen" bare fordi en er 18, og en er ikke automatisk "barn" bare fordi en er 16. Det er store adferdsforskjeller i denne aldersgruppen. Endret 11. januar 2011 av cilipili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2011 #1163 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Sønnen min er bare syv år, men oppfører seg til tider mer voksent enn mange jeg kjenner på 20. Ok.. dette var nok litt overdrevet, men dere fatter hva jeg mener? En blir ikke automatisk "voksen" bare fordi en er 18, og en er ikke automatisk "barn" bare fordi en er 16. Det er store adferdsforskjeller i denne aldersgruppen. Jeg skjønner hva du mener, men uansett er det rart å se på en 16 åring som voksen på lik linje med en som faktisk er voksen, spesielt med tanke på plikter og hva man har lov til/ikke lov til å gjøre. Setter det på spissen men du lar ikke sjuåringen din kjøre bil fordi han oppfører seg voksent for alderen. Endret 11. januar 2011 av BettyBoop28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. januar 2011 #1164 Del Skrevet 11. januar 2011 I dag har jeg lært at man skal sette sin egen komfort forran sin egen og andres hygiene. (les: man kan dusje med badedrakta på og la vær å vaske underlivet i garderober på offentlige svømmehaller, spesielt hvis man har litt komplekser) Seriøst, dine komplekser gjør vannet mer skittent! Skjønn det da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 11. januar 2011 #1165 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har lært at enkelte tydeligvis aldri lærer å se hvor en diskusjon egentlig er over og bare går på tomgang. F.eks om hvem som er voksen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2011 #1166 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har lært at enkelte tydeligvis aldri lærer å se hvor en diskusjon egentlig er over og bare går på tomgang. F.eks om hvem som er voksen Ok er ferdig nå. Nå skal jeg holde meg til tema beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #1167 Del Skrevet 11. januar 2011 I dag har jeg lært at man skal sette sin egen komfort forran sin egen og andres hygiene. (les: man kan dusje med badedrakta på og la vær å vaske underlivet i garderober på offentlige svømmehaller, spesielt hvis man har litt komplekser) Seriøst, dine komplekser gjør vannet mer skittent! Skjønn det da Å du vet tydeligvis at de vasker seg hjemme før de dro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 11. januar 2011 #1168 Del Skrevet 11. januar 2011 I dag har jeg lært at man skal sette sin egen komfort forran sin egen og andres hygiene. (les: man kan dusje med badedrakta på og la vær å vaske underlivet i garderober på offentlige svømmehaller, spesielt hvis man har litt komplekser) Seriøst, dine komplekser gjør vannet mer skittent! Skjønn det da De vasker vel skrittet hjemme. Jeg dusjer iallefall hjemme før jeg går i svømmehallen og vasker meg overalt, i underlivet og. Etter svømmehallen er det nok å skylle av kloren. Man trenger ikke å skrubbe underlivet da, når man har gjort det for kort tid siden hjemme 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 12. januar 2011 #1169 Del Skrevet 12. januar 2011 I dag har jeg lært at hvis man skal stole på sin samboer/kjæreste/mann skal man la ham gjøre hva han vil uansett. Er du så kjærring at du sier ifra om at noe er en dårlig idè, eller svært lite kjekt, så stoler dere jo ikke på hverandre og da kan dere like godt gi opp hele forholdet først som sist... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. januar 2011 #1170 Del Skrevet 12. januar 2011 At norske kvinner kler seg som horer fordi vi viser mer enn ankler og håndledd. Vi er også hårsåre fordi vi blir støtt av muslimske menn som klasser og roper jævla blonde hore etter oss. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caylee Skrevet 13. januar 2011 #1171 Del Skrevet 13. januar 2011 at bergensere er mye høyere på pæra enn jeg trodde. Nå misliker jeg dem for oppførselen, og ikke bare dialekta som var det eneste jeg ikke likte med Bergen før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 15. januar 2011 #1172 Del Skrevet 15. januar 2011 At det ikke er mange jenter som forstår ironi på KG :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 15. januar 2011 #1173 Del Skrevet 15. januar 2011 At det ikke er mange jenter som forstår ironi på KG :D At det er mange som ikke forstår at det er vannskelig å forstå ironisk skrift. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2011 #1174 Del Skrevet 15. januar 2011 At det ikke er mange jenter som forstår ironi på KG :D Eller evner å lese mellom linjer og klarer å tolke korrekt råd gitt i stikkord og/eller metaforisk form. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LittleLies Skrevet 15. januar 2011 #1175 Del Skrevet 15. januar 2011 -Det er gal om du diskuterer overnaturlige hendelser hvis du ikke kan linke til bevis og dokumetasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2011 #1176 Del Skrevet 15. januar 2011 -Det er gal om du diskuterer overnaturlige hendelser hvis du ikke kan linke til bevis og dokumetasjon. Jepp... Du ER det. Ting som ikke kan forklares ut fra et vitenskapelig ståsted er humbug. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 15. januar 2011 #1177 Del Skrevet 15. januar 2011 At mange KGere er utrolig langsint og ikke skiller mellom diskusjon og person. Har du vært uenig i en tråd vil de hate deg som bruker for resten av livet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 15. januar 2011 #1178 Del Skrevet 15. januar 2011 -Det er gal om du diskuterer overnaturlige hendelser hvis du ikke kan linke til bevis og dokumetasjon. Derfor jeg holder meg unna slike debatter. Blir gal av alle skeptikere som på død og liv skal kalle de oss som tror på overnaturlige ting gale " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2011 #1179 Del Skrevet 15. januar 2011 Derfor jeg holder meg unna slike debatter. Blir gal av alle skeptikere som på død og liv skal kalle de oss som tror på overnaturlige ting gale " Ikke gal, bare totalt ukritisk og blottet for virkelighetsoppfatning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2011 #1180 Del Skrevet 15. januar 2011 At mange KGere er utrolig langsint og ikke skiller mellom diskusjon og person. Har du vært uenig i en tråd vil de hate deg som bruker for resten av livet. Har jeg aldri opplevd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå