Gjest Blondie65 Skrevet 4. desember 2010 #1021 Del Skrevet 4. desember 2010 Ååå, den har jeg visst gått glipp av.. men jeg har lært at de utroligste og mest ordinære ting kan skape de villeste diskusjoner.. Frekt med ketchup? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=309178&st=0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 5. desember 2010 #1022 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Frekt med ketchup? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=309178&st=0 Nå har jeg kommet meg gjennom hele tråden, fantastisk hvor mye styr det kan bli av litt ketchup. Endret 5. desember 2010 av Prøvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. desember 2010 #1023 Del Skrevet 5. desember 2010 Nå har jeg kommet meg gjennom hele tråden, fantastisk hvor mye styr det kan bli av litt ketchup. Hm. Har ikke fått med meg dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 5. desember 2010 #1024 Del Skrevet 5. desember 2010 Tør ikke lese hele ketchuptråden. The human mind scares me sometimes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 6. desember 2010 #1025 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har forlengst skjønt at uansett hva man har meninger om, så finnes det verre ting å syte over. Derfor er man sutrete hvis man argumenterer mot saken, og burde heller tidd stille. Lurer på hvilken sak som er seriøs eller viktig nok til at man med full rett kan uttale seg eller argumentere imot uten å være sytete? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. desember 2010 #1026 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Har også lært at det er langt færre brukere her inne enn først antatt, siden mange brukere visstnok er en og samme person. Det gjelder menn det. Alle mennene er nesten en og samme person. Dokumentasjon please...... Det tviler jeg sterkt på, jeg er bare meg i hvert fall og det tror jeg gjelder brutal_mann også Endret 7. desember 2010 av Gorgonzola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. desember 2010 #1027 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har forlengst skjønt at uansett hva man har meninger om, så finnes det verre ting å syte over. Derfor er man sutrete hvis man argumenterer mot saken, og burde heller tidd stille. Lurer på hvilken sak som er seriøs eller viktig nok til at man med full rett kan uttale seg eller argumentere imot uten å være sytete? :klø: Garantert ikke ketchup Skummet gjennom den tidligere omtalte ketchup-tråden og ja, "æ vart schkræmt ja!" Er det mulig? Hvorfor er (noen) kvinner sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. desember 2010 #1028 Del Skrevet 7. desember 2010 Dokumentasjon please...... Det tviler jeg sterkt på, jeg er bare meg i hvert fall og det tror jeg gjelder brutal_mann også Jeg er helt unik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina_ Skrevet 8. desember 2010 #1029 Del Skrevet 8. desember 2010 Dokumentasjon please...... Det tviler jeg sterkt på, jeg er bare meg i hvert fall og det tror jeg gjelder brutal_mann også Det var en tråd her, en kveld, der en gjest påsto at de fleste menn her, var samme person. Tror den ble slettet, finner den ikke igjen i hvertfall. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. desember 2010 #1030 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg driter i påstander, gi meg fakta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 8. desember 2010 #1031 Del Skrevet 8. desember 2010 Du slapper for pokker ikke av i et forhold om dere ikke kan presse ræva deres oppi trynet på partneren og slippe en braaaaaakerrr! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. desember 2010 #1032 Del Skrevet 8. desember 2010 :fise: :fise: :fise: :fise: aaaaah........... just relaxin' honey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 8. desember 2010 #1033 Del Skrevet 8. desember 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina_ Skrevet 8. desember 2010 #1034 Del Skrevet 8. desember 2010 Du har en mindreverdighetsfølelse ovenfor Norge dersom du syns noen menn (f.eks franske) er høfligere enn norske menn. Det er en skam! Norsk menn er nemlige de høfligste, søteste, lojaleste og flotteste mennene i hele verden. De topper alt! Selvfølgelig. Dersom du har barn som ikke har etniske norske barn dominerer den utenlandske kulturen i hjemmet, og du lider av et mindreverdighetsfølelse ovenfor den norske kulturen som du velger å godta fordi du har gitt barnet ditt et navn som ikke er norsk. Om du syns navnet er fint, pøøøh! Du lider av en mindreverdighetsfølelse ovenfor Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. desember 2010 #1035 Del Skrevet 8. desember 2010 I dag har jeg lært at drap ikke er vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
casting Skrevet 10. desember 2010 #1036 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har lært at det finnes emoticon som presist uttrykker hva man føler når man oppdager sin samboer i senga med en annen dame. :slår: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. desember 2010 #1037 Del Skrevet 10. desember 2010 At det er overraskende mange her på KG som lider av, eller tror de lider av, depresjon og sosial angst. Det er nesten rart at landet går rundt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. desember 2010 #1038 Del Skrevet 10. desember 2010 At det er overraskende mange her på KG som lider av, eller tror de lider av, depresjon og sosial angst. Det er nesten rart at landet går rundt. Bra KG ikke er landet tror jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gabriela Skrevet 10. desember 2010 #1039 Del Skrevet 10. desember 2010 At det er overraskende mange her på KG som lider av, eller tror de lider av, depresjon og sosial angst. Det er nesten rart at landet går rundt. Haha, jeg er enig. Uansett hva saken er, så er det bestandig en diagnose som ligger til grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 10. desember 2010 #1040 Del Skrevet 10. desember 2010 Nå har jeg også lest ketchuptråden - og JØYE MEG for en lapskaus det ble etterhvert (er det forresten lov å ta ketchup på lapskausen...? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå