Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2010 #941 Del Skrevet 10. november 2010 jeg lærte nettopp at jeg er barnemishandler fordi jeg tar 1-åringen min ut på restaurant for å spise middag sammen med familie og venner mens vi er på ferie i Syden Visste du ikke det fra før? Da er da jammen bra du kom deg inn på KG og fikk den informasjonen før det er for sent Barn og familie er alltid en potensiell kruttønne. Og jeg lærer aldri, og svarer der likevel. Selv det mest uskyldige spørsmål der inne, kan utløse krig, drittslenging og beskyldninger om det ene og det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 10. november 2010 #942 Del Skrevet 10. november 2010 Det er helt i orden å mobbe barn, de ferdes tross alt offentlig, da må de bare ta konsekvensene av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. november 2010 #943 Del Skrevet 11. november 2010 Hevn løser alle verdens problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #944 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har lært at hvis man ikke støtter en eller annen lov så er man "den type foreldre" som har bråkete bortskjemte unger og som lar unga gjøre som de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckygal Skrevet 11. november 2010 #945 Del Skrevet 11. november 2010 Purple Haze har rett - på barn og famile var det rett og slett skummelt å være! hihi neida, men mange sterke meninger som møtes - om man må passe på å ikke tråkke på noens tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 11. november 2010 #946 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) ******************* Endret 12. november 2010 av Bella_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. november 2010 #947 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har lært at det kun er Antoinette som har peiling på mat. Hvis du gjør noe annerledes enn henne på kjøkkenet har du bommet fullstendig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. november 2010 #948 Del Skrevet 14. november 2010 Det er jo fordi kvinner sier alt det PK vrøvlet som de tror de må si, mens musa deres taler ett annet språk og liker urmannen. Ergo, ved å være en dass har undertegnede, av uforståelige årsaker, blitt en syk syk syk sexfantasi på KG. Ser ikke kvinnene at de derved bekrefter alt jeg har fått kjeft for å stå for? Kanskje det gjelder litt yngre kvinner, BM? Jeg for min del levde noen år med ur-mannen og er kurert en gang for alle. Jeg har lært at det kun er Antoinette som har peiling på mat. Hvis du gjør noe annerledes enn henne på kjøkkenet har du bommet fullstendig! Ja, det betviles ikke... nytt nick, same shit... Ellers har jeg lært i dag at jeg i fremtiden skal bruke denne tråden som oppslagsverk, dersom det er noe jeg lurer på. Her finnes virkelig svarene på det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. november 2010 #949 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Dobbel Endret 14. november 2010 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 14. november 2010 #950 Del Skrevet 14. november 2010 Takket være kanelsnurr har jeg, helt seriøst, lært at jeg vet ikke så mye om pels som jeg tror. Jeg er nå en god bit mer opplyst, fullstendig på ordentlig og uten ironi- eller sarkasmeflagg veivende. I dag har jeg også slått opp Antoinettes innlegg på Mat og drikke-forumet og er VELDIG nysgjerrig på den legendariske pastasausen, men jeg kan ikke påstå jeg lærte noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 14. november 2010 #951 Del Skrevet 14. november 2010 ved å være en dass har undertegnede, av uforståelige årsaker, blitt en syk syk syk sexfantasi på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 14. november 2010 #952 Del Skrevet 14. november 2010 Ja, det betviles ikke... nytt nick, same shit... Nytt nick? Har hun byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. november 2010 #953 Del Skrevet 14. november 2010 Kanskje det gjelder litt yngre kvinner, BM? Jeg for min del levde noen år med ur-mannen og er kurert en gang for alle. Det er ikke bare yngre kvinner som har fremmet ønske om sex med undertegnede. De yngre er faktisk i mindretall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #954 Del Skrevet 14. november 2010 Ingen på KG kaster ting som kanskje kan brukes av noen, alt blir uten unntak gitt til Fretex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. november 2010 #955 Del Skrevet 15. november 2010 Nytt nick? Har hun byttet? Antoinette er vel hennes nyeste nick, og hun har hatt det i par år eller mer. Om hun har flere i dag vet jeg ikke, men selv om innpakningen altså er forholdsvis ny, er "sjarmen" den samme. Det er ikke bare yngre kvinner som har fremmet ønske om sex med undertegnede. De yngre er faktisk i mindretall. De har vel ikke erfaringer med sånne som deg da Ellers er det jo ofte sånn at mange går rundt og tror at de kan endre eller temme vanskelige menn, og det vil de gjerne få vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. november 2010 #956 Del Skrevet 15. november 2010 De har vel ikke erfaringer med sånne som deg da Ellers er det jo ofte sånn at mange går rundt og tror at de kan endre eller temme vanskelige menn, og det vil de gjerne få vise. Nemlig. Beauty and the beast-syndromet. De tror at bare de elsker høyt og uselvisk nok, kommer udyret til å forvandle seg til en snill og vakker prins. As if. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. november 2010 #957 Del Skrevet 15. november 2010 Nemlig. Beauty and the beast-syndromet. De tror at bare de elsker høyt og uselvisk nok, kommer udyret til å forvandle seg til en snill og vakker prins. As if. Mhm. Bare han blir sammen med MEG, så blir han nok heeeelt annerledes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. november 2010 #958 Del Skrevet 16. november 2010 De har vel ikke erfaringer med sånne som deg da Ellers er det jo ofte sånn at mange går rundt og tror at de kan endre eller temme vanskelige menn, og det vil de gjerne få vise. Mhm. Bare han blir sammen med MEG, så blir han nok heeeelt annerledes. Usedvanlig treffende beskrivelser my ladies Det var ikke det jeg skulle si, sånn egentlig. Nå har jeg lært at en diskusjon om silikon i tatti er ok eller ikke skaper nesten like mye temperatur som diskusjoner om thai-damer er bedre enn norske.... fiffig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 16. november 2010 #959 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har lært, eller egentlig bare blitt minnet om, at det er det samme hva du skriver på et forum. Folk "leser" bare det de tror står der uansett. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. november 2010 #960 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Nå har jeg lært at en diskusjon om silikon i tatti er ok eller ikke skaper nesten like mye temperatur som diskusjoner om thai-damer er bedre enn norske.... fiffig. Ja - det har jeg også lært av KG - at man vet aldri i hvilke tråder temperaturen kommer til å stige mot de store høyder. Det mest overraskende jeg har opplevd i så måte,, var et innlegg om en lysdimmer på hus og hage (eller hva-det-heter...) som utartet til personangrep, moderering og stenging før den var blitt to sider lang. Endret 16. november 2010 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå