Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Går man ned nok får man hele Kama Sutra installert i hippocampus. Stor stas, men ganske trist når partneren går opp et par kilo og glemmer Ridetur På Elefanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ikke å snakke om omvendt gresshoppe med bakbundne ben i sjakalen med innspill av hodestående sibirsk snøtiger med rullerende tunge.

Den glemte jeg rundt juletider i fjor, etter litt mye pinnekjøtt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at enkelte emner (som fedme vs sex-debatten over) kan ta helt over debatter, selv når noen prøver å styre vekk fra det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Har lært at enkelte emner (som fedme vs sex-debatten over) kan ta helt over debatter, selv når noen prøver å styre vekk fra det. :fnise:

Enig. Vi har skjønt poenget. Forlengst. Det er morsomt, men litt utdebattert nå kanskje :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? :plystre:

Jeg har lært at dersom kona di legger på deg tohundre kg, så er det synd å skam å ikke tenne på henne lenger, da er du overfladisk og jævlig, og du må for Guds skyld ikke si noe. Bare late som ingenting, og kanskje sette fram noen gulrøtter nå og da og foreslå en kveldstur.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke engang debattert, bare harselert. Tum tee tum tee tum :sjenert:

Men on-topic, jeg har lært at sex for kvinner bare er til for å belønne mannen når den har vært flink eller gavmild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lært at selv om man er kvalifisert som kraftig undervektig så Må man for GUDSKYLD ikke si det til personen som skryter av vekta si..Må jo sjønne at det er normal vekt"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har lært at det ikke finnes noe rett tidspunkt for å gifte seg.

Hvis man gifter seg i ferietiden kan man ikke forvente at folk kan komme, for da må de jo bruke av sin høyverdige, hellige og sårt opparbeidede ferie til å reise i bryllup.

Hvis man gifter seg utenom ferietiden kan man heller ikke forvente at folk kan komme, for da har de ingen fridager å avse til reisen.

Og gud se i nåde til den frekkas som gifter seg på en FREDAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gud se i nåde til den frekkas som gifter seg på en FREDAG!

Min bror giftet seg på en fredag, alle kom. Skal selv ha feiringen på fredag...venter spent på avbud :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Jeg har (omsider) lært at hvis du legger ut en påstand om deg selv, er det ingen som tror deg. Alle på KG juger, prøver å framstille seg selv bedre enn de er, er politisk korrekte og skal helst være enig med alle.

Også har jeg lært at alle kvinner er løgnaktige, materialistiske kjærringer som ikke liker sex, men kun bruker det som straff/maktmiddel for å oppnå fordeler. Ikke er vi i stand til å ha ekte følelser heller.

Dessuten har jeg lært at enkelte kvinner er utrolig tålmodige i debatter med murvegger som nekter å se ting fra en annen vinkel enn sin egen.

Gud, så mye jeg lærer her hver dag! Er det rart jeg liker KG :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg har (omsider) lært at hvis du legger ut en påstand om deg selv, er det ingen som tror deg. Alle på KG juger, prøver å framstille seg selv bedre enn de er, er politisk korrekte og skal helst være enig med alle.

Også har jeg lært at alle kvinner er løgnaktige, materialistiske kjærringer som ikke liker sex, men kun bruker det som straff/maktmiddel for å oppnå fordeler. Ikke er vi i stand til å ha ekte følelser heller.

Dessuten har jeg lært at enkelte kvinner er utrolig tålmodige i debatter med murvegger som nekter å se ting fra en annen vinkel enn sin egen.

Gud, så mye jeg lærer her hver dag! Er det rart jeg liker KG :blomst:

Mitt liv i et nøtteskall.

Forøvrig har jeg lært at feminister er for menn sine rettigheter, så lenge de kan overse menn sine meninger om samme rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går man ned nok får man hele Kama Sutra installert i hippocampus. Stor stas, men ganske trist når partneren går opp et par kilo og glemmer Ridetur På Elefanten.

Vurderer slanking :nigo:

Jeg har lært at jeg er ulogisk når jeg tror på det som står i leksikon, ordøker og historiebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det som handler om samliv og relasjoner - det kan man finne ut av ved å slå opp i et leksikon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men on-topic, jeg har lært at sex for kvinner bare er til for å belønne mannen når den har vært flink eller gavmild.

:ler: I love it!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

At voksne mennesker fryder seg over å brenne kirker siden de ikke betyr noe for dem. :lete::riste:

Hvordan kan en fryde seg over noe som ikke betyr noe for en? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene_Mari

Hvordan kan en fryde seg over noe som ikke betyr noe for en? :klø:

Må jo være for at de liker å se kristne bli såret :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...