Karmosin Skrevet 3. november 2010 #881 Del Skrevet 3. november 2010 Går man ned nok får man hele Kama Sutra installert i hippocampus. Stor stas, men ganske trist når partneren går opp et par kilo og glemmer Ridetur På Elefanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. november 2010 #882 Del Skrevet 3. november 2010 For ikke å snakke om omvendt gresshoppe med bakbundne ben i sjakalen med innspill av hodestående sibirsk snøtiger med rullerende tunge. Den glemte jeg rundt juletider i fjor, etter litt mye pinnekjøtt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. november 2010 #883 Del Skrevet 3. november 2010 Har lært at enkelte emner (som fedme vs sex-debatten over) kan ta helt over debatter, selv når noen prøver å styre vekk fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 3. november 2010 #884 Del Skrevet 3. november 2010 Har lært at enkelte emner (som fedme vs sex-debatten over) kan ta helt over debatter, selv når noen prøver å styre vekk fra det. Enig. Vi har skjønt poenget. Forlengst. Det er morsomt, men litt utdebattert nå kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. november 2010 #885 Del Skrevet 3. november 2010 What? Jeg har lært at dersom kona di legger på deg tohundre kg, så er det synd å skam å ikke tenne på henne lenger, da er du overfladisk og jævlig, og du må for Guds skyld ikke si noe. Bare late som ingenting, og kanskje sette fram noen gulrøtter nå og da og foreslå en kveldstur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 3. november 2010 #886 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har ikke engang debattert, bare harselert. Tum tee tum tee tum Men on-topic, jeg har lært at sex for kvinner bare er til for å belønne mannen når den har vært flink eller gavmild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #887 Del Skrevet 3. november 2010 Har lært at selv om man er kvalifisert som kraftig undervektig så Må man for GUDSKYLD ikke si det til personen som skryter av vekta si..Må jo sjønne at det er normal vekt"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. november 2010 #888 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har lært at det ikke finnes noe rett tidspunkt for å gifte seg. Hvis man gifter seg i ferietiden kan man ikke forvente at folk kan komme, for da må de jo bruke av sin høyverdige, hellige og sårt opparbeidede ferie til å reise i bryllup. Hvis man gifter seg utenom ferietiden kan man heller ikke forvente at folk kan komme, for da har de ingen fridager å avse til reisen. Og gud se i nåde til den frekkas som gifter seg på en FREDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 3. november 2010 #889 Del Skrevet 3. november 2010 Og gud se i nåde til den frekkas som gifter seg på en FREDAG! Min bror giftet seg på en fredag, alle kom. Skal selv ha feiringen på fredag...venter spent på avbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 3. november 2010 #890 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har (omsider) lært at hvis du legger ut en påstand om deg selv, er det ingen som tror deg. Alle på KG juger, prøver å framstille seg selv bedre enn de er, er politisk korrekte og skal helst være enig med alle. Også har jeg lært at alle kvinner er løgnaktige, materialistiske kjærringer som ikke liker sex, men kun bruker det som straff/maktmiddel for å oppnå fordeler. Ikke er vi i stand til å ha ekte følelser heller. Dessuten har jeg lært at enkelte kvinner er utrolig tålmodige i debatter med murvegger som nekter å se ting fra en annen vinkel enn sin egen. Gud, så mye jeg lærer her hver dag! Er det rart jeg liker KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eileen Skrevet 3. november 2010 #891 Del Skrevet 3. november 2010 At du for guds skyld må ha dokurv i bryllupet ditt. Og at de som har dokurv er bridizillas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 3. november 2010 #892 Del Skrevet 3. november 2010 Det har jeg også lært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene_Mari Skrevet 3. november 2010 #893 Del Skrevet 3. november 2010 At voksne mennesker fryder seg over å brenne kirker siden de ikke betyr noe for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. november 2010 #894 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har (omsider) lært at hvis du legger ut en påstand om deg selv, er det ingen som tror deg. Alle på KG juger, prøver å framstille seg selv bedre enn de er, er politisk korrekte og skal helst være enig med alle. Også har jeg lært at alle kvinner er løgnaktige, materialistiske kjærringer som ikke liker sex, men kun bruker det som straff/maktmiddel for å oppnå fordeler. Ikke er vi i stand til å ha ekte følelser heller. Dessuten har jeg lært at enkelte kvinner er utrolig tålmodige i debatter med murvegger som nekter å se ting fra en annen vinkel enn sin egen. Gud, så mye jeg lærer her hver dag! Er det rart jeg liker KG Mitt liv i et nøtteskall. Forøvrig har jeg lært at feminister er for menn sine rettigheter, så lenge de kan overse menn sine meninger om samme rettigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. november 2010 #895 Del Skrevet 4. november 2010 Går man ned nok får man hele Kama Sutra installert i hippocampus. Stor stas, men ganske trist når partneren går opp et par kilo og glemmer Ridetur På Elefanten. Vurderer slanking Jeg har lært at jeg er ulogisk når jeg tror på det som står i leksikon, ordøker og historiebøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 4. november 2010 #896 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har lært at det som handler om samliv og relasjoner - det kan man finne ut av ved å slå opp i et leksikon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 4. november 2010 #897 Del Skrevet 4. november 2010 Om du har et problem,så skal du stikke til lege eller psykolog med en eneste gang!! Fort som fy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. november 2010 #898 Del Skrevet 5. november 2010 Men on-topic, jeg har lært at sex for kvinner bare er til for å belønne mannen når den har vært flink eller gavmild. I love it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. november 2010 #899 Del Skrevet 5. november 2010 At voksne mennesker fryder seg over å brenne kirker siden de ikke betyr noe for dem. Hvordan kan en fryde seg over noe som ikke betyr noe for en? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene_Mari Skrevet 5. november 2010 #900 Del Skrevet 5. november 2010 Hvordan kan en fryde seg over noe som ikke betyr noe for en? :klø: Må jo være for at de liker å se kristne bli såret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå