Katana Skrevet 24. oktober 2010 #821 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du kan løse det hele ved å spørre "hvordan går det med deg" og vise genuin interesse for svaret. Istedenfor det overfladiske "Går det bra". Det er faktisk så enkelt. Du har jo rett i det du skriver her, men jeg synes likevel du gir unødvendig mye pepper. Mange finner ord vanskelig i slike situasjoner, og det er faktisk bedre at man spør hvordan det går (nesten uansett på hvilken måte) enn at man unngår dem det gjelder. Enkelte går faktisk omveier for å slippe å møte noen som har problemer. Jeg har selv vært i en situasjon der jeg mistet et menneske som sto meg nært. I etterkant ble jeg ofte spurt hvordan jeg hadde det, og på mange forskjellige måter. Selv om noen spurte på en måte jeg selv kanskje ikke ville gjort, forsto jeg jo at de gjorde det fordi de ønsket å vise omtanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #822 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg synes også man skal veie sine ord mer når man møter mennesker i sorg. Etter at jeg mistet den jeg mistet har jeg reflektert en del over menneskers handlinger og oppførsel. Det man med sikkerhet kan si er at man aldri vet hvordan mennesker man møter har det, og hva de har opplevd eller går gjennom. Man kan ikke forestille seg det. Det er helt forskjellig fra person til person. Det er derfor viktig å reflektere over hva man evt. vil si/ gjøre dersom man møter vedkommende/ en man kjenner som går gjennom en krise. Da slipper man ubehagelige opplevelser. Å miste noen slik jeg gjorde er noe av det verste man kan oppleve. Man er i sjokk og sorg og har så mange følelser, spørsmål og tanker, og det går ikke bra! Hvordan kan folk spørre om det går bra når man er i sorg? Det er over min fatteevne. Jeg får heller unnskylde disse som spør med at de ikke ikke har bedre vett da. En tidligere kollega spurte meg på Face ca. en uke etter dødsfallet hva som hadde skjedd med vedkommende og om man kunne lese om det i avisene. Er det mulig å være så j*vla idiotisk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #823 Del Skrevet 24. oktober 2010 SLUTT å avspor tråden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 24. oktober 2010 #824 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har lært at en god del gutter tydeligvis synes det er helt normalt å tre dorullhylser på penisene sine. Og så er jeg glad for at jeg har kjæreste, ellers måtte jeg ha punget ut og skaffet meg en diger bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. oktober 2010 #825 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har lært at en god del gutter tydeligvis synes det er helt normalt å tre dorullhylser på penisene sine. Og så er jeg glad for at jeg har kjæreste, ellers måtte jeg ha punget ut og skaffet meg en diger bil. hahahahahahahahahaha. herregud måtte le meg ihjel her. Ikke hørt noensinne at gutter pleide å gjøre dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. oktober 2010 #826 Del Skrevet 25. oktober 2010 Og jeg har lært at man er en sosialistisk venstreradikal hurpe som hemmer og diskriminerer menn dersom man forbyr pissing fra gangen med sakte tilløp i retning doskål. Man er en hurpe deluxe dersom dette for ettertiden medfører krav om sittende tissestilling på tross av at man eier leiligheten selv og pissegjesten ikke har tørket opp etter seg for alle dråpene som dalte som gult regn fra entreen og helt inn til toalettskålen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #827 Del Skrevet 25. oktober 2010 Og jeg har lært at man er en sosialistisk venstreradikal hurpe som hemmer og diskriminerer menn dersom man forbyr pissing fra gangen med sakte tilløp i retning doskål. Man er en hurpe deluxe dersom dette for ettertiden medfører krav om sittende tissestilling på tross av at man eier leiligheten selv og pissegjesten ikke har tørket opp etter seg for alle dråpene som dalte som gult regn fra entreen og helt inn til toalettskålen. Til å være en motstander av trollmating, er det pussig at du presenterer trolling som "KG-lærdom". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. oktober 2010 #828 Del Skrevet 25. oktober 2010 Til å være en motstander av trollmating, er det pussig at du presenterer trolling som "KG-lærdom". Den som skrev de velvalgte ordene om venstre radikale hurper trollet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #829 Del Skrevet 25. oktober 2010 Den som skrev de velvalgte ordene om venstre radikale hurper trollet ikke. Vel, det er ingen som har skrevet de velvalgte ordene (bortsett fra deg, her), så, sånn sett har du rett.. .. godt gjort å "lære" noe av ingenting, likefullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. oktober 2010 #830 Del Skrevet 25. oktober 2010 Vel, det er ingen som har skrevet de velvalgte ordene (bortsett fra deg, her), så, sånn sett har du rett.. .. godt gjort å "lære" noe av ingenting, likefullt Nei jeg ser nå at det ikke var nøyaktig den ordlyden som var brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 25. oktober 2010 #831 Del Skrevet 25. oktober 2010 hahahahahahahahahaha. herregud måtte le meg ihjel her. Ikke hørt noensinne at gutter pleide å gjøre dette her I tråder om penisstørrelse er det flere som har nevnt at de måler tykkelsen ved å tre en tom dorullhylse på penisen sin. Får de den ikke tredd på blir de kjempestolte over størrelsen sin og forteller om det her på forumet Jeg hadde ledd meg halvt ihjel om jeg hadde tatt kjæresten på fersken i å prøve å få på en dorull på tissen... ...Og så har jeg lært at man ikke må syte på KG. De som syter får beskjed om å ikke syte så mye over unødvendige ting, og de som syter over at andre syter får kjeft for å syte. Og sånn går nå dagan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. oktober 2010 #832 Del Skrevet 25. oktober 2010 ...at pastasaus kan føre til krig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #833 Del Skrevet 25. oktober 2010 I tråder om penisstørrelse er det flere som har nevnt at de måler tykkelsen ved å tre en tom dorullhylse på penisen sin. Får de den ikke tredd på blir de kjempestolte over størrelsen sin og forteller om det her på forumet Jeg hadde ledd meg halvt ihjel om jeg hadde tatt kjæresten på fersken i å prøve å få på en dorull på tissen... Jeg har lært at det finnes en del svært lettlurte mennesker i denne verden. Og at det finnes nok av troll som sikkert ler seg skakk av dette. Å sluke rått alt man leser, er en dårlig ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 25. oktober 2010 #834 Del Skrevet 25. oktober 2010 At det er ok å være seg selv - selv på et forum med svært mange og ulike mennesker Liker KG veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. oktober 2010 #835 Del Skrevet 26. oktober 2010 ...at pastasaus kan føre til krig! Ah, det ante meg da jeg så at den tråden var blitt så lang. Jeg må inn og lese! Og jeg regner med å lære hvordan et lite plusstegn fører til krig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 26. oktober 2010 #836 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har lært at det finnes en del svært lettlurte mennesker i denne verden. Og at det finnes nok av troll som sikkert ler seg skakk av dette. Å sluke rått alt man leser, er en dårlig ide. Og nå lærte jeg sannelig at når man skriver et lite skråblikk om dorullhylser på penis fordi man ler av hele ideen, betyr det at man sluker alt man leser rått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #837 Del Skrevet 27. oktober 2010 Derfor spør jeg alltid "Hvordan går det med deg da?" Det åpner litt mer for å faktisk si hvordan man egentlig har det. En vet aldi hva folk går gjennom. Man kan f.eks. ikke spørre en som har gått/ går gjennom en krise om det går bra... Det er veldig korttenkt! Jeg mista nettopp et kjært og nært familiemedlem, og når folk som vet det spør "Går det bra med deg?" blir jeg litt forbanna. Jeg svarer, "Nei, det går faktisk ikke så bra." Da ser jeg at de blir brydd og litt flau. Det er lov å bruke hodet liksom! Er det lov å si; Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #838 Del Skrevet 27. oktober 2010 Når jeg har det vanskelig, setter jeg pris på at andre spør meg om hvodan det går, uansett hvilken måte de spør på. Jeg vet at det er vanskelig å nærme seg noen som sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #839 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er det lov å si; Hvordan går det med deg? Nei, tror ikke det er lov å spørre om noenting lengere jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2010 #840 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nei, tror ikke det er lov å spørre om noenting lengere jeg. Her sporer vi av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå