Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (På 22.4.2023 den 12.56):

At de som er født før 1980 her inne tilhører eldrebølgen :skratte: 

🤣

Anonymkode: 49b4d...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnevernet kommer om man ikke baker boller fra bunnen av.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite folk bruker å bæsje i dusjen

Anonymkode: 72f50...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 Feite folk bruker å bæsje i dusjen

 Anonymkode: 72f50...b93

hvor har du egentlig lest den? :sjokk: 

Anonymkode: c605a...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hvor har du egentlig lest den? :sjokk: 

Anonymkode: c605a...369

 

Anonymkode: 72f50...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Barn må få hyle av full hals når de leker, noe annet ville vært å kue deres livsutfoldelse.

Anonymkode: ce35b...eb1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det å få barn er selve livet og at alle uten barn har et trist og meningsløst liv :himle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har en positiv erfaring med at det å stå på når man er på jobb fører til at sjefen ser det og man får forfremmelse, da har man ikke noe liv utenom jobben, identifiserer seg med jobben og har i det hele tatt et trist liv. 

Anonymkode: d89fc...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, jukkapalme said:

At det å få barn er selve livet og at alle uten barn har et trist og meningsløst liv :himle:

Enig. Dette med at det kun er en måte som gir livet mening er samme tankegangen som ekstremt religiøse har. Man har bare byttet ut Gud med Barn. 

Anonymkode: c4627...f8c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mammapolitiet - som mener at alt av mat skal være laget fra bunnen av, ungene helst ikke skal gå i barnehagen for de er skapt for å være med mor 24/7, karriæremødre burde vært bak lås og slå, at skjermtid er satans verk - er de som bruker vanvittig mye skjermtid selv her inne på forumet for å fortelle alle andre hvordan det perfekte liv med barn skal leves. At de overhodet har tid å lage mat og se til de 100 barna sine skjønner ikke jeg. 

Anonymkode: fb586...d20

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som "var så heldige å bli født på 60-70-80-tallet har fått kjøpt bolig på "billigsalg"

Men evnene til å innse at man da også tjente vesentlig mindre og måtte også spare opp egenkapital, til dels, den har de ikke...

Anonymkode: e4fc4...d87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

At mammapolitiet - som mener at alt av mat skal være laget fra bunnen av, ungene helst ikke skal gå i barnehagen for de er skapt for å være med mor 24/7, karriæremødre burde vært bak lås og slå, at skjermtid er satans verk - er de som bruker vanvittig mye skjermtid selv her inne på forumet for å fortelle alle andre hvordan det perfekte liv med barn skal leves. At de overhodet har tid å lage mat og se til de 100 barna sine skjønner ikke jeg. 

Anonymkode: fb586...d20

Så sant! :ler2:

Men vil legge til at disse supermødrene også ofte hevder de er karrieremødre. De har tid til alt fordi de tok de rette valgene og alle oss andre som ikke får tid til alt har hatt feil prioriteringer. 

Anonymkode: c4627...f8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har lært at snegler er insekter. 
image.thumb.jpeg.4d1f742f499ba544526136eddbc80eb8.jpeg

Anonymkode: 9b635...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At all mat som er varm er middag!! Og varm mat spises kun en gang i døgnet!! Så da må en ikke spise varm grøt, varme kokte egg, stekte egg osv til frokost for da har en nok allerede spist middag den dagen!

Anonymkode: a1fb2...ca6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

At all mat som er varm er middag!! Og varm mat spises kun en gang i døgnet!! Så da må en ikke spise varm grøt, varme kokte egg, stekte egg osv til frokost for da har en nok allerede spist middag den dagen!

Anonymkode: a1fb2...ca6

😆

Anonymkode: cc31c...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinne som har sex med mannen sin og på en merkelig vis ikke vil det egentlig  – og NB. ikke uttrykker det til han – hun blir voldtatt av mannen. 🫠

Anonymkode: 09f88...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

At kvinne som har sex med mannen sin og på en merkelig vis ikke vil det egentlig  – og NB. ikke uttrykker det til han – hun blir voldtatt av mannen. 🫠

Anonymkode: 09f88...d65

Den er vanskelig. Man kan utrykke det uten å si noe, ved å foreksempel fryse, noe en del gjør under ovegrep, man kan også stoppes fra å kunne utrykke noe. 

Kommuniserer man godt, leser kroppspråk, snakker sammen før og etter sex osv, så skal man kunne unngå å ha sex med noen som ikke vil. Man kan vel merke at partner er fraværende? Nå vet jeg at noen har kinks og slikt, men til å med da må det jo finnes former for kommunikasjon om noen endrer mening?

Har opplevd å syns sex er ubehagelig, hvor jeg både har grått, løpt ut av rommet, gjemt meg under dyna, men også en gang hvor jeg ikke klarte å si noe. Den gangen jeg ikke sa noe, stoppet han av segselv fordi han merket at jeg trakk meg mentalt ut å han likte ikke å ha sex med meg når jeg virket så tom og ukomfortabel. Det var doggy, så han så ikke fjeset mitt heller. Ja, har et vanskelig forhold til sex. 

Kommuniser, så går det nok bra 😊 

Anonymkode: 019cd...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at samtykke når det gjelder sex ikke er så lett å forstå for alle. Jeg har aldri sett en mann på KG si i en tråd om voldtekt: Hvorfor støtter ikke vi menn hverandre og sier fra når kompisen er i ferd med å ta med hjem en jente som er for full. Det kan få konsekvenser. han kan traumatisere noen eller bli anmeldt. jeg håper menn flest er bedre kompiser enn de på KG.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...