Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Om en mann tar en dum avgjørelse er det alltid en kvinnes feil. Om en mann nekter å hjelpe til hjemme er det alltid en kvinnes feil. Om en mann nekter å stille opp for barna sine er det alltid en kvinnes feil. Alt i alt er skal man ikke sette noen slags krav til menn, eller forvente at de skal ta noe som helst ansvar.

Jeg har også lært at jeg som jente ikke kan gjøre noe riktig. Dersom jeg sminker meg er det galt, for da er jeg et overflatisk og egoistisk naut som ikke evner å tenke på annet enn meg selv. Om jeg ikke sminker meg er det galt, for da er jeg stygg og ufeminin. Dersom jeg ligger med menn er det galt, fordi jeg selvsagt er en løs hore. Om jeg ikke ligger med menn er det galt, siden jeg tror jeg er bedre enn dem og lar de blir seksuelt frustrerte. Da kan jeg faktisk FORVENTE og bli voldtatt. And the list goes on..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Har kjærasten/sambuaren/mannen gjort noko dumt, må du dumpe han. Så fort så mogeleg. Allier deg gjerne med vennane dine på KG, slik at de kan dele historier om ulike stygge ting du kan gjere mot han før du reiser. Ja, for du bur sjølvsagt hos han. Har du eiga leilegheit, er du altfor sjølvstendig.

-Spør du om noko spesifikt, får du alltid spørsmål om kvifor du ikkje gjorde det slik og slik, eller kva du kan gjere, sjølv om det openbart ikkje er aktuelt ut frå kva du spør om.

-Onepiece er forjævlig.

-Ketchup er tabu rundt middagsbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Om en mann tar en dum avgjørelse er det alltid en kvinnes feil. Om en mann nekter å hjelpe til hjemme er det alltid en kvinnes feil. Om en mann nekter å stille opp for barna sine er det alltid en kvinnes feil. Alt i alt er skal man ikke sette noen slags krav til menn, eller forvente at de skal ta noe som helst ansvar.

Jeg har også lært at jeg som jente ikke kan gjøre noe riktig. Dersom jeg sminker meg er det galt, for da er jeg et overflatisk og egoistisk naut som ikke evner å tenke på annet enn meg selv. Om jeg ikke sminker meg er det galt, for da er jeg stygg og ufeminin. Dersom jeg ligger med menn er det galt, fordi jeg selvsagt er en løs hore. Om jeg ikke ligger med menn er det galt, siden jeg tror jeg er bedre enn dem og lar de blir seksuelt frustrerte. Da kan jeg faktisk FORVENTE og bli voldtatt. And the list goes on..

ja når jeg tenker over det så er det mye sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at dersom mannen din har litt dårlig hygiene, så kan han diagnostiseres med bipolar lidelse.

Gjett om! For ikke å snakke om at han mest sannsynlig i tillegg har Asperger, ADHD, prostatakreft OG liker å ha sex med gårdsdyr på fritida :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp lært at jeg ikke bør ha tynne venner fordi min overvekt kan "smitte over" på dem :roll:

:skratte:

Wow, det var dagens! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp lært at jeg ikke bør ha tynne venner fordi min overvekt kan "smitte over" på dem :roll:

Omvendt kan deres tynnhet slankes over på deg eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at det er helt greit å få barn som 13-åring, at barn bruker bh og at man skal gi etter for gruppepress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Jeg har lært at det er helt greit å få barn som 13-åring, at barn bruker bh og at man skal gi etter for gruppepress.

Ja og at det er bra at trettenåringer har sex med typen sin slik at han ikke gjør det slutt med henne og begynne rå ligge med andre jenter istedet.

Ikke snakk om at man skal lære jenter å vente med sex med noen som respekterer dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er plutselig blitt helt normalt og greit det

Ja 14 år er helt greitt, bare man ikke er 21 og uten fast jobb og ufrivillig alene om barnet, for DET er ikke lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bianca28

Ja 14 år er helt greitt, bare man ikke er 21 og uten fast jobb og ufrivillig alene om barnet, for DET er ikke lov.

Har og lært at trettenåringer er alt for uansvarlige til å kunne klare å ta seg av en hund, men et barn som man skal ha resten av livet, det går helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at hvis man poster et tema og ikke utelukkende får sympati eller de svarene man ønsker, så er det "typisk KG". Hva skjer når de lufter noe IRL og de ikke liker tilbakemeldingene? "Typisk verden"?

Næææææææh. :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...