CeeCee Skrevet 8. august 2010 #581 Del Skrevet 8. august 2010 ^ sjelden... Haha! You got me! Skriver ofte sjelden feil... Et av de ordene jeg aldri husker hvordan skrives! *irriterende!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 8. august 2010 #582 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har akkurat lært at what goes around, comes around, karma og alt det der..... Hehe! (Jfr. tidligere innlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 8. august 2010 #583 Del Skrevet 8. august 2010 Dersom man legger fram en problematisk situasjon er det alltid, uten unntak TS sin feil, TS som er umoden, TS som bør søke psykologhjelp og TS som bør skamme seg for i det hele tatt ha et problem med andre mennesker når vedkommende er så håpløs selv.. Ja selvfølgelig. Litt medfølelse kan jo være skadelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. august 2010 #584 Del Skrevet 8. august 2010 ^ sjelden... Skjelden er lov. Ord blir ikke forbudte, selv om ordlista tidvis moderniseres. Jeg har lært at språk- og rettskrivningsfetishisme er en egen form for seksualavvik, som hyppig praktiseres her på Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. august 2010 #585 Del Skrevet 8. august 2010 Skjelden er lov. Ord blir ikke forbudte, selv om ordlista tidvis moderniseres. Jeg har lært at språk- og rettskrivningsfetishisme er en egen form for seksualavvik, som hyppig praktiseres her på Kvinneguiden. Selvfølgelig kan folk skrive hva og hvordan de vil, det er mye merkelig lesning her på KG. Men alt er allikevel ikke godkjent rettskrivning. Vis meg hvor du finner "skjelden", så skal jeg tro på deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #586 Del Skrevet 8. august 2010 og enda en tråd blei ødelakt av de nevrotiske rettskriverene ja, takk skal du ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 8. august 2010 #587 Del Skrevet 8. august 2010 Skjelden er lov. Ord blir ikke forbudte, selv om ordlista tidvis moderniseres. Jeg har lært at språk- og rettskrivningsfetishisme er en egen form for seksualavvik, som hyppig praktiseres her på Kvinneguiden. Det kan nok stemme! Merker jeg henger meg skjelden opp i andres skrivefeil dersom jeg jevnlig får tilfredsstilt meg på andre måter. *tørkeperiode* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #588 Del Skrevet 8. august 2010 og enda en tråd blei ødelakt av de nevrotiske rettskriverene ja, takk skal du ha.... Jeg vil heller at den skal bli ødelagt av nevrotiske rettskrivere, enn stengt av moderatorer som ikke respekterer ytringsfriheten landet vårt forfekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #589 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg vil heller at den skal bli ødelagt av nevrotiske rettskrivere, enn stengt av moderatorer som ikke respekterer ytringsfriheten landet vårt forfekter. hvorfor må vi velge? kan ikke de som klager over rettskrivnings feil holde seg til egene evner, lage egene tråser osv, hvorfor bryte inn i en god tråd som flyter fint med flisespikkeriet sit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. august 2010 #590 Del Skrevet 8. august 2010 hvorfor må vi velge? kan ikke de som klager over rettskrivnings feil holde seg til egene evner, lage egene tråser osv, hvorfor bryte inn i en god tråd som flyter fint med flisespikkeriet sit? Jeg ser ingen annen enn deg som klager, jeg. Jeg skrev en replikk til Kamikatze, skjønner ikke hva du har med det å gjøre. K. og jeg har skrevet humoristiske meldinger til hverandre før, så jeg tror ikke han blir fornærmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. august 2010 #591 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har lært her på KG (i likhet med andre forum) at dersom man er enig med eller hyggelig mot trådstarter, jatter man med og er kosemosete. Hvis man derimot er uenig og sier imot trådstarter er man slem, frekk og gir ikke den støtten h*n fortjener. Og hvis man er for bastant i uttalelsene sine, får man pekefingeren og streng beskjed om at det ikke gjelder for alle. Hvis noen av lærdom etter en sånn situasjon velger å tilføye "etter min mening" e.l. til det de skriver, er de feige eller dumme fordi de må understreke at det er deres mening ("for det skjønner vi jo!")... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. august 2010 #592 Del Skrevet 8. august 2010 ...at de som skriver dagbok her inne ikke har noe annet liv utenom KG. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 8. august 2010 #593 Del Skrevet 8. august 2010 My point exactly! Den kommentaren min var ironisk ment, men regnet med at en eller annen ville kommentere den. Får ta frem flagget neste gang PS: I følge forskere begynner ikke barn å forstå ironi før i 12- års alderen, så det er ikke bare til små barn man ikke skal bruke ironi. Det er også viktig å huske på at det er veldig store individuelle forskjeller. Jeg har lært at jeg kanskje er autist fordi jeg ikke forstår ironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2010 #594 Del Skrevet 9. august 2010 Nei, men jeg forstår dem. Det er utrolig irriterende med skrivefeil! (Jeg kommenterer de nesten aldri da, selv om jeg klør i fingene....Vet jo aldri om de har dysleksi eller bare er late.) Jeg skriver mye feil og driter i å rett feilene. Nettopp fordi jeg har vokst opp med en mor som re minst like nazi på rettskricing som du og Belladonna er. Ergo, hun drepte gleden og selvtillitten min i forhold til skriving lenge før jeg kunne alfbetet. Resultatet er en gi fean holdning og total mangel på respekt for språknazier. Det blir nemlig aldri godt nok samma faen hva en gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #595 Del Skrevet 9. august 2010 ...at de som skriver dagbok her inne ikke har noe annet liv utenom KG. Sukk. dette har jeg faktisk funnet ut for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2010 #596 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg skriver mye feil og driter i å rett feilene. Nettopp fordi jeg har vokst opp med en mor som re minst like nazi på rettskricing som du og Belladonna er. Ergo, hun drepte gleden og selvtillitten min i forhold til skriving lenge før jeg kunne alfbetet. Resultatet er en gi fean holdning og total mangel på respekt for språknazier. Det blir nemlig aldri godt nok samma faen hva en gjør. Uffameg, så sint du er da, brutal mann. Synes du det er riktig å projisere dine vonde følelser på andre som du ikke kjenner, og kalle oss språknazier? Det skal mye til at jeg retter på noe her på KG, men hvis noen konsekvent skriver for eksempel "kjede" og mener "skjede", så opplyser jeg om det, men bare hvis jeg allikevel svarer på et innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. august 2010 #597 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har lært at det finnes mennesker som fullstendig har misforstått hva ytringsfrihet er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. august 2010 #598 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har lært at Facebook er et veldig følsomt tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #599 Del Skrevet 9. august 2010 At ikke jeg må få barn for jeg har dysleksi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 9. august 2010 #600 Del Skrevet 9. august 2010 I det siste har jeg lært at det er helt ok at voksne menn har sex med barn i 8-12 årsalderen. Det er naturlig, må vite. Den som syns det er ekkelt, er egoist. Jeg har også lært at det er viktigere å ri prinsipper i samværssaker, for den forbanna eks`en skal aldri få det som den vil! Hva ungene føler, spiller ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå