Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Ting jeg har lært av kg de siste dagene er at noen foreldre hevdet seg mobbet og dypt såret og akk så krenket selv om akkurat de samme brukerene ikke har noe som helst problem med å kalle andre for megge, at andre burde blitt sperret inne på sinnsykehus være klin koko, patetiske, idioter osv (for det er alltid en regel for hva andre kan si før de selv føler seg mobbet og en helt annen regel det de selv kan si til andre før de selv driver med personangrep tydeligvis) og at noen foreldre ikke har noe problemer med å si til andre at det er godt og flott at noen mistet et barn og påroper seg samtidig retten til å være empatiske og ansvarsbeviste mennesker på bakgrunn av at de har klart å prestere å få et barn.

Om en av foreldrene oppretter en ironisk tråd om deres skråblikk på barnløse er det slett ikke en mobbetråd, men viss en av de mange barnløse oppretter en mot-tråd som så ofte er resultatet av en tråd her inne så er det en mobbetråd fullt av hat, bitterhet, sjalusi med en gang.

Selvinnsikt er en fin bil sa de, ja det tviler jeg ikke på :reise:

Vi er i allefall mange foreldre nå som både har tatt oppfordringen fra deg og din menighet om å slutte å poste i deres tråd, OG innsett at videre diskusjon rundt dette temaet ikke har noe mer for seg.

Dere derimot (med deg i spissen) fortsetter, fortsetter og fortsetter (også i vår tråd).... Hvor lenge akter dere å holde det gående?

Imponerende er det i allefall at det kan skrives så mange kilometer med piss om noe dere har valgt bort, men like fordømt må forholde dere til så lenge det finnes barn og foreldre på denne jorda. Vær også klar over at ingenting kommer til å endre seg etter alt dere skribler, heller snarere tvert imot kan dere nok regne med at noen foreldre her heller tenker at etter alt dere irriterer dere over, blir det en desto større fryd over å gå dere enda mer i næringa i framtida...

Og før du forfatter neste innlegg (noe du naturligvis gjør ettersom du angivelig aldri gir deg), vær da klar over at det verken vil bli lest eller besvart. Så sånn sett får jeg siste ordet denne gangen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

At enkelte har en diskusjonsteknikk som baserer seg på at de ønsker siste ord i en sak, og denne lett oppnås på følgende måte:

TS spør om noe, og noen begynner gå litt utenfor tema. Flere henger seg opp i digresjonen, og dette flyter ut. Så kommer det én person, og begynner gjerne "Vet dette er utenfor hva TS spør om, men jeg mener faktisk at ....". Og så avslutter de sitt eget innlegg med noe ala "...men dette faller jo utenfor tråden, så vi får sette strek her." :fnise:

Det beste er når de andre som har diskutert det irrelevante ikke godtar dette, og de bare fortsetter: "Ja, men *syn på saken*! Men ja, dette faller jo utenfor, så vi stopper her."

Og sånn kan man ha det gående frem og tilbake i lang tid. :jolie:

Anonymous poster hash: 81f2b...f21
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvis man reagerer negativt på ett innlegg som en bruker har og sier fra om det, så blir man bannlyst av vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det fins noe som heter shit-tester og at enkelte single mennesker er ganske opptatt av dette.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

At det fins noe som heter shit-tester og at enkelte single mennesker er ganske opptatt av dette.

Akkurat det jeg kom hit for å si også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- At hvis man tror man er i ferd med å føde, har kreft....you name it, så bør man umiddelbart starte en tråd på KG for å spørre om det stemmer.

- Norske kvinner er for maskuline og for lite opptatte av å tilfredsstille norske menn. Kler de seg imidlertid i skjørt og går ut av huset er de fritt vilt og har bare seg selv å takke hvis de blir utsatt for trakassering eller verre ting.

Anonymous poster hash: cf82c...bfa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det jeg kom hit for å si også.

Jeg syns det er så stygt et ord! Og det tar jo helt av på singel/samlivsforumene :o Ikke skjønner jeg hvorfor folk er opptatt av det heller :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg syns det er så stygt et ord! Og det tar jo helt av på singel/samlivsforumene :o Ikke skjønner jeg hvorfor folk er opptatt av det heller :laugh:

Ikke jeg heller, sitter bare her og ler for meg selv mens jeg leser det de skriver. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg har lært at det knapt finnes grenser for hva man kan lese av en manns personlighetstrekk basert på hans bruk av blunkesmileyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare på KG! Aldri hørt om det irl!

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

Jeg har lært at det knapt finnes grenser for hva man kan lese av en manns personlighetstrekk basert på hans bruk av blunkesmileyer!

Åååå, det skulle jeg si! ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare på KG! Aldri hørt om det irl!

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

Heldigvis og takk gud for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At dersom det hadde vært opp til mange av brukerene på KG - så hadde Nazistene vunnet WWII & utryddet muslimene i samme slengen

- At syriske flyktninger er " kveg "

- At de som er for å ta i mot flyktninger burde gjøre det alene på egenhånd, for egen regning - sånn at ekte etniske nordmenn kan bruke pengene sine på viktigere ting:

seg selv

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Sex er det viktigste i et forhold. Er h*n dårlig i senga, er det bare å finne en som er bedre.

- Alle menn er utro

- Alle kvinner er utro

- Arbeiderpartiet er roten til alt ondt i Norge.

- FrP'ere er hjernedøde idioter

- Vaksinering, islam, global oppvarming, 9/11, og Arbeiderpartiet, er sammensvergelser! Det finnes en "alternativ" forklaring på alt i samfunnet. Kilder trengs ikke, det holder at en tror på det ... argh!

Endret av Daniel123
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er man imot omvendt bevisbyrde i voldtektsaker, så har man dårlig kvinnesyn.

Hvordan kan man bevise at en voldtekt ikke har funnet sted? :laugh:

Anonymous poster hash: 1dbb4...ef1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Hvordan kan man bevise at en voldtekt ikke har funnet sted? :laugh:

Anonymous poster hash: 1dbb4...ef1

Så vit jeg vet kan du faktisk se det på kvinnes kjønnsorgan om det er voldtekt. Men dette har jeg sett de har sagt i en tv serie. Om det stemmer med virkeligheten vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...