Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

I kvinneguiden er det kun ordlek-trådene som fungerer uten krangling.

Man må for all del ikke spørre om noe alvorlig, særlig ikke hvis det gjelder barn og familie. Da ender samtlige tråder opp med katteslagsmål med en og annen hannkatt innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har lært at det er veldig viktig å skille mellom brukerne green tea og Green Tea, selv om sistnevnte ikke har vært å se på forumet de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også lært :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Har lært at det er veldig viktig å skille mellom brukerne green tea og Green Tea, selv om sistnevnte ikke har vært å se på forumet de siste årene.

Sistnevnte bruker har vært på forumet flere ganger i år, senest nå i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Man bør ikke få barn tidlig.

Man bør ikke få barn sent.

Man bør ha født barn for å bli godkjent som en ekte kvinne

Fødselen av disse barna bør skje uten noen form for kjemisk smertelindring, til nød en liten varm rispose.

Hvis man,mot formodning, har fått epidural under fødsel, bør man understreke at man egentlig ikke ville, det var lege/jordmor som bestemte det.

Det blir ikke født vanlige barn lengre, kun prinser og prinsesser

Alle svært slanke mennesker spiser ufattelige mengder med mat og trener aldri.

Alle sterkt overvektige mennesker spiser særdeles sunt og trener fem ganger i uka.

Menn som er sammen med kvinner som veier litt over det gjennomsnittlige lyver når de sier de er fornøyde, og ville droppet hele livet de har bygd opp med denne kvinnen for ti minutter med en supermodell.

Kvinner som er sammen med mindre velutstyrte menn lyver når de sier de er fornøyde, og ville droppet hele livet de har bygd opp med denne mannen for ti minutter med en mann på størrelse med et balltre.

De fleste kjenner i detalj til venners, slektningers, naboers, kollegaers+++ økonomiske og helsemessige situasjon, og er derfor fullt berettiget til å mene at dennes sykepenger/uføretrygd er fortjent eller ikke.

Klarer man å gå etter posten, klarer man også å være i full jobb.

Som søskenbarn eller fjern familie av brudeparet er man egentlig bare kjedelig listefyll og blir kun invitert fordi brudeparet "måtte" invitere dem, istedenfor vennepar nummer 39.

Folk "tenker sitt" hvis overvektige kjøper usunn mat

Folk "tenker sitt" hvis en svært tynn person sier neitakk til det tredje kakestykket

Mange sykdommer sitter egentlig bare i viljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha! Bra sagt AnonymBruker #486!

Jeg har også lært spesielt at all sykdom faktisk bare er psykisk. Man er bare negativt innstillt. (og dermed lat) Og psykiske sykdommer er bare enda en unnskyldning for å være lat.

Også lærte jeg jaggu idag at hvis barn er redde på kvelden, så skal man si ja vi sjekker under senga for spøkelser, KAN jo være det er en grunn til redselen nemlig. Og da har barnet rett og dermed KAN det være spøkelser under senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dersom man legger fram en problematisk situasjon er det alltid, uten unntak TS sin feil, TS som er umoden, TS som bør søke psykologhjelp og TS som bør skamme seg for i det hele tatt ha et problem med andre mennesker når vedkommende er så håpløs selv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært jeg ikke er kvinne forde jeg ikke vil ha barn. Uansett hva jeg mener så vet så og si alle her inne bedre om hva jeg vil, enn jeg selv vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du, klarer å krangle der også jeg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Jeg har lært at hvis man blir mobbet på jobben så er det som regel ens egen feil, og det er egen oppførsel som bør endres.

Jeg har lært at jeg er slem som ikke har invitert alle fjerne bekjente i bryllupet, og at jeg har rett til å bli sint dersom ikke gjestene bruker minst 500 kr per hode på gave. Jeg har også lært at gjester hater å bli invitert i bryllup, ettersom de må bruke minst 5000 kr på min dag.

Jeg har lært at krim er kiosklitteratur, og er for laverestående mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at om man ikke har opplevd nøyaktig til minste detalj og sammenheng det samme som NN så har man ikke peiling på noe som helst i denne verden og dermed ingen rett til å uttale seg. Ettersom jeg ikke har en onkel som jobber som fuglehvisker og har en føflekk bak høyre øre OG heter Ivar, betyr det altså at jeg ikke kan synse noe om lønnsnivåene på norske arbeidsplasser.

Så har jeg lært at når noen sier sin mening så er det deres mening. Det var overraskende, jammen godt at noen påpeker det for dem og alle andre som lever i uvisshet om at noen har tatt seg den frihet å være deres talerør på KG.

Dessuten har jeg lært at alle er prektig feilfrie og alle andre er håpløst dobbeltmoralske. Følgelig står det tydeligvis generelt dårlig til med mattekunnskapene.

Har også lært at når noen mener noe annet enn de første fem-ti som svarte, så snur plutselig vinden. Litt alt ettersom hvem det var. "Bææææææ."

Og så har jeg lært at det alltid dukker opp noen som ser det som sin oppgave å mate de stakkars trollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Jeg har lært at lavkarbo er løsningen for alt her i livet.

Om problemet er at barna ser for mye på tv, er ikke løsningen å få dem opp av sofaen og ut for å leke som man skulle tro, nei da, løsningen er lavkarbo-kost...

Om problemet er at barna bruker lommepengene på godis, brus og baguetter i skoletiden,er ikke løsningen å snakke med dem om ernæring, eller evt å ta fra dem lommepengene som man skulle tro, løsningen er lavkarbo-kost...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

At rundt regnet 3,5 timers pendling hver vei til jobb antagelig er grunnen til at folk flest velger å klippe plenen tidlig om morgenen i helgene :)

At svaret på spørsmål rundt fordeling av økonomi i parforhold og barn etter brudd avhenger av om den som spør er mann eller kvinne (jeg er kvinne selv).

At hvis ikke en sykdom skyldes psyken så skyldes den definitivt hvetemel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har lært at alle som skriver om barn, seksulaitet og nakenhet i samme setning er pedofil. Faktisk tror jeg ikke det trenger å være sammme setning heller.

Jeg har lært at alle som på en eller annen måte er i mot det også er pedofil.

Jeg har lært at pedofile har et spesielt språk.

Og jeg har lært at alle som linker til en nyhetssak om misbruk av barn, selv om de r på barnas side er pedofil.

Ja, man skulle jo egentlig tro at kg var et forum for pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...