Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #441 Skrevet 7. juni 2010 Jada, og skriver man som anonym-bruker lider man av paranoia og sosial-angst. Hilsen nettopp-blitt-alkoholiker Ja, men vinen er jo bare for å døyvee paranoiaen og sosialangsten. Skål!
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2010 #442 Skrevet 7. juni 2010 Dette har jeg også lært! Og at alt annet av sminke/kremer ødelegger huden din fullstendig, du kan like gjerne smøre ansiktet inn med bæsj, egentlig. Ja man DØR hvis man skulle være så dum å bruke en krem eller en sjampo fra kiwi :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #443 Skrevet 7. juni 2010 Alt som kjøpes på nille av sminke er drittsminke!
Jade Skrevet 7. juni 2010 #445 Skrevet 7. juni 2010 Nå lærte jeg akkurat at nillesminke IKKE er drittsminke :D *løpe og kjøpe*
Inx Skrevet 7. juni 2010 #446 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har lært at det er ok å bruke "dritt" som adjektiv.. Eller nei, jeg liker det enda mindre nå
Gjest Pet Skrevet 7. juni 2010 #447 Skrevet 7. juni 2010 At det ikke alltid holder å vaske håret med vanlig sjampo og da må man rense håret med rensesjampo.
¤Pernille¤ Skrevet 7. juni 2010 #448 Skrevet 7. juni 2010 Ja man DØR hvis man skulle være så dum å bruke en krem eller en sjampo fra kiwi :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2010 #449 Skrevet 7. juni 2010 Nå lærte jeg akkurat at nillesminke IKKE er drittsminke :D *løpe og kjøpe* kjøper ikke sminke på nille..et sted går grensa. haha
¤Pernille¤ Skrevet 8. juni 2010 #450 Skrevet 8. juni 2010 At det ikke alltid holder å vaske håret med vanlig sjampo og da må man rense håret med rensesjampo. Det lærte jeg også i går :klø: Og dette var for fett hår!
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #451 Skrevet 8. juni 2010 Og er kona en kjeftsmelle, er det ene og alene konas skyld
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #452 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har lært at det er ok å bruke "dritt" som adjektiv.. Eller nei, jeg liker det enda mindre nå Da skal jeg lære deg hva et adjektiv er. Et adjektiv er et ord som beskriver et annet ord. Man kan f.eks si bra sminke, dårlig sminke, elendig sminke osv. Drittsminke er derimot et sammensatt ord bestående av to substantiv. Andre sammensatte ord av to substantiv kan være sommermøbler, sengestole, eller man kan sette sammen verb + substantiv løpesko, smilefjes osv. Get it?
Gjest Eurodice Skrevet 8. juni 2010 #454 Skrevet 8. juni 2010 Det lærte jeg også i går :klø: Og dette var for fett hår! Jeg kan ikke dy meg for å fortelle en vits. På et apotek i Nord-Norge et sted kom det en dame og skulle kjøpe sjampo. Mannen bak disken så på damen og spurte: "Ska' det vær' for fætt hår"? "Nei", sa damen, "æ tenkt no på hauhåret"
FoxyFish Skrevet 9. juni 2010 #456 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har da lært fryktelig mye her inne, men her er et par godbiter som har festet seg: 1. Dersom man dusjer hver dag er man en snobbete, hysterisk tulling som sikkert har ørkenhud og superslitt hår, og som i tilegg burde holde seg langt unna "normale" mennesker, da dusjekvinnen sikkert ikke ville tålt det på grunn av sin sensitive livsførsel. 2. Man kan måle puppevekten ved å stå over en tilitersbøtte med lunkent vann, for så å drukne puppen og måle vannet på badegulvet. 3. Feminister er burugler som hater menn, og er roten til alt ondt. 4. Bruden har rett. Alltid. Et bryllup er da virkelig ikke stelt i stand med tanke på gjestene, og de får bare finne seg i å tenne lys og synge salmer oppstilt i hjerteform rundt bruden sittende på brudgommens kne. Det er ikke flaut. Det er søtt. Men en vender jo alltid tilbake. Selv hadde jeg et halvt års pause, men fikk abstinenser.
Djungelvrål Skrevet 9. juni 2010 #457 Skrevet 9. juni 2010 At det er veldig lurt å legge ut hele dagsmenyen sin når man slanker seg, detaljert helt ned til den minste agurkskive. :sleeping: Det er jo såå underholdene! :slår: 1
Inx Skrevet 9. juni 2010 #458 Skrevet 9. juni 2010 Da skal jeg lære deg hva et adjektiv er. Et adjektiv er et ord som beskriver et annet ord. Man kan f.eks si bra sminke, dårlig sminke, elendig sminke osv. Drittsminke er derimot et sammensatt ord bestående av to substantiv. Andre sammensatte ord av to substantiv kan være sommermøbler, sengestole, eller man kan sette sammen verb + substantiv løpesko, smilefjes osv. Get it? Da har jeg lært enda en ting fra kvinneguiden
¤Pernille¤ Skrevet 9. juni 2010 #459 Skrevet 9. juni 2010 Jeg kan ikke dy meg for å fortelle en vits. På et apotek i Nord-Norge et sted kom det en dame og skulle kjøpe sjampo. Mannen bak disken så på damen og spurte: "Ska' det vær' for fætt hår"? "Nei", sa damen, "æ tenkt no på hauhåret" Haha, den har jeg hørt før Artig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå