Sequax Skrevet 27. oktober 2010 #841 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har lært at hvis " ei crazy bitch " biter en kar i kuken så vil det si at dette er noe brukerne av KG bare må stå ansvarlige for! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2010 #842 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har lært at hvis " ei crazy bitch " biter en kar i kuken så vil det si at dette er noe brukerne av KG bare må stå ansvarlige for! hehe men i hans forsvar vil jeg si at jeg har lært at menn er onde om de skader en dame men om en dame skader en mann så ille at han må på legevakten da er det morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. oktober 2010 #843 Del Skrevet 27. oktober 2010 hehe men i hans forsvar vil jeg si at jeg har lært at menn er onde om de skader en dame men om en dame skader en mann så ille at han må på legevakten da er det morsomt. Joda...men hvor ofte hører du om menn som biter dama i kjønnsleppa, da...? Sånn til sammenligning ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2010 #844 Del Skrevet 27. oktober 2010 Joda...men hvor ofte hører du om menn som biter dama i kjønnsleppa, da...? Sånn til sammenligning ? Det er vel gjerne ikke poenget. Selv om situasjonen kan sies å være bittelitt komisk. Men poenget er jo at et kjønnsorgan er temmelig følsomt så vil tippe det var grusomt vondt. Og å gjøre noe sånt er jo mishandling på lik linje med å slå. Man gjør jo noen vondt med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2010 #845 Del Skrevet 29. oktober 2010 jeg har lært at verdenshistorie er veldig, veldig relativ - om den skulle fungere for å underminere en bestemt brukers uttalelser i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 29. oktober 2010 #846 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jupp, det har jeg også lært. At historiske fakta det være seg barnehagen i Norges historie og statistikker, eller Hitler, forskningsrapporter, oppslagsverk og faglige uttalelser kun er "SÅKALTE" fakta, dersom ovennenvnte ikke underbygger en bestemt brukers meninger, og det gjør de jo aldri. Så da omskriver vi dokumenterte fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2010 #847 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jupp, det har jeg også lært. At historiske fakta det være seg barnehagen i Norges historie og statistikker, eller Hitler, forskningsrapporter, oppslagsverk og faglige uttalelser kun er "SÅKALTE" fakta, dersom ovennenvnte ikke underbygger en bestemt brukers meninger, og det gjør de jo aldri. Så da omskriver vi dokumenterte fakta. Nemlig. For fakta eksisterer bare i alle andres hoder og er hverken saklig eller logisk - eller virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 29. oktober 2010 #848 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nemlig. For fakta eksisterer bare i alle andres hoder og er hverken saklig eller logisk - eller virkelig Og det vet jo alle menn at er sunt folkevett. (Hva skjedde med sunt bondevett, det lurer jeg på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2010 #849 Del Skrevet 29. oktober 2010 Og det vet jo alle menn at er sunt folkevett. (Hva skjedde med sunt bondevett, det lurer jeg på) Så klart - og menn er selvsagt bedre mennesker enn kvinner som er slu, grådige sexfreaks uten skam og som bare bryr seg om ungene sine (noe menn heldivis ikke gjør, for de er jo menn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 29. oktober 2010 #850 Del Skrevet 29. oktober 2010 Så klart - og menn er selvsagt bedre mennesker enn kvinner som er slu, grådige sexfreaks uten skam og som bare bryr seg om ungene sine (noe menn heldivis ikke gjør, for de er jo menn). Og karisma finnes ikke. Den er bare "Såkalt", og alle som har utstråling er kyniske folk som gjør det for å misbruke media. OG dersom du ikke tror alt kommer til å gå til helvete i livet, bør du se "Slumdog Millionær" for å lære deg litt om livets realiteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2010 #851 Del Skrevet 29. oktober 2010 Og karisma finnes ikke. Den er bare "Såkalt", og alle som har utstråling er kyniske folk som gjør det for å misbruke media. OG dersom du ikke tror alt kommer til å gå til helvete i livet, bør du se "Slumdog Millionær" for å lære deg litt om livets realiteter. Ja det skal jeg absolutt, for jeg skjønner jo ikke noe av livets harde realiteter (jeg er jo tross alt kvinne). Jeg har forresten også lært at når man sier man kjenner en annen bruker og skryter av vedkommende så ER man vedkommende (hei Kate!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 29. oktober 2010 #852 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det glemte jeg, du er jammen søt Suze! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2010 #853 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det glemte jeg, du er jammen søt Suze! Du og, Katie-baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 29. oktober 2010 #854 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Ting jeg har lært om meg selv av KG: Jeg er en moteskandale da jeg eiger både onepice, Uggs og Croks. Jeg må være feit da jeg en gang i blandt kan gå på McDonals eller bestille meg en pizza. Jeg spiser avføring/smågodt. Edit: Kom på en ting til. Jeg er vist en av de plagsomme på facebook da jeg legger ut statuser om ungen min, kan klage en gang i blandt over at jeg er syk og skryter innimellom av meg selv hvis jeg har vert å trent eller gjort noe bra. Endret 29. oktober 2010 av Sommertid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. oktober 2010 #855 Del Skrevet 29. oktober 2010 Og det vet jo alle menn at er sunt folkevett. (Hva skjedde med sunt bondevett, det lurer jeg på) De to skal ikke blandes. De med sunt bondevett vet vi godt hvor bor. På landet. Og dit drar jo ikke de med sunt folkevett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 29. oktober 2010 #856 Del Skrevet 29. oktober 2010 At lubne damer bare kan 3 sexstillinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 29. oktober 2010 #857 Del Skrevet 29. oktober 2010 De to skal ikke blandes. De med sunt bondevett vet vi godt hvor bor. På landet. Og dit drar jo ikke de med sunt folkevett. Ylvina, TRE, nå overdriver du. Klarer vel snaut en halv, etter hva jeg har forstått.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 30. oktober 2010 #858 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja jeg tok litt hardt i... For hver bilring som popper ut, glemmer jeg en sexstilling. Kanskje jeg kommer på dem igjen hvis jeg slanker meg? Seksuell demens hos tykke damer er skumle greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. oktober 2010 #859 Del Skrevet 30. oktober 2010 For hver bilring som popper ut, glemmer jeg en sexstilling. Kanskje jeg kommer på dem igjen hvis jeg slanker meg? Seksuell demens hos tykke damer er skumle greier. Og så er det jo slik at når bilringene popper ut så mister en utsikten til "godtebutikken" der nede. Kombinert med fedmedemens er dette virkelig dårlig for sexlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 30. oktober 2010 #860 Del Skrevet 30. oktober 2010 Og så er det jo slik at når bilringene popper ut så mister en utsikten til "godtebutikken" der nede. Kombinert med fedmedemens er dette virkelig dårlig for sexlivet. Jaha... Man lærer sannelig mye nytt her på KG. Helt utrolig at tykke folk i det hele tatt nyter sex, så vanskelig som folk her får det til å høres ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå