Fluffe Skrevet 8. september 2010 #701 Del Skrevet 8. september 2010 At man ikke får lov å diskutere mennesker som har blogger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #702 Del Skrevet 8. september 2010 At man ikke får lov å diskutere mennesker som har blogger.. Tror at det en ikke får lov til er å dokumentere at eieren av den bloggen holdt tilbake opplysninger om affiliatelinker under omtaler, selv da hun fikk direkte spørsmål fra leserne. Var iallefall rett etterpå det ble lagt ut i fjor at lignende tråd først ble stengt og deretter slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #703 Del Skrevet 8. september 2010 Mannens eneste form for prevanjon er å si: "-jeg vil ikke ha barn..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 9. september 2010 #704 Del Skrevet 9. september 2010 Mannens eneste form for prevanjon er å si: "-jeg vil ikke ha barn..." Jeg har lært at ingen barn klarer å drikke av tåteflaske bare fordi et par tre mødre ikke får ungen til å ta flaske, selv om det finnes maaaange barn som uten problem tar flaske Jeg har også lært at det er lov å se stygt på folk som faktisk mater med flaske Så har jeg lært at mange selv i 2010 blir disgusted av å se amming... det hadde jeg faktisk ikke trodd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #705 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har lagt merke til at de som ikke har barn selv, er de som vet mest om barn og barneoppdragelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #706 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har lært at man skal ikke komme her (og komme der, må vite) på KG og advare om skremmende barnefilmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #707 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har lagt merke til at de som ikke har barn selv, er de som vet mest om barn og barneoppdragelse. Slikt er det med alt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #708 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har lært at folk på kg kjenner ts bedre enn ts selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 9. september 2010 #709 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har lært at folk på kg kjenner ts bedre enn ts selv. Selvfølgelig gjør vi det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 9. september 2010 #710 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har lagt merke til at de som ikke har barn selv, er de som vet mest om barn og barneoppdragelse. jeg har lært at alle mødre på kg får en arrogant og nedlatende holdning så snart de får kommentarer fra barnløse som ikke faller helt i god jord. (selv om man ikke har barn så har man jo en ide om hvordan en god oppdragelse skal være. Vi alle har tross alt vært barn. Er ikke sånn at alle kan alt om barneoppdragelse helt automatisk når man har født. Man prøver og feiler jo da og.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 10. september 2010 #711 Del Skrevet 10. september 2010 jeg har lært at alle mødre på kg får en arrogant og nedlatende holdning så snart de får kommentarer fra barnløse som ikke faller helt i god jord. (selv om man ikke har barn så har man jo en ide om hvordan en god oppdragelse skal være. Vi alle har tross alt vært barn. Er ikke sånn at alle kan alt om barneoppdragelse helt automatisk når man har født. Man prøver og feiler jo da og.) dette har jeg også lært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #712 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg har lagt merke til at de som ikke har barn selv, er de som vet mest om barn og barneoppdragelse. Jeg har lært at de som har barn tror de er eksperter på barneoppdragelse, men skylder på de som ikke har barn når de oppdager at de ikke takler morsrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 11. september 2010 #713 Del Skrevet 11. september 2010 At man er egoistisk dersom man tror at man som samboer blir prioritert først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 11. september 2010 #714 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har lært at om man skriver svar på en kommentar i en tråd, så kan noen bli sure og skrive sintemelding som: Ikke svar på spørsmål som ikke er rettet direkte til deg. eller ikke bland deg ppi denne diskusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 12. september 2010 #715 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har lagt merke til at de som ikke har barn selv, er de som vet mest om barn og barneoppdragelse. Jeg har lagt merke til at de som har barn vet at alle vil ha barn innerst inne, også de som ikke vil ha barn (som bare må bli voksne først). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. september 2010 #716 Del Skrevet 14. september 2010 At om man melder fra om brukere som oppfører seg langt over kanten så blir meldinga slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 14. september 2010 #717 Del Skrevet 14. september 2010 At om man melder fra om brukere som oppfører seg langt over kanten så blir meldinga slettet. Hvordan vet du at rapporten din ble slettet? Du kan jo ikke se rapporten din etter at du har rapportert posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 14. september 2010 #718 Del Skrevet 14. september 2010 At om man melder fra om brukere som oppfører seg langt over kanten så blir meldinga slettet. Det lærte jeg også i går. Jeg har dessuten lært at enkelte brukere kan tillate seg ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #719 Del Skrevet 16. september 2010 At man er rasist hvis man ikke faller for mørkhudede, men ikke hvis man ikke faller for lyshudede! Denne regelen gjelder KUN mørkhudede. Viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 16. september 2010 #720 Del Skrevet 16. september 2010 At det finnes noe i brylluper kalt dokurv. Det ville jeg ellers gått ut fra var en slags kurv til å (av en eller annen grunn) gjøre sitt fornødne i. Et slags bærbart toalett.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå