Pimp Skrevet 2. september 2010 #681 Del Skrevet 2. september 2010 jeg har lært at ifølge imli på KG har jeg ikke barn :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 2. september 2010 #682 Del Skrevet 2. september 2010 jeg har lært at ifølge imli på KG har jeg ikke barn :skratte: Så dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #683 Del Skrevet 2. september 2010 jeg har lært at ifølge imli på KG har jeg ikke barn :skratte: Kom med link, fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 2. september 2010 #684 Del Skrevet 2. september 2010 Så dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #685 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har lært at hvis man poster et tema og ikke utelukkende får sympati eller de svarene man ønsker, så er det "typisk KG". Hva skjer når de lufter noe IRL og de ikke liker tilbakemeldingene? "Typisk verden"? Næææææææh. Nei, da er det nok mer i retning, "jasså, du er på kg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 2. september 2010 #686 Del Skrevet 2. september 2010 Kom med link, fort. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=509324&st=80 helt nederst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #687 Del Skrevet 2. september 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=509324&st=80 helt nederst Synses litt synd på deg nå. Du har nettopp fått vite at du ikke har barn av likevel. Da er jo det store spørsmålet. Hvem sitt barn er det du har begynt å oppdra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 2. september 2010 #688 Del Skrevet 2. september 2010 Synses litt synd på deg nå. Du har nettopp fått vite at du ikke har barn av likevel. Da er jo det store spørsmålet. Hvem sitt barn er det du har begynt å oppdra da? det er det jeg lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #689 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har lært at kvinner skriver helt andre (og ofte mye mer neggative) ting på nettet enn de sier IRL. Spesielt om menn. Enten så kjenner jeg mange bra damer IRL eller så lyver de til meg og er svært flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-milla j- Skrevet 3. september 2010 #690 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har lært at det er om å gjøre å kuppe tråder og få dem til å handle om noe HELT annet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #691 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har lært om man sier en negativ ting om kvinner. Så hater man kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #692 Del Skrevet 3. september 2010 At man ikke må rense huden mer en to ganger om dagen. Og dette er et problem fordi man renser huden om morgenen og så må man rense huden før man tar på ny sminke når man skal ut om kvelden og da har man brukt opp de to gangene man kan rense pr dag og da får man ikke renset huden og fjernet sminken når man kommer hjem etter byturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #693 Del Skrevet 3. september 2010 At man ikke må rense huden mer en to ganger om dagen. Og dette er et problem fordi man renser huden om morgenen og så må man rense huden før man tar på ny sminke når man skal ut om kvelden og da har man brukt opp de to gangene man kan rense pr dag og da får man ikke renset huden og fjernet sminken når man kommer hjem etter byturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 3. september 2010 #694 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har lært om man sier en negativ ting om kvinner. Så hater man kvinner Jeg har lært at om man sier negative ting om menn så hater man menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 4. september 2010 #695 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg har lært at damer ikke har selvironi. Ingen damer whatsoever. Vi er faktisk genetisk kodet til å bli fornærmet for alt! ;D (og så har jeg lært at smileyene alltid forsvinner sporløst når jeg trenger dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #696 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg har lært at man ikke skal tro man gjør en positiv ting om man lar være å økonomisk støtte en rusmisbruker. Man skal visst heller gi penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #697 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg har lært at man ikke kan stille spørsmål uten å få kritikk. Med mindre man er gravid da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 7. september 2010 #698 Del Skrevet 7. september 2010 At TS alltid er ute etter å få bekreftet at de har rett, ikke for å få høre flere sider av én sak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #699 Del Skrevet 8. september 2010 At alle tråder på singelforumet egentlig er opprettet for at Steinar40 skal få utfolde seg meg generaliserende uttalelser, samt å være arena for Steinars møte med de kvinnene som trenger å få møte han og hans visdom i møte med verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 8. september 2010 #700 Del Skrevet 8. september 2010 om du kunn bruker media til å sette deg inn i saker skal du ikke uttale deg, da har du ikke kjennskap nok til å gjøre det, og om du da attpå til prøve og spøke lit med saken (sette ting på spissen) kan du hvertfall holde kjeft.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå