Gjest Blubberella Skrevet 28. august 2010 #641 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har nettopp lært at hvis man stiller spørsmål ved andres uttalelser, sprer man løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 28. august 2010 #642 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har nettopp lært at hvis man stiller spørsmål ved andres uttalelser, sprer man løgn. Jeg har lært at jenter kan gjøre hva de vil på skolen uten konsekvenser, hvis gutter tar igjen så er de slemme, og da er det stakkars jenta, og gutten fortjener straff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #643 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har lært at jenter kan gjøre hva de vil på skolen uten konsekvenser, hvis gutter tar igjen så er de slemme, og da er det stakkars jenta, og gutten fortjener straff. Been there done that... Hun trakasserte, jeg tok igjen, jeg ble den store stygge ulven. Jeg var ikke en gang borti henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. august 2010 #644 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har lært at KG trekker til seg en del sutrete og bitre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onoskelis Skrevet 28. august 2010 #645 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har lært mye om lidelse og stigmata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #646 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har lært at når noen har det vanskelig og ber om råd finnes det to typer svar; - de som ønsker å hjelpe og gir konkrete råd og klemmer - de som hele tiden skal trekke inn fortiden (som man ikke får gjort noe med) og tror de kan oppdra deg. til Onoskelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 28. august 2010 #647 Del Skrevet 28. august 2010 Beslektet med forrige lærdom: jeg har lært at dersom en har bestemt seg for å ta abort så er det fritt fram å komme med ekkel belæring om hvor feil og syndig dette valget er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. august 2010 #648 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har lært at KG trekker til seg en del sutrete og bitre menn. Jepp. Men hvorfor? Hvorfor henger de ikke på manneforum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #649 Del Skrevet 28. august 2010 Jepp. Men hvorfor? Hvorfor henger de ikke på manneforum? Siden jeg titt og ofte, både i tråder og på PM, får høre at jeg er en bitter sutrepave så får jeg svare da... Fordi det ikke er kvinner der! Og skal en være en motvekt til det overfladiske, materialistiske, egosentriske, spekulative og totalt blottlagt for evne til selvkritikk og emptai helvetet som omtales som kvinner så må vi være der kvinner er. Dette er eneste plassen vi kan fortelle om en stor del av virkeligheten som kvinner har et stort ansvar for og som kvinner nekter å gjøre noe med. Om en mann blir et mentalt og følelsesmessig vrak av vedvarende løgn, vold om mental trakassering fra kvinner så er det, i kvinners verden, alltid til pass for han. Defor må vi menn opp på barrikadene og skrike av full hals til kvinner med samvittighet (få megikke til å le...) våkner og tar ansvar. Derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. august 2010 #650 Del Skrevet 28. august 2010 Men hvorfor? Hvorfor henger de ikke på manneforum? Fordi de ønsker å spy sitt bitre og patetiske oppgulp til andre kvinner, antar jeg. Reaksjoner på slik svada blir antagelig brukt for å bekrefte ens fordommer og mater bitterheten. Temmelig trist, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 29. august 2010 #651 Del Skrevet 29. august 2010 Fordi de ønsker å spy sitt bitre og patetiske oppgulp til andre kvinner, antar jeg. Reaksjoner på slik svada blir antagelig brukt for å bekrefte ens fordommer og mater bitterheten. Temmelig trist, egentlig. Jupp. Og hvis man er uenig i generaliseringene og de sure oppstøtene, mangler man selvinnsikt eller er for lite intelligent til å fullt ut skjønne hva de mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. august 2010 #652 Del Skrevet 29. august 2010 Jupp. Og hvis man er uenig i generaliseringene og de sure oppstøtene, mangler man selvinnsikt eller er for lite intelligent til å fullt ut skjønne hva de mener. Er ikke intelligens det står på, det er vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 29. august 2010 #653 Del Skrevet 29. august 2010 Siden jeg titt og ofte, både i tråder og på PM, får høre at jeg er en bitter sutrepave så får jeg svare da... Fordi det ikke er kvinner der! Og skal en være en motvekt til det overfladiske, materialistiske, egosentriske, spekulative og totalt blottlagt for evne til selvkritikk og emptai helvetet som omtales som kvinner så må vi være der kvinner er. Dette er eneste plassen vi kan fortelle om en stor del av virkeligheten som kvinner har et stort ansvar for og som kvinner nekter å gjøre noe med. Om en mann blir et mentalt og følelsesmessig vrak av vedvarende løgn, vold om mental trakassering fra kvinner så er det, i kvinners verden, alltid til pass for han. Defor må vi menn opp på barrikadene og skrike av full hals til kvinner med samvittighet (få megikke til å le...) våkner og tar ansvar. Derfor. Så kvinner som opplever det samme i forhold til menn burde altså henge på manneforum? Det tror jeg ikke de gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. august 2010 #654 Del Skrevet 29. august 2010 Så kvinner som opplever det samme i forhold til menn burde altså henge på manneforum? Det tror jeg ikke de gjør... Neh... De skyver Ottar fremfor seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 29. august 2010 #655 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg har lært at jeg aldri skal bli moderator her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #656 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg har lært at KG trekker til seg en del sutrete og bitre menn. Hvem er det egentlig du sikter til? Dersom det kun er en bruker du har i tankene, så er det ganske urettferdig å trekke en rekke andre med i dragsuget. Jeg kan ikke se annet enn at det er mange oppegående mannfolk her inne, og det setter sitt preg på debattene at det ikke bare er en gjeng kvinner som svarer. Mange av de som er brukere her har også kontoer på diskusjon.no og andre fora, men hva er galt med at menn ønsker å delta på et forum som dette? Er dere så hårsåre at dere ikke tåler at andre har en annen vinkling på en problemstilling enn dere selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. august 2010 #657 Del Skrevet 29. august 2010 Nei, jeg tenker ikke bare på èn. Og hvor har jeg skrevet at det er galt at menn ønsker å delta her? Det synes jeg er flott. Men bitterhet og sutring er jeg lei, det bare ødelegger debattene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #658 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg har lært at en del brukere er her på forumet litt for mye slik at de mister litt virkelighetssans. Ofte gir deg meg et akutt behov for å bli en grenseløs lege et sted i en hardt rammet del av verden. Men det går over når jeg logger meg ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #659 Del Skrevet 29. august 2010 Gidder ikke å ta med bare kg, men det jeg hart lært av å henge på forum de siste 7 årene er at de fleste er sure og grinete og ønsker en heftig krangel med de fleste for den minste ting. Er tydeligvis ikke sunt dette, å henge på forum. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 30. august 2010 #660 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg har lært at dersom mannen din har litt dårlig hygiene, så kan han diagnostiseres med bipolar lidelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå