Fluffe Skrevet 1. august 2010 #561 Del Skrevet 1. august 2010 Har lært at det er ok å trakkasere, plage mennesker og slenge dritt til dem i hvert innlegg forde man ikke har samme mening. Diskutere sakelig på ett forum er for troll! Har også lært at mennesker som spør om ting alle på forumet vet svaret på ,blir bare møtt med å bli latteligjort og ikke får noen seriøse svar "eks en eller annen gjest som lurte på om man kunne spise seg til krøllette hår" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. august 2010 #562 Del Skrevet 1. august 2010 At vi har forskjellige grenser når det gjelder humor. Det som noen oppfatter som latterliggjøring, er for andre uskyldig moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #563 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har lært at ALT er farlig.. bruker man feil shampoo er man garantert å miste håret, all "vanlig" hudpleie og sminke er full av masse skumle saker som sikkert kommer til å ta livet av deg, og sola må man holde seg lengst mulig unna!! Menn er tydeligvis også noen ekle vesner, og er man jente og har hatt mer enn 2 sexpartnere burde man ikke få lov til å gå fritt ute blandt folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #564 Del Skrevet 2. august 2010 Ja, hva har jeg lært av KG? - at EL i PPx kombinert med kan føre til bortfall av TR og at TS etter nøye konferering med KG finner ut at TS er , som igjen kan gi BT xx/xx, +3 protein og SF. Dette vil i mange tilfeller gi KS om legen syns det. JM har ingenting å si. - at om du ikke umiddelbart stryker TS etter hårene og gir din uavkortede støtte til vedkommende (til tross for at du bare har lest en side av historien) så kan andre "bli helt sjokkert over noen av svarene TS får". - at om du ikke klarer å se at TS´ tilfelle bør særbehandles utenfor Norges Lover, fordi TS er jo så lei seg/ble lurt/har en fæl eksmann/er den moralske vinneren, så er du en arrogant regelrytter uten evne til å se andre forferdelige livssituasjon. - at kriminelle bør bli låst inn i en mørk og fuktig celle, og aldri slippe ut igjen noensinne. Aller helst burde de landsforvises. - at selv om du er norsk statsborger, født i Norge, aldri vært utenfor rikets grenser, ikke snakker ett ord av et annet språk enn norsk, strikker Mariusgensere på fritiden og dyrker dine egne rødbeter, så spiller det ingen rolle om du ikke er perlemorshvit i huden, har blå øyne og epleroser i kinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 2. august 2010 #565 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har lært at man ikke må tisse i bassenger, for da kan det dannes farlig klorgass av blandingen ammoniakk og klor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #566 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har lært at om en mann kritiserer en kvinne så hater han kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 2. august 2010 #567 Del Skrevet 2. august 2010 At det er greit å ha med en 4mnd gammel baby på Vg1. 4dager i uken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 3. august 2010 #568 Del Skrevet 3. august 2010 At utrolig mange tror at "jevn" skrives "gjevn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 8. august 2010 #569 Del Skrevet 8. august 2010 At det er utrolig mange som ikke kan forskjellen på og & å, et og ett, ennå og enda... At ordene som skrives slik: selvsagt på KG skrives slik: selsakt interessant på KG skrives slik: intrisankt/ interessert - Intrisert arrangement på KG skrives slik: arransjemang Pluss 10 000 andre grove stavefeil og grammatiske feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 8. august 2010 #570 Del Skrevet 8. august 2010 Har lært at alle Norsk lærene som har sommerferie sitter på kg om sommeren og retter alle skrivefeilene til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 8. august 2010 #571 Del Skrevet 8. august 2010 Har lært at alle Norsk lærene som har sommerferie sitter på kg om sommeren og retter alle skrivefeilene til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 8. august 2010 #572 Del Skrevet 8. august 2010 Drar opp igjen denne, jeg. Inspirert av diverse navnetråder har jeg lært at hvis en synes følgende navn: Davin, Vessel, Éowyn, Mano, Elio, Nathdaniel, Collin og Caspher (mrk særlig skrivemåten på de tre siste) eller Sidney, Silke, Dakota, Clementine, Ayla, Chloe og Leandra høres litt i overkant spesielle ut, så er man bare helt urimelig konservativ. Barnets far har jo en tipp tipp fillegrandonkel fra et annet land, må vite! Derfor er det viktig å dikte opp et internasjonalt navn. Jeg ser på meg selv som ganske liberal, men synes at dersom man kaller barnet sitt VESSEL må man være spinnhakke gal! Har man tenkt at dette lille menneske etterhvert skal ut i verden og presentere seg for engelsktalende delen av befolkningen? Vet disse foreldrene egentlig hva "vessel" betyr på engelsk? "What kind of vessel? Blood vessel, or marine vessel?" Skulle gjerne vært innom den tråden, men da hadde vel innlegget mitt blitt slettet fordi det var trakkassering. Jeg prøver jo bare å gjøre livet lettere for gutten, eller jenta. Navnet sier ingenting om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 8. august 2010 #573 Del Skrevet 8. august 2010 At humor ikke må benyttes uten å skrive det med store bokstaver både i overskrift og etter innlegget ditt . Det samme gjelder ironi . Husk det er nok av folk innpå her som ikke skjønner humor og ironi og de er konstant såra og vonbrotne . Kanskje mange av KG's brukere er autister og ikke skjønner ironi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #574 Del Skrevet 8. august 2010 Kanskje mange av KG's brukere er autister og ikke skjønner ironi? Humor for en person er ikke alltid humor for andre mennesker.Er en grunn til man aldri skal bruke ironi mot eks barn. Man må ikke være autistisk for å ikke klare å lese andres ironi når det er så mye syke meninger ute å går på dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 8. august 2010 #575 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Humor for en person er ikke alltid humor for andre mennesker.Er en grunn til man aldri skal bruke ironi mot eks barn. Man må ikke være autistisk for å ikke klare å lese andres ironi når det er så mye syke meninger ute å går på dette forumet. My point exactly! Den kommentaren min var ironisk ment, men regnet med at en eller annen ville kommentere den. Får ta frem flagget neste gang PS: I følge forskere begynner ikke barn å forstå ironi før i 12- års alderen, så det er ikke bare til små barn man ikke skal bruke ironi. Det er også viktig å huske på at det er veldig store individuelle forskjeller. Endret 8. august 2010 av CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 8. august 2010 #576 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg vil absolutt anbefale deg og andre som skriver mye feil, uten at dere vet det kanskje, å lære av språkforumet. Jeg nekter å tro at samtlige som skriver mye feil, er dyslektikere. Vennligst pass litt på hva du skriver. Jeg tar ikke så tungt at du slenger slik i trynet mitt, men andre kan bli såret. Jeg har hatt skriveproblemer hele livet. Men hvis skriveproblemene mine plager deg får du bare sette meg på ignore:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #577 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har lært at det ikke er noen ytringsfrihet på Kvinneguiden. Noen moderatorer sletter tråder og innlegg bare for at de selv ikke liker det, selv om de ikke bryter noen regler. Dette er noe som irriterer meg og flere andre brukere her inne, oversensurering og tilfeldige selektive slettinger av tråder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 8. august 2010 #578 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har lært at suppe med kjøtt og pølser heter grønnsakssuppe. Ehhh...jada, sikkert det! Vi på andre steder i landet kaller det "Betasuppe" eller "Kjøttsuppe" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 8. august 2010 #579 Del Skrevet 8. august 2010 Tror ikke det er så mange som later som de har skrivevansker. Det finnes så klart de som aktivt ikke gidder å rette feiliene sine. Vet selv hvordan det er å ha skriveproblemer....jeg har det selv. Takk og lov har jeg blitt flinkere, men gud så irriterende det er en eller annen som kommer inn i en tråd bare for å rette feil. Du skriver jo nesten perfekt i fht. mange andre her inne! Det er jo derfor jeg skjelden retter på folk, fordi jeg vet det kan være skrive- og lesevansker... Men noen er bare late! Nekter å tro det er så mange dyslektikere på KG alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 8. august 2010 #580 Del Skrevet 8. august 2010 ^ sjelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå