Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

- At jeg ikke er en ekte kvinne, eftersom jeg ikke vil ha barn. Den eneste gangbare forklaringen, er at jeg ikke er mentalt frisk og/eller egentlig vil ha barn, bare at jeg ikke vet om det ennå...

- At manmå ha rekkehus, hund, 1,75 barn, mann og jobbe 37-timersuke for å være et fullverdig samfunnsmedlem.

- At alle menn er misogyne, homofile eller bifile.

- Kvinner som har en affære med en gift mann, er uten forbehold onde mennesker uten omtanke for denne mannens kone og barn.

- At personer med "feile" seksuelle preferanser(SM e.l.)er syke og unormale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Hvis du ikke har 9-16 jobb og ikke tjener over 500.000 i årslønn, er du lite intelligent og lite sammensatt som person. I både kroppsbilde (usunn) personlighet (lat) og intellekt (vet ikke bedre). Du er også en dårlig samfunnsborger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er syk kan du kurrere deg selv med å tenke at du er frisk. Det finnes ikke søvnsykdommer, ME, Angst og slike usynlige plager.

Dagen etter at du har brekt begge beina, mistet bevegelsesevnene og fått en innslått nese som stikker ut på andre siden av hodet, skal du hute deg på jobb og tenke at du er frisk og amme barnet på andre siden av byen samtidig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg har aldri vært i nærheten av en Starbucks. Og jeg må for all del ikke nærme meg en heller, for da kan det hende jeg får en favorittdrikk der. Det skal man, ifølge KG, absolutt ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har lært at om mannen din ikke er fysioterapeut, lege, psykolog eller IT-fyr så er han en taper.

Jeg har også lært at alle som arbeider i helse og omsorgsyrker egentlig ikke liker jobben sin og driter i pasientene/brukerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har også lært at omtrent alle norske damer er egoistiske, storforlangende hurper og omtrent alle norske menn er stakkarslige puslinger uten ryggrad. Egentlig ganske imponerende at vi holder ut med hverandre. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Det gjør vi jo ikke... :fnise:

Ja... Det har jeg jo faktisk også lært av Kvinneguiden. Egentlig rart at ikke hele Norges befolkning har flyttet utenlands der alle de perfekte damene og mennene er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ja... Det har jeg jo faktisk også lært av Kvinneguiden. Egentlig rart at ikke hele Norges befolkning har flyttet utenlands der alle de perfekte damene og mennene er :)

Teller år til den muligheten kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At tråden "PHS 20xx" startes tidligere og tidligere hvert eneste år, og..

- ..at forferdelig mange virkelig tror at de egner seg til en slik jobb.

- At man skal være pro palestina, og mot Israel.

- At jeg har virkelig store eksistensielle utfordringer siden ingenting i verden er slik jeg oppfatter at det er.

- At noen er interessert i å vite hva jeg hadde sist i munnen, hva det siste jeg sa var, hva som er det siste ordet og hva jeg tenker når jeg ser en avatar.

- At jeg faktisk kan kjede meg så masse at jeg svarer på overnevnte OG følger med om noen svarer etter meg..

Endret av Kitsune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Teller år til den muligheten kommer...

Jeg er verdens mest fantastiske kvinne, brutal mann, og en fristerinne uten like :ler: . Det mener i hvert fall en mann jeg er blitt kjent med nå og blitt betatt av :) . Jeg får nyte ordene og ham så lenge det varer.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg har lært at alle som skriver feil og blir fortalt det etterpå har dysleksi. Det er utrolig mye dysleksi her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

At det er mye viktigere å kle seg etter enhver mer eller mindre kjent regel, ikke nevnt i noen som helst kleskode, når "Linda Olsen" skal gifte seg enn når en hvilken som helst kongelig eller adelig skal til alters.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Har i dag lært at jenter som bruker p-piller er pyser som ikke tåler menssmerter (for man bruker jo ikke p-pille som prevansjon...) :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

- At uansett hvilke symptomer eller sykdom(mer) man har, er det bare å spise ordentlig, trimme jevnlig og ikke sove på sofaen, så vips blir man frisk som en fisk. Hvis man allerede gjør dette riktig, har man ikke gjort det bra nok og lenge nok. For det vet nok en fremmed person på KG mye bedre enn den syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

At folk finner seg i utrolig mye rart fra sine "nære" :overrasket:

jaha... Er det en til drittsekk av en mann som har så flotte ting ved seg at hun ikke kan gå fra han for hun elsker han jo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...