Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

At hvis ikke en sykdom skyldes psyken så skyldes den definitivt hvetemel.

Det har jeg også lært. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

at det burde være et manneguide der ute

og at alt kan kureres med fjerning av sukker OG hvetemel :P

Noen har elending innsyn i egne kroppsfunksjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

at det burde være et manneguide der ute

og at alt kan kureres med fjerning av sukker OG hvetemel :P

Noen har elending innsyn i egne kroppsfunksjoner

Ja, hvorfor er det ikke en manneguide? Så haddde de sluppet å infiltrere vår guide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som hører på Metallica eller enda skumlere ting kan f.eks bli verdens berømte i band eller på gitar osv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

...at man ikke trenger gå til lege for KG-brukerne kan lett stille den rette diagnosen.

...at det er nesten umulig for menn å få seg en date. For kvinner derimot tar det normalt sett bare 5 min. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

...at man ikke trenger gå til lege for KG-brukerne kan lett stille den rette diagnosen.

...at det er nesten umulig for menn å få seg en date. For kvinner derimot tar det normalt sett bare 5 min. :klø:

Nah... Det tar nok et kvarter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Nah... Det tar nok et kvarter...

Ja vel? :klø:

Jaha? Care to elaborate? For en mann å fikse en date, som ikke er kjøpt og betalt, tar MYE lenger tid enn hva TS hadde på seg. Kvinnfolk trenger bare stille seg opp ved den lokale pøbben og så er daten i boks før fem minutt har gått.

Å, unnskyld. FØR fem minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem sekunder mener dere vel :klø:

Men kvinner slipper vel dette også, hva? Alt de behøver å gjøre er jo å gå ut stuedøra hjemme, så står tilbudene i kø.

Etter at jeg lærte dette har jeg gått ned 3 kilo av å gå ut og inn den fordømrade døra men men aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ja vel? :klø:

Å, unnskyld. FØR fem minutter...

Det er jo innkludert turen TIL pøbben må vite... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Det er jo innkludert turen TIL pøbben må vite... :roll:

Ååå, unnskyld, så dumt av meg! :klaske:

*Alyah registrerer at hun har tid til et par styrepils også før hun stiller seg på hjørnet* Med ølbrillene på kan man muligens få napp på under et kvarter :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Som hundeeier er en selv bestandig hensynsfull og har verdens mest veloppdragne og veltilpassede hund. Det er alle de andre hundeeierne som er hensynsløse, dårlige oppdragere og har skumle hunder. Det er også alle andres hunder som angriper ens egen hund, aldri omvendt.

Ens egen hund skal dessuten bestandig ha rett til å gå uten bånd, båndtvang eller ei. Ens egen hund kommer nemlig bestandig på innkalling. :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

...at KG-brukernes hukommelse er meget selektiv ;)

...at det er enklere å spørre KG om hjelp med skatte-, ferie- og lønnsspørsmål enn å spørre de som faktisk kan det ;) Og siden vi bare får skatteoppgjør en gang i året så er det vanskelig å huske hvordan hele greia er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvekandidat

Fem sekunder mener dere vel :klø:

Etter at jeg lærte dette har jeg gått ned 3 kilo av å gå ut og inn den fordømrade døra men men aldri så galt at det ikke er godt for noe.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har lært det er heeeelt normalt å være 170 og bruke xs i klær og at de fleste her inne er 170 og veier 55 kilo og mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At ingenting er mer farlig enn frukt. Spesielt banan. Det er fruktens oljekatastrofe.

Men is er greit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...