Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært at alle som liker sex er slemme og onde mennesker med svært tvilsom moral

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Kvinner med store pupper er alt for kåte, skremmer vekk potensielle beilere med sin prangende figur og fungerer ikke i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Man kan måle puppevekten ved å stå over en tilitersbøtte med lunkent vann, for så å drukne puppen og måle vannet på badegulvet.

Dette er altså egentlig hvordan man regner relativ tetthet.

Ble mye rot i den tråden der...

Oppdriftskraften er like stor som vekten som legemet presser bort

Du skal altså regne utifra differansen mellom vekta på vannet som var i bøtta før du putta puppene nedi, og vekta på vannet etterpå... Ikke veie vannet på gulvet :ler:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at når man er over førti, egner man seg ikke til annet enn å olje hjulene på rullatoren og passe barnebarna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har lært at når man er over førti, egner man seg ikke til annet enn å olje hjulene på rullatoren og passe barnebarna.

:legrine: Du kan jammen få sagt det! I manges øyne (drøssevis av eksempler her på KG) tiltros ikke besteforeldre å kunne ta vare på barnebarna sine, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det faktisk går an å oppleve at man helt intetanende og uskyldig sniker seg inn i en tråd, for så å gå ut av den og faktisk, litt hemmelig, ha lyst til å stikke puppene i en bøtte med vann. Sånn bare for å ha prøvd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

At det faktisk går an å oppleve at man helt intetanende og uskyldig sniker seg inn i en tråd, for så å gå ut av den og faktisk, litt hemmelig, ha lyst til å stikke puppene i en bøtte med vann. Sånn bare for å ha prøvd det.

Du må passe på at vannet har passende temperatur, da :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dette er altså egentlig hvordan man regner relativ tetthet.

Ble mye rot i den tråden der...

Du skal altså regne utifra differansen mellom vekta på vannet som var i bøtta før du putta puppene nedi, og vekta på vannet etterpå... Ikke veie vannet på gulvet :ler:

:)

Arkimedes' lov. Evreka!

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Du kan jammen få sagt det! I manges øyne (drøssevis av eksempler her på KG) tiltros ikke besteforeldre å kunne ta vare på barnebarna sine, heller.

Er du gal! Lærte idag at besteforeldre levde i en helt annen tidsalder enn vi gjør, muligens en annen planet. Så det er faktisk er under at VI vokste opp og ble mennesker. Rart vi ikke gikk tilbake til å bli neanderthalere igrunn.. For passe barn, DET kunne ikke besteforelde!

Har dessuten lært at kvinner er født til å passe på barn, det er innebygd i våre gener å være en god mor. Mens alle menn er født pedofile. De som nekter for dette, vet det bare enda ikke. Men den dagen de skifter en illeluktene jæ*** bæsjebleie, DA dukker det opp skumle drifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at besteforeldre er kjempedumme hvis de ikke vil være fast gratis barnevakt for ungene hver helg.

Og så har jeg lært at hvis man ikke svarer på en SMS innen en time (helst innen 5 minutter), så er man sikkert utro eller har tenkt å slå opp.

Og alle slemme menn kan egentlig ikke noe for det, fordi de er psykopater.

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Og alle slemme menn kan egentlig ikke noe for det, fordi de er psykopater.

... og alle arrogante besserwissere har trolig hatt en traumatisk barndom. Eventuelt er de blitt så belærende av å studere ved NTH/NTNU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det er helt normalt å undersøke seg selv gynekologisk når man er prøver. Fingrene er jo renere enn penis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

At føtter er dritekle og at å tusle rundt barføtt i andres hus er fullstendig uhørt... Det har jeg overhodet ikke tenkt på før, så nå fikk jeg noe nytt å bekymre meg over :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har lært at hvis du ikke tenker og sier og mener det samme som meg så er du dum/gal/treig/idiot osv. Det er ikke lov å ha forskjellige meninger.

Har også lært at føtter er ekkelt! Og man går ikke barbeint hjemme hos andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har hatt en fæl oppvekst fordi jeg ikke lærte meg hva dosex var på barneskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blubberella

At jeg har hatt en fæl oppvekst fordi jeg ikke lærte meg hva dosex var på barneskolen.

Da har nok jeg også hatt en fæl oppvekst ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIdag lærte jeg at cameltoe/bollemus slett ikke er stygt, men der i mot sexy.

Nyttig å vite om jeg skulle ha det. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

IIdag lærte jeg at cameltoe/bollemus slett ikke er stygt, men der i mot sexy.

Nyttig å vite om jeg skulle ha det. :filer:

jaha... Og det var så veldig unyttig og fælt å vite fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...