Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jada, og skriver man som anonym-bruker lider man av paranoia og sosial-angst. Hilsen nettopp-blitt-alkoholiker

Ja, men vinen er jo bare for å døyvee paranoiaen og sosialangsten. Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg også lært!

Og at alt annet av sminke/kremer ødelegger huden din fullstendig, du kan like gjerne smøre ansiktet inn med bæsj, egentlig.

Ja man DØR hvis man skulle være så dum å bruke en krem eller en sjampo fra kiwi :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det er ok å bruke "dritt" som adjektiv.. Eller nei, jeg liker det enda mindre nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det ikke alltid holder å vaske håret med vanlig sjampo og da må man rense håret med rensesjampo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man DØR hvis man skulle være så dum å bruke en krem eller en sjampo fra kiwi :gjeiper:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lærte jeg akkurat at nillesminke IKKE er drittsminke :D *løpe og kjøpe*

kjøper ikke sminke på nille..et sted går grensa. haha :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke alltid holder å vaske håret med vanlig sjampo og da må man rense håret med rensesjampo.

Det lærte jeg også i går :klø: Og dette var for fett hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har lært at det er ok å bruke "dritt" som adjektiv.. Eller nei, jeg liker det enda mindre nå ;)

Da skal jeg lære deg hva et adjektiv er. Et adjektiv er et ord som beskriver et annet ord.

Man kan f.eks si bra sminke, dårlig sminke, elendig sminke osv.

Drittsminke er derimot et sammensatt ord bestående av to substantiv. Andre sammensatte ord av to substantiv kan være sommermøbler, sengestole, eller man kan sette sammen verb + substantiv løpesko, smilefjes osv. Get it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det lærte jeg også i går :klø: Og dette var for fett hår!

Jeg kan ikke dy meg for å fortelle en vits.

På et apotek i Nord-Norge et sted kom det en dame og skulle kjøpe sjampo. Mannen bak disken så på damen og spurte: "Ska' det vær' for fætt hår"? "Nei", sa damen, "æ tenkt no på hauhåret" :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da lært fryktelig mye her inne, men her er et par godbiter som har festet seg:

1. Dersom man dusjer hver dag er man en snobbete, hysterisk tulling som sikkert har ørkenhud og superslitt hår, og som i tilegg burde holde seg langt unna "normale" mennesker, da dusjekvinnen sikkert ikke ville tålt det på grunn av sin sensitive livsførsel.

2. Man kan måle puppevekten ved å stå over en tilitersbøtte med lunkent vann, for så å drukne puppen og måle vannet på badegulvet.

3. Feminister er burugler som hater menn, og er roten til alt ondt.

4. Bruden har rett. Alltid. Et bryllup er da virkelig ikke stelt i stand med tanke på gjestene, og de får bare finne seg i å tenne lys og synge salmer oppstilt i hjerteform rundt bruden sittende på brudgommens kne. Det er ikke flaut. Det er søtt.

Men en vender jo alltid tilbake. Selv hadde jeg et halvt års pause, men fikk abstinenser. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det er veldig lurt å legge ut hele dagsmenyen sin når man slanker seg, detaljert helt ned til den minste agurkskive. :vekt: :sleeping:

Det er jo såå underholdene! :slår:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg lære deg hva et adjektiv er. Et adjektiv er et ord som beskriver et annet ord.

Man kan f.eks si bra sminke, dårlig sminke, elendig sminke osv.

Drittsminke er derimot et sammensatt ord bestående av to substantiv. Andre sammensatte ord av to substantiv kan være sommermøbler, sengestole, eller man kan sette sammen verb + substantiv løpesko, smilefjes osv. Get it?

Da har jeg lært enda en ting fra kvinneguiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke dy meg for å fortelle en vits.

På et apotek i Nord-Norge et sted kom det en dame og skulle kjøpe sjampo. Mannen bak disken så på damen og spurte: "Ska' det vær' for fætt hår"? "Nei", sa damen, "æ tenkt no på hauhåret" :ler::ler::ler:

Haha, den har jeg hørt før :ler: Artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...