Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #421 Del Skrevet 29. mai 2010 En er kanskje anonym mot det virkelige liv. Men forum som dette har også sitt samfunn og deltakerne sin identitet. Kanhende det krever litt mye å begripe dette, men det er slik realitetene er. Derfor, en er feig om en poster som gjest eller AnonymBruker. venter på adressen og navnet ditt.. har lært at folk som bruker nicket sitt tror de er mindre anonym enn folk som går unner anonym....brutal mann er ett fint eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2010 #422 Del Skrevet 29. mai 2010 venter på adressen og navnet ditt.. har lært at folk som bruker nicket sitt tror de er mindre anonym enn folk som går unner anonym....brutal mann er ett fint eksempel Alle vet at BM har postet her, ingen vet hvor mange som har svart som AnonymBruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 29. mai 2010 #423 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg har lært at hvis du på et eller annet tidspunkt velger å feire en barnebursdag andre steder enn hjemme er det fordi du er lat og mangler vilje. Alltid. Nei, ikke prøv deg med protester eller (bort-)forklaringer, du er og blir en latsabb! Rik er du sannsynligvis også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2010 #424 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har lært at alle her på forumet er dumme som brød utenom Brutal mann selfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2010 #425 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har lært at alle her på forumet er dumme som brød utenom Brutal mann selfølgelig! Du e nå ganske skarp du også siden du har skjønt dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 1. juni 2010 #426 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har lært at det ikke er så rart at det blir krig i verden når man ser på enkelte av trådene her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #427 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har lært at norske kvinner er late, ubrukelige, feige, krevende, tror de er noe osv. Norske menn er gode, snille, blir brukt av norske kvinner, jobber hardt osv. Og dette gjelder alle! Ingen unntak! Også er jeg feig for jeg alltid poster som AB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #428 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har lært at dersom man er ensom har man alltid og helt uten unntak den hele og fulle skylden for dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 5. juni 2010 #429 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har lært at norske kvinner er late, ubrukelige, feige, krevende, tror de er noe osv. Feil Norske menn er gode, snille, blir brukt av norske kvinner, jobber hardt osv. Feil Og dette gjelder alle! Ingen unntak! Feil Også er jeg feig for jeg alltid poster som AB. Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 5. juni 2010 #430 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er hensynsløst og veldig dårlig gjort hvis man velger å få barn og prioritere familien framfor sutrete single venner som vil være lenge ute på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #431 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har lært at det er bare dyre merkekremer og sminke som funker. Md og decleor er gud og mac og id sminke jesus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 5. juni 2010 #432 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Alle i Norge kommer til å dø av forgiftning snart, pga av alle som lar ungene sine sitte i handlevognene med skitne sko i! :D Og hvis du ikke drikker alkohol når du er gravid, så er du hysterisk fordi det også er alkohol i youghurt og brød, og det også er farlig å røyke, spise spekemat og diverse oster (og alle som er avholds, gjør selvsagt alle disse andre tingene) Endret 5. juni 2010 av Jade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 6. juni 2010 #433 Del Skrevet 6. juni 2010 Har lært at hvis man som mann praktiserer full åpenhet og ærlighet i et forhold så graver man sin egen grav Ellers lærte jeg for en time siden at kvinner som er sterke i bekkenmuskulaturen kan knekke en banan med skjeden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 6. juni 2010 #434 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #435 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg har lært at kvinner som trener gjør det fordi de velger å gå imot sin natur for å gjøre et poeng ut av det, og at de ikke er lykkelige. Jeg har lært at man får venner ved å melde seg på kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 7. juni 2010 #436 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har lært at det er bare dyre merkekremer og sminke som funker. Md og decleor er gud og mac og id sminke jesus. Dette har jeg også lært! Og at alt annet av sminke/kremer ødelegger huden din fullstendig, du kan like gjerne smøre ansiktet inn med bæsj, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosteskaft Skrevet 7. juni 2010 #437 Del Skrevet 7. juni 2010 1. Jeg har lært idag at ALLE som drikker alkhol (om så bare smaker) er alkoholikere; vel og merke hvis de har barn. Er du singel er det ikke så nøye. Og hvis man drikker så mye som ett glass vin, så blir barna alkoholikere og du kan skylde deg selv. 2. Dessuten er barnehage ikke fritt valg på KG. Velger du dette før ungen er tre år, er du egoistisk, uskikket til å ivareta barns behov, umoden, burde ikke ha barn i det hele tatt. Tja, egentlig burde man faktisk meldes til barnevernet om man i det hele tatt tenker tanken! Og barnevernet i seg selv er et annet opprørende tema. Den kan deles inn slik: A) Enten er barnevernet imkompetente, sjalu psykopater som bare har et ønske om å ødelegge alle de flotte og fantastiske familiene i Norge. (utsendt av hvem? Djevelen muligens...) eller: B) Late, redde for konflikter,inkompetente, og BURDE ta ungen fra folk som: drikker ett glass vin (jmfr punkt 1) eller vurderer barnehage for barnet. (jmfr. punkt 2) Verden i Svart-Hvitt er veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #438 Del Skrevet 7. juni 2010 1. Jeg har lært idag at ALLE som drikker alkhol (om så bare smaker) er alkoholikere; vel og merke hvis de har barn. Er du singel er det ikke så nøye. Og hvis man drikker så mye som ett glass vin, så blir barna alkoholikere og du kan skylde deg selv. Vel vet ikke helt om jeg er enig. Er man et par som tar seg et glass vin hver er det ok, men tar man seg et glass alene fordi man er singel da er man alkoholiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 7. juni 2010 #439 Del Skrevet 7. juni 2010 Vel vet ikke helt om jeg er enig. Er man et par som tar seg et glass vin hver er det ok, men tar man seg et glass alene fordi man er singel da er man alkoholiker. Jada, og skriver man som anonym-bruker lider man av paranoia og sosial-angst. Hilsen nettopp-blitt-alkoholiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #440 Del Skrevet 7. juni 2010 Veldig få mennesker her inne sjønner hvor lett det er å finne ut hvem du er på nette..det var ikke ironisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå