AnonymBruker Skrevet 19. januar #8281 Del Skrevet 19. januar At en kvinnes seksuelle preferanser skal gjelde alle kvinner.. Hvis du ikke har de seksuelle preferansene til denne kvinnen så er du en mann som fremstår som kvinne Anonymkode: ab55e...208 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8282 Del Skrevet 19. januar At menn hater kvinner Anonymkode: 1dbf5...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 19. januar #8283 Del Skrevet 19. januar At hvis man som mann ikke ønsker å ha sex med venninner så har man testosteronmangel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8284 Del Skrevet 19. januar At voksne barn har rett på foreldrenes oppsparte midler til å kjøpe seg bolig for. Anonymkode: 6ee8d...43f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8285 Del Skrevet 19. januar - At du er gammel dame når du bikker 30 år. - At menn er unghingster livet ut. Anonymkode: 80fce...238 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8286 Del Skrevet 19. januar Fet jeg har plukket med meg fra kvinneguiden er at det ikke finnes individuelle forskjeller hos menn. "Hvis én mann gjør noe dumt, så gjør alle menn det." - Kvinneguiden Anonymkode: d2b02...d96 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8287 Del Skrevet 19. januar Jeg har også lært at jeg er den eneste som har god erfaring med barnevernstjenesten. Anonymkode: d2b02...d96 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8288 Del Skrevet 19. januar At det er vanlig at foreldre behandler voksne barn som småbarn til de nærmer seg 30. Anonymkode: 23bf4...b81 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8289 Del Skrevet 20. januar At det er viktig å følge med på influensere Anonymkode: 90b41...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8290 Del Skrevet 20. januar At folk her inne er utrolig stygge med hverandre, og lar aldri ting ligge. Anonymkode: 1dbf5...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8291 Del Skrevet 20. januar NORAH.C.IV skrev (På 18.1.2025 den 13.53): Før jeg tilfeldigvis begynte å lese tråder på Kvinneguiden så ante ikke jeg at det fantes ord som 'Incel' eller 'femcel', eller at det fantes noen begrep for noen slike personer Ikke jeg heller! Og fordi det ikke er ord jeg har noen forhold til så forholder jeg meg heller ikke til de som slenger rundt seg med slike uttrykk. Det er rett og slett santalestopper for min del. Anonymkode: a6cf6...f4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8292 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 20.58): 90 prosent av KG har ikke dysleksi. De aller fleste gidder ikke sjekke innlegg før de sender. Anonymkode: a6cf6...f4d Enig! Altfor lettvint å skylde på dysleksi istedenfor å se over før man trykker send. Anonymkode: a6cf6...f4d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8293 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Enig! Altfor lettvint å skylde på dysleksi istedenfor å se over før man trykker send. Anonymkode: a6cf6...f4d Iidtoisk akutoerrekutr må også ta en del av skylnden. Men hvrofor hnege seg sånn opp i det når du ailleklve sjønnre hva som blir skrvtee? Anonymkode: d2b02...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8294 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Iidtoisk akutoerrekutr må også ta en del av skylnden. Men hvrofor hnege seg sånn opp i det når du ailleklve sjønnre hva som blir skrvtee? Anonymkode: d2b02...d96 Fordi rettskriving er viktig for meg. Hvis vi tillater at folk skriver masse feil vil flere og flere blir likegyldig og språket ødelegges. Anonymkode: a6cf6...f4d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8295 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi rettskriving er viktig for meg. Hvis vi tillater at folk skriver masse feil vil flere og flere blir likegyldig og språket ødelegges. Anonymkode: a6cf6...f4d Det skjønner jeg også, men det er samtidig stor forskjell på noe skrevet hurtig på et forum, da gjerne med et mobiltastatur der tastene sitter tett sammen og autokorrektur som på død og liv skal korrigere noe riktig til noe feil. Jeg forstår frustrasjonen, men tenker vi skal ha litt slingringsmonn. - Sylflesk Lomkrem Anonymkode: d2b02...d96 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8296 Del Skrevet 22. januar Hvis du kaller barnet ditt Ole, bryr du deg ikke. Anonymkode: 845a8...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå