AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8261 Del Skrevet 7. desember 2024 At det er helt vanlig å spørre dama på date om hvor mange sexpartnere hun har hatt 😅 Anonymkode: 15da7...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #8262 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 22.59): At det er helt vanlig å spørre dama på date om hvor mange sexpartnere hun har hatt 😅 Anonymkode: 15da7...5b6 Hvis det er den samme tråden vi har i tankene, så handler det vel mer om at man snakker om dette i starten av forholdet, og ikke på date med et fremmed menneske... Det er vel en del av prosessen med å bli kjent med den du går inn i et forhold med, du ville vel også ønsket å vite om bakgrunnen til kjæresten din, om han har vært i mange forhold og lignende. Anonymkode: 9737a...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #8263 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 22.51): Mange 45-åringer er attraktiv. De fleste 25-åringer er dog mer attraktiv enn de fleste 45-åringer. Anonymkode: 7abf5...17c Nah Anonymkode: 72f50...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #8264 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 9.25): Folk på KG vet ikke at dysleksi er en ekte ting. Anonymkode: b24af...1df 90 prosent av KG har ikke dysleksi. De aller fleste gidder ikke sjekke innlegg før de sender. Anonymkode: a6cf6...f4d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #8265 Del Skrevet 11. desember 2024 KG har lært meg at det er normalt å være asosial og egoistisk. Man trenger ikke åpne døra om noen ringer på, man trenger ikke ta tlf om noen ringer og man trenger ikke svare på meldinger. Man skal sitte å kun tenke på seg selv og egne behov. Det er visstnok den nye normalen. Bortsett fra at i den virkelige verden er det ikke slik. Anonymkode: a6cf6...f4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #8266 Del Skrevet 23. desember 2024 At mange antar folk er dumme og ikke kan noe om det man uttaler seg om. Når jeg skriver en setning om noe jeg kan ut og inn fordi det er jobben min, og blir sitert med et halvgodt svar og en lenke til hvor jeg kan lese meg opp tilbake…🙄 Anonymkode: 11fd4...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #8267 Del Skrevet 23. desember 2024 Om man er strenge med godteri og usunn mat til barn, og prioriterer sunt kosthold og god helse, så får barna spiseforstyrrelser som voksne. Anonymkode: 1cf21...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #8268 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): At mange antar folk er dumme og ikke kan noe om det man uttaler seg om. Når jeg skriver en setning om noe jeg kan ut og inn fordi det er jobben min, og blir sitert med et halvgodt svar og en lenke til hvor jeg kan lese meg opp tilbake…🙄 Anonymkode: 11fd4...5aa Dette kjenner jeg meg igjen i. Husk at nør du snakker med venner og kolleger så har de en «historikk» på deg. Hvis jeg snakker om fagfeltet mitt her så aner ikke leseren om jeg er en ekspert eller en posør. På en måte er dette befriende. Her er ingen guruer. Alle må argumentere og henvise overbevisende for å nå fram. At en stor del av leserene ikke er mulig å nå fram til uansett hvor godt du underbygger er bare noe vi må leve med. Anonymkode: 7abf5...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #8269 Del Skrevet 23. desember 2024 Alle kvinner her hater menn/mannen sin Alt er mannens feil, aldri kvinnens 90% av alle menn er incel Stor pikk er viktig for kvinner. Alt under 20 cm er lite Alltid mannen som er dårlig i senga, aldri kvinnen Det er greit at ikke kvinner gjør husarbeid, men gud forby om mannen ikke gjør det. Anonymkode: 72365...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #8270 Del Skrevet 26. desember 2024 At jula er over 2. juledag. Anonymkode: 1fadd...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #8271 Del Skrevet 26. desember 2024 De mest naive damene henger på kg. Anonymkode: 1245c...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. desember 2024 #8272 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg føler selv jeg har 'møtt' noen særdeles interessante individer her, som jeg har lært mye av. Ellers så er det gøy å se andre sine perspektiver og synspunkter på ulike temaer. Det er mye her på KG som har inspirert meg 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 27. desember 2024 #8273 Del Skrevet 27. desember 2024 Man kan ikke sende barna sine i barnehagen på lille julaften. Selv om faren ligger på sykehuset med akutt nyresvikt eller huset har brent ned. De stakkars ansatte må jo få fri fra jobben de hater 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå