Havbris Skrevet 28. november 2011 #1861 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg har lært at jeg ikke forstår menns sociale koder, at jeg er en slange, en quisling og en løgner som forstiller meg for å få ligge med alle KG-jentene - men at det ikke nytter fordi bad boys alltid vinder i lengden. Dessuden har jeg visst ingen mandlige venner. Eller venner i det hele tatt. Det er godt man får vide sandheden iblandt. Jeg synes dette har vært hysterisk festlig. Du verden hvilken innsikt (og utsikt?) man får her på KG! Er det noe du lurer på om deg selv, så vil du finne svarene her. Det er virkelig festlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 28. november 2011 #1862 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Ellers har jeg lært på KG at det er fy med pels. Jeg går gjerne med ekte pels! Har også lært at det er fy å stemme FrP, jeg selv stemmer Venstre. Endret 30. november 2011 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. november 2011 #1863 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Oi så spennende, da! Har du fått vite hvilket land du kommer fra, eller svever du fortsatt i uvisshet på det punktet? hehe, neeej, så jeg er ganske mystisk! Jeg har lært at jeg ikke forstår menns sociale koder, at jeg er en slange, en quisling og en løgner som forstiller meg for å få ligge med alle KG-jentene - men at det ikke nytter fordi bad boys alltid vinder i lengden. Dessuden har jeg visst ingen mandlige venner. Eller venner i det hele tatt. Det er godt man får vide sandheden iblandt. Jeg synes dette har vært hysterisk festlig. aaah.. i mine øyne er du en bra kar, med j***** store talenter når det gjelder kokkeleringer!! desuten så melder jeg meg frivillig til å være din venn Endret 28. november 2011 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 28. november 2011 #1864 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Sånn ellers har jeg nettopp lært at andre plutselig kan få skylden for ting jeg har gjort/sagt. Dette må jeg helt klart øve mer på, så jeg kan dra fordeler av det i hverdagen Endret 30. november 2011 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 28. november 2011 #1865 Del Skrevet 28. november 2011 Når man sitter ved en datamaskin opphører all vanlig høflighet, og det er helt normalt å be andre holde kjeft, kalle dem idioter og styggere ting, uansett hvor trivielt og uviktig temaet som blir diskutert er. Eller hva med den fine betegnelsen "mannehatende jomfru"? Den fikk jeg servert i en diskusjon! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 29. november 2011 #1866 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Sånn ellers har jeg nettopp lært at andre plutselig kan få skylden for ting jeg har gjort/sagt. Dette må jeg helt klart øve mer på, så jeg kan dra fordeler av det i hverdagen Hoho, ja, jeg kan lære deg en ting til som ser ut til å funke for flere her, er du i tvil, så skyld på meg. Fortsetter du å utvikle både den nye evnen, og skylde alt du ikke vil stå for på meg, så tror jeg snart du er hersker av både KG og verden forøvrig. Endret 30. november 2011 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. november 2011 #1867 Del Skrevet 29. november 2011 Sykdommer fins egentlig ikke. Det er egentlig bare bieffekter av feil eller næringsfattig kosthold. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 29. november 2011 #1868 Del Skrevet 29. november 2011 Sykdommer fins egentlig ikke. Det er egentlig bare bieffekter av feil eller næringsfattig kosthold. Yess! Bare man slutter med hvetemel, melkeprodukter, sukker og gjær blir man heeeelt frisk av hva det enn måtte være. (Kombo'en "sukker og gjær" skal man vel uansett ligge unna, for den kan forårsake mye tull. I alle fall dersom det innebærer oppvarming og tapping på dunker...) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 29. november 2011 #1869 Del Skrevet 29. november 2011 Yess! Bare man slutter med hvetemel, melkeprodukter, sukker og gjær blir man heeeelt frisk av hva det enn måtte være. (Kombo'en "sukker og gjær" skal man vel uansett ligge unna, for den kan forårsake mye tull. I alle fall dersom det innebærer oppvarming og tapping på dunker...) Og hvis det ikke fungerer, er det fordi man røker for lide økologisk marihuana.... Det kurerer absoludt alt, men de slemme myndighedene vil ikke at helsevesenet og legemiddelindustrien (det ene firmaet, dere vet) skal gå konkurs.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. november 2011 #1870 Del Skrevet 29. november 2011 (Kombo'en "sukker og gjær" skal man vel uansett ligge unna, for den kan forårsake mye tull. I alle fall dersom det innebærer oppvarming og tapping på dunker...) +1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 29. november 2011 #1871 Del Skrevet 29. november 2011 at leger ikke har ansvar for noe uansett hva som skjer. men det lærte jeg i media også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 29. november 2011 #1872 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har lært at jeg ikke forstår menns sociale koder, at jeg er en slange, en quisling og en løgner som forstiller meg for å få ligge med alle KG-jentene - men at det ikke nytter fordi bad boys alltid vinder i lengden. Dessuden har jeg visst ingen mandlige venner. Eller venner i det hele tatt. Det er godt man får vide sandheden iblandt. Jeg synes dette har vært hysterisk festlig. Sånn i det store og hele, de årene jeg har vert her på KG, så har jeg vel hovedsaklig lært at jeg aldrig vil finne meg en mann siden jeg er: - Ovrervektig - Har en kronisk sykdom - Arbeidsledig - Ikke fulført utdannelse - I tillegg har jeg et barn og må forholde meg til en eks Disse pngtene skal visst nok gjøre det umulig å få seg kjæreste. Pga. alle overnevnte pungter er jeg også NAV snylter, lat og dum alenemor. Hurray for KG Pssst, guess what? Jeg har alikevell en helt fantastisk samboer alikevell som stiller opp det han kan for både meg og barnet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa3 Skrevet 29. november 2011 #1873 Del Skrevet 29. november 2011 Yess! Bare man slutter med hvetemel, melkeprodukter, sukker og gjær blir man heeeelt frisk av hva det enn måtte være. (Kombo'en "sukker og gjær" skal man vel uansett ligge unna, for den kan forårsake mye tull. I alle fall dersom det innebærer oppvarming og tapping på dunker...) Akkurat det trengte jeg ikke KG for å lære meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 30. november 2011 #1874 Del Skrevet 30. november 2011 Tråden ryddet for persondebatt. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2011 #1875 Del Skrevet 1. desember 2011 Hoho, ja, jeg kan lære deg en ting til som ser ut til å funke for flere her, er du i tvil, så skyld på meg. Fortsetter du å utvikle både den nye evnen, og skylde alt du ikke vil stå for på meg, så tror jeg snart du er hersker av både KG og verden forøvrig. Vampen er den lokale jesusen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 1. desember 2011 #1876 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Vampen er den lokale jesusen vår. Det er meg ja. Men det hadde vært hyggelig om vi kunne droppe selve korsfestinga? Det virker liksom så masete og litt ubehagelig. Endret 1. desember 2011 av Vampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2011 #1877 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er meg ja. :nikker: Men det hadde vært hyggelig om vi kunne droppe selve korsfestinga? Det virker liksom så masete og litt ubehagelig. Greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 1. desember 2011 #1878 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har lært noe nytt! KG blir mer dynamisk om man skriver på siviliserte språk, som tysk, fransk og italiensk. Personlig skal jeg begynne å skrive på arabisk. Da må det jo bli superdynamisk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 1. desember 2011 #1879 Del Skrevet 1. desember 2011 Gōi! Watashi wa nihongo de kakudeshou! Jeg skal lære meg lidt bedre japansk, så skal jeg svare dine arabiske indlegg med det, Vampen. Ha ji me mashi te, Vampu! "Superu-dynamiku"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1880 Del Skrevet 1. desember 2011 Ikke overdriv nå, folkens. Fort at en kjerring kan rapportere dere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå