Gå til innhold

DnB Nord Mastercard

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har for første gang brukt av mastercardet mitt, og venter på faktura. Men jeg skjønner ikke helt det som står i nettbanken.. Under fakturahistorikk får jeg opp "faktura pr 20.11.09" Betyr dette at det er en faktura? Hvor finner jeg den? Det står også en "meny" hvor jeg kan velge forfallsdato og 20.11.09 er eneste dato jeg kan velge. Betyr det at pengene blir trukket av konto den dagen? Kommer det faktura i posten? Som efaktura? :klø:

Dette er skikkelig teite spørsmål, men jeg har aldri brukt mastercardet før, og er veldig redd for å gå over forfall :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke samme kortet, men tror det fungerer på samme måte som mitt.

Jeg får faktura i posten, mitt valg. Har du valgt efaktura, skal du først få den før den forfaller til betaling.

Har brukt mitt to ganger bare jeg, så jeg er ingen racer på det området.

Forfallet var ikke den 20. på første regningen. Den forfalt da 30 dager etter jeg brukte kortet.

kanskje du kan lese om kortet ditt på nettet?

Skrevet
Har ikke samme kortet, men tror det fungerer på samme måte som mitt.

Jeg får faktura i posten, mitt valg. Har du valgt efaktura, skal du først få den før den forfaller til betaling.

Har brukt mitt to ganger bare jeg, så jeg er ingen racer på det området.

Forfallet var ikke den 20. på første regningen. Den forfalt da 30 dager etter jeg brukte kortet.

kanskje du kan lese om kortet ditt på nettet?

Jeg har liksom aldri valgt eller sett mulighet til å velge verken efaktura eller faktura i posten.. Kanskje jeg bare får ringe til kundeservice senere..

Skrevet

Du trenger ikke å være redd for å gå over forfall, du har 45 dagers rentefri betalingsutsettelse. Når du har fått en faktura, ta vare på den. Neste gang du har brukt kortet kan du bruke det samme kontonr. og kundenr./KID-nr. som på fakturaen for å betale tilbake gjelden din med det samme. Du kan se i nettbanken din om det står noe om at du får efaktura eller om den kommer i posten. Det tar gjerne litt tid før du får fakturaen, så du får smøre deg litt med tålmodighet.

Jeg ville hatt muligheten til å overføre penger mellom kontoer til mastercardet mitt, som jeg har mellom visakortet og regningskontoen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...