Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hei, I desember skal vi en tur til Gran Canaria, Puerto Rico. Vi har vært der flere ganger tidligere, men det begynner å bli noen år siden nå. Jeg er derfor ute etter noen tips og håper at noen som har vært der i løpet av det siste året eller lignende kan svare. Vi skal bo på et hotell som heter Guanabara Park, er det noen som kjenner til dette å vet hvordan det er? Det jeg er mest opptatt av er spisesteder og noe vi kan gjøre sammen med vår datter på 3 år. Både min mann og jeg elsker god mat og vår erfaring er at på senteret i Puerto Rico bugner det av spisesteder, men det er stor forskjell både når det gjelder pris og kvalitet på maten. Er det noen her som har tips vedrørende hvilke restauranter som har bra mat og hvor det er ok priser? Gjerne også en liten forklaring på hvor på senteret restauranten er lokalisert om dette er mulig. Både min mann og jeg er veldig glad i det meste av mat, alt fra biff, fisk, skalldyr, kinesisk, Indisk, Indonesisk og selvfølgelig spansk mat. Tar i mot alle tips med takk, gjerne også steder som har god og rimelig frokost/lunsj. Vi har som nevnt med oss en datter på 3 år og jeg lurer på om det er noe i selve Puerto Rico vi kan finne på med henne? Er det noe lekeplass e.l. Eventuelt et sted vi kan reise til, som ikke er alt for langt. Takker for alle tips og ønsker dere alle en fortsatt fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå