Silfen Skrevet 24. april 2002 #1 Skrevet 24. april 2002 Får stadig hyppigere opp en hvit firkant der det står at explorer har begått en feil. Kan trykke lukk eller ignorer. Trykker lukk og får da en grå boks som sier at explorer har gjort en feil og må trykke lukk for å komme videre. Alle åpne vinduer lukkes da og jeg får opp gjenoppretting av active desktop. Har skannet med Norton. Noen som aner hva det kan være og evt. hva jeg bør gjøre?12
Gjest Lottemor Skrevet 24. april 2002 #2 Skrevet 24. april 2002 Du bør kansje sette opp maskinen på nytt.... kjør en gjen oppretning cd. Er nokk en softwear feil,ikke noe å bry seg om,bortsett fra at det iriterer at disse vinduen popper opp heletiden12
Gjest Lea Skrevet 24. april 2002 #3 Skrevet 24. april 2002 Hvis det står Iexplore på boksen kan det lønne seg å installere Explorer på nytt!
Silfen Skrevet 24. april 2002 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2002 Ehm... hvordan installerer jeg kun explorer på nytt? Ligger den på win98 cd`n min? Har kun formatert alt sammen jeg, slett og inn, hehe.12
Gjest dorian Skrevet 26. april 2002 #5 Skrevet 26. april 2002 Hadde jeg vært deg, hadde jeg skrudd av active desktop. Det er ENDA en ting som skal lastes idèt windows starter, og legger seg som en kladd i minnet. Den safe måten å kjøre på, er å disable alle vis-denne-katalogen-som-en-webside-funksjoner, alle bakgrunner i win-explorer (grøsse!) og gå tilbake til Classic-view (slik den var under '95) Dette er en vanlig '98-feil, og er (nok) et resultat av dårlig koding fra MS Men OK - så lenge det ikke er mer alvorlig enn det, kan jeg som regel leve med det. dorian
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 På 24.4.2002 den 19.51, Silfen skrev: Ehm... hvordan installerer jeg kun explorer på nytt? Ligger den på win98 cd`n min? Har kun formatert alt sammen jeg, slett og inn, hehe.12 Anbefaler deg å oppgradere til Windows 10. Anonymkode: 9e0dd...73e
Skywalker Skrevet 2. februar 2018 #7 Skrevet 2. februar 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å oppgradere til Windows 10. Anonymkode: 9e0dd...73e Det har sikkert skjedd siden tråden ble startet i 2002. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå