Gå til innhold

Flatskjerm til data

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har flat-skjerm?

Hvor mye må jeg ut med for å kjøpe en slik? ca?

Kan alle kobles opp mot bærbare dataer?

Clea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har flatskjerm. En flatskjerm må du betale fra 3000 kroner og oppover for.

Har du laptop med skjermutgang, spiller det ingen rolle om du kobler en CRT eller en LCD-skjerm på den.

Skrevet

Vi kjøpte 2 flatskjermer på Smarclub for et knapt år siden. Betalte litt over 2000 kroner pr stk. Det ser sikkert ikke verdens beste skjermer altså, men vi har ikke merket noen ulemper med dem.

Se etter tilbud og prisene er stadig på vei nedover.

Skrevet

REMA 1000 kommer med flatskjermer. Vet prisen, men får ikke sii den. Den prisen er verdt å vente på. (Billigste på dagens marked)

Skrevet

Jordbær: Vet du når de kommer med dette? Og er det fra et OK merke?

Gjest i.i jordbær
Skrevet
Jordbær: Vet du når de kommer med dette? Og er det fra et OK merke?
Jeg vet ikke hvordan kvaliteten er, men Elkjøp selger den, så den fungerer helt sikkert ok. Men du får jo ikke mer enn det du betaler for, så noe superskjerm er det nok helt sikkert ikke. Det er en 15" LCD-skjerm iallefall...

Her kan du lese mer ;-)

Jordbær med inside-info..hehe

Skrevet

Rema 1000 er en fin butikk det - for å handle mat. Men for alt annet skræl kan jeg gå andre steder. Så viktige ting som en PCskjerm går jeg definitivt "bedre" steder og handler. Det vil jo aldri kunne være noen som helst hjelp å få et slikt sted. De blir sikkert 100ggr værre på garanti og reklamasjon enn det Elkjøp er også. Når ikke Elkjøp kan reglene om garanti og reklamasjon, så hvordan skal Rema 1000 gidde det?

Husk at pris er ikke alt. Dårlige PCskjermer sliter veldig på øynene!

PS: Alt de selger på Elkjøp er ikke automatisk bra, ikke en gang automatisk billig.

Skrevet

Man kan sjekke de forskjellige skjermene på nettsteder f.eks www.komplett.no eller www.psdata.no eller www.pcworld.no

Mys litt rundt på hva du vil ha...hvilke skjermer som er kompatibelt med hva og ikke minst: hvilken PRIS!!

Og ja....uh...styr unna Rema1000 for pc kjøp!! *grøss*

Skrevet

Og ja....uh...styr unna Rema1000 for pc kjøp!! *grøss*

Hvorfor det? :D

Kan du ikke vente til den blir annonsert før du sier styr unna? Jeg ville kjøpt PC fra dem, og jeg er kresen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor det? :D

Kan du ikke vente til den blir annonsert før du sier styr unna? Jeg ville kjøpt PC fra dem, og jeg er kresen.

Alle NonFoodOffers hos Rimi/Rema/osv er tidsbegrenset, og tilgang til erstatningsvare ved reklamasjon er ikke så enkel. Videre har det ikke vært tradisjon for samarbeid mellom denne delen av bransjen og service-verksteder. Så at man sitter igjen med katta i sekken når det en dag går galt, er jeg relativt sikker på. Alikevel vil jeg vurdere å kjøpe flatskjerm fra Rimi når tilbudet kommer.

Skrevet

Alle NonFoodOffers hos Rimi/Rema/osv er tidsbegrenset, og tilgang til erstatningsvare ved reklamasjon er ikke så enkel. Videre har det ikke vært tradisjon for samarbeid mellom denne delen av bransjen og service-verksteder. Så at man sitter igjen med katta i sekken når det en dag går galt, er jeg relativt sikker på. Alikevel vil jeg vurdere å kjøpe flatskjerm fra Rimi når tilbudet kommer.

Jo, erstatningsvare er jo en ting da. Men reklamasjonsretten gjelder jo uansett! Og du vil jo få tilbake pengene hvis det ikke skulle være mulig å erstatte produktet.

Når det gjelder support osv. så mener jeg at det ikke er noen grunn til bekymring. MEN! Vent heller til uke 38. Så kan vi diskutere mer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...