Gå til innhold

Tiltrekning vs. forelskelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

For 2. gang i mitt 30 år lange liv opplever jeg en enorm tiltrekning mot en person. Hadde han gitt meg et lite hint om at han var int. ville jeg kastet meg over han og revet av han klærne der og da.

Disse følelsene får meg til å lure. Jeg synes han er utrolig kjekk, sexy, tiltrekkende og fin på alle måter. Er det en fare for at dette kan gå over til en forelskelse? Jeg tenker på han store deler av dagen, men drømmer ikke om noe forhold med han, bare heftig sex! Er utrolig kåt for tiden etter at jeg møtte han :fnise:

Hvordan er KG brukernes erfaringer.. Falt dere lett for de mennene/damene dere opplevde en slik enorm MÅ HA DEG NÅ tiltrekning til?

Er dette bare en vill seksuell følelse man bare opplever noen få ganger i livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For 2. gang i mitt 30 år lange liv opplever jeg en enorm tiltrekning mot en person. Hadde han gitt meg et lite hint om at han var int. ville jeg kastet meg over han og revet av han klærne der og da.

Disse følelsene får meg til å lure. Jeg synes han er utrolig kjekk, sexy, tiltrekkende og fin på alle måter. Er det en fare for at dette kan gå over til en forelskelse? Jeg tenker på han store deler av dagen, men drømmer ikke om noe forhold med han, bare heftig sex! Er utrolig kåt for tiden etter at jeg møtte han :fnise:

Hvordan er KG brukernes erfaringer.. Falt dere lett for de mennene/damene dere opplevde en slik enorm MÅ HA DEG NÅ tiltrekning til?

Er dette bare en vill seksuell følelse man bare opplever noen få ganger i livet?

får ikke hjulpet så mye men jeg har det på samme måte om dagen:P og vi er på en måte blitt enige om å være friends with benefits.. så får håpe ingen faller for den andre:S

Gjest kvinne37
Skrevet

JA, jeg faller for de jeg opplever en slik tiltrekning til. Og det har kun skjedd noen få ganger i løpet av mitt voksne liv. Men, opplever også at gutter kan føle det samme men uten dermed å falle for deg. Hater å bruke den "kvinner og menn" er forskjelligegreia, men der er det virkelig en forskjell. Og mang en jente har vel blitt frustrert over det.

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Hvis jeg går rundt og er kåt hele dagen pg.a. en person, ja da ER jeg forelska :fnise:

Skrevet

Næh - kåt er ikke nødvendigvis forelska. Jeg har da mennesker jeg vet om som jeg opplever en enorm seksuell kjemi med, men som jeg ikke føler meg tiltrukket av på annet vis enn kroppslig.

Skrevet
Næh - kåt er ikke nødvendigvis forelska. Jeg har da mennesker jeg vet om som jeg opplever en enorm seksuell kjemi med, men som jeg ikke føler meg tiltrukket av på annet vis enn kroppslig.

Skriver under på denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...