minienthe Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 er på jakt etter en klassisk opalring men de smykkeforretningene jeg har vært innom fører ikke dette. noen som vet hvor man får tak i opalsmykker i dag ?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Ville sett på ebay Jeg har kjøpt smykker med halvedelsteiner o.l derfra, du kan få ganske bra ting til nesten ingen penger.
Ella_Grey Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Du får det i Dubai..... Hvis du kjøper på nettet vær klar over at røde og oransje er mer verdt enn grønne. Opaler er utrolig fine!
minienthe Skrevet 11. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2009 er skeptisk til å kjøpe sånt på nett, må se hvordan det passer osv. er det ingen butikker i norge som fører dette lenger ?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 er skeptisk til å kjøpe sånt på nett, må se hvordan det passer osv. er det ingen butikker i norge som fører dette lenger ? Prøv butikker som selger gamle smykker. Esaias Solberg er vel den største i Oslo. Har ikke de, kan de sikkert gi deg råd videre. http://www.esaias.no/ Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 er på jakt etter en klassisk opalring men de smykkeforretningene jeg har vært innom fører ikke dette. noen som vet hvor man får tak i opalsmykker i dag ? Du søker dem lett opp på Ebay.Det er ok handle der med mastercard og oppgradert brannmur. nei...Norge er slitsomt på Opaler.Du må lete hele landet rundt. Om du er heldig finner du en.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Opalring eller smykker? Smykker laget av rene opalstener får man tak i på supernature i oslo. Ringer vil jeg nok tro bergmannen.com på majorstua kunne ha fiksa
minienthe Skrevet 23. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2009 (endret) Du søker dem lett opp på Ebay.Det er ok handle der med mastercard og oppgradert brannmur. nei...Norge er slitsomt på Opaler.Du må lete hele landet rundt. Om du er heldig finner du en. joda, kjenner til ebay og en del australske sider men jeg foretrekker å se og prøve irl før kjøp. det er jo masse eksempler på ting som ser flott ut på foto men kun det. Opalring eller smykker? Smykker laget av rene opalstener får man tak i på supernature i oslo. Ringer vil jeg nok tro bergmannen.com på majorstua kunne ha fiksa fortrinnsvis ring og muligens annet men jeg skal ta en titt. takk for tips *edit* supernature... var inne på nettsiden og det ser ikke ut til at de selger noe særlig av klassiske smykker i hvitt gull/sølv med innfatning ? Endret 23. november 2009 av minienthe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå