kinkeline Skrevet 16. november 2009 #21 Skrevet 16. november 2009 (endret) Er ei dame på 26. Har fått meg ny kjæreste. En utrolig fin fyr,sjarmerende,snill og omtenksom.Er kjempeforelska. Men fikk sjokk når vi skulle ha sex første gang. Han har et monster mellom bena.Godt over 20 cm lang og utrolig tykk..nesten tykk som en ølboks. Min eks hadde en utrolig liten penis..så dette var litt av en overgang. Kan dette noen gang fungere sexuelt..! Bør jeg dumpe han..eller er det håp.?? Noen som har noen gode råd..??? Jeg reagerte litt på samme måte da jeg først så penisen til kjæresten min. Han er 24 cm lang med uhm.. tror vi målte 16cm omkrets. Var kjempenervøs første gang vi skulle ha sex, jeg var så klar for smerte! Bare pass på å være ordentlig kåt og våt, og be han om å ta det sakte. Det blir bare bedre og bedre. Endret 16. november 2009 av kinkeline
Gjest Gjest<hanne> Skrevet 16. november 2009 #22 Skrevet 16. november 2009 Jeg reagerte litt på samme måte da jeg først så penisen til kjæresten min. Han er 24 cm lang med uhm.. tror vi målte 16cm omkrets. Var kjempenervøs første gang vi skulle ha sex, jeg var så klar for smerte! Bare pass på å være ordentlig kåt og våt, og be han om å ta det sakte. Det blir bare bedre og bedre. Har faktisk blitt bedre allerede.Har funnet noen stillinger hvor jeg har mer kontroll. Er jo kåt som bare det...det sørger tunga hans for. Han er ekstrem der også. Men jeg er både kåt og passe vettskremt når han skal inn i meg...gjør nok at jeg ikke klarer å slappe av skikkelig.Blitt storforbruker av glidemiddel også nå. Har forresten et annet problem også. Kjempeslitsomt å suge han. Blir helt utslitt i kjevene av det..! Er jo kjipt for han..:-(
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #23 Skrevet 16. november 2009 Har faktisk blitt bedre allerede.Har funnet noen stillinger hvor jeg har mer kontroll. Er jo kåt som bare det...det sørger tunga hans for. Han er ekstrem der også. Men jeg er både kåt og passe vettskremt når han skal inn i meg...gjør nok at jeg ikke klarer å slappe av skikkelig.Blitt storforbruker av glidemiddel også nå. Har forresten et annet problem også. Kjempeslitsomt å suge han. Blir helt utslitt i kjevene av det..! Er jo kjipt for han..:-( Der ser du, litt tid til så blir det bra. Gled deg, du kommer til å få orgasmer på perlerad. Suging får du ta som utfordring
Gjest Gjest<hanne> Skrevet 16. november 2009 #24 Skrevet 16. november 2009 Der ser du, litt tid til så blir det bra. Gled deg, du kommer til å få orgasmer på perlerad. Suging får du ta som utfordring Joda...dette lover bra.Har allerede fått orgasmer av en annen verden. Sist vi hadde sex så skulle jeg på do etterpå.Ca fem min.etterpå tror jeg. Trodde jeg var klar i hodet. Kom meg på bena for så å gå med hodet først i veggen. Har jeg aldri opplevd etter sex før...herregud..!!! Og i morra kommer han på besøk igjen.. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #25 Skrevet 16. november 2009 Joda...dette lover bra.Har allerede fått orgasmer av en annen verden. Sist vi hadde sex så skulle jeg på do etterpå.Ca fem min.etterpå tror jeg. Trodde jeg var klar i hodet. Kom meg på bena for så å gå med hodet først i veggen. Har jeg aldri opplevd etter sex før...herregud..!!! Og i morra kommer han på besøk igjen.. :rødme: Jepp, way to go! Kommer ikke til å ville gå tilbake til normal igjen etter dette
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #26 Skrevet 23. november 2009 Mener han sa 24 cm lang og omkrets på 19. Ikke så lett å bare kommunisere den mindre lissom...som noen her mener. Føler meg overfyllt og sprengt uansett..:-( Å fy flate..for en hestepikk.! Send han heller over til meg. Elsker stor og hard kuk...nam..
Gjest Beathe Skrevet 24. november 2009 #27 Skrevet 24. november 2009 Er ei dame på 26. Har fått meg ny kjæreste. En utrolig fin fyr,sjarmerende,snill og omtenksom.Er kjempeforelska. Men fikk sjokk når vi skulle ha sex første gang. Han har et monster mellom bena.Godt over 20 cm lang og utrolig tykk..nesten tykk som en ølboks. Min eks hadde en utrolig liten penis..så dette var litt av en overgang. Kan dette noen gang fungere sexuelt..! Bør jeg dumpe han..eller er det håp.?? Noen som har noen gode råd..??? Du er heldigere enn jeg i alle fall tror jeg. Ble i lag med en for 3 år siden. Han har den minste jeg har vært borte i, ca halvparten av din. Men så var det ikke penis størrelsen som avgjorde. Kunne godt tenkt mæ en litt større, men vi har funnet teknikker som gjør at sexen fungerer veldig bra. Stå på! Ikke mange sånne som det du har fått tak i :-)
Gjest Bianca26 Skrevet 24. november 2009 #28 Skrevet 24. november 2009 tror du bør snakke med han og forklare situasjonen. tror ikke han blir fornærma om du sier den er stor og så burde dere skaffe glidemiddel og så burde han være jæææækla forsiktig de første gangene
Gjest Gjest<hanne> Skrevet 24. november 2009 #29 Skrevet 24. november 2009 Du er heldigere enn jeg i alle fall tror jeg. Ble i lag med en for 3 år siden. Han har den minste jeg har vært borte i, ca halvparten av din. Men så var det ikke penis størrelsen som avgjorde. Kunne godt tenkt mæ en litt større, men vi har funnet teknikker som gjør at sexen fungerer veldig bra. Stå på! Ikke mange sånne som det du har fått tak i :-) Det er omtrent størrelsen til exen min. Og jeg som trodde størrelsen ikke betydde noe. Skjønner jeg tok feil der. Har aldri trodd sex kunne være så deilig.Står på som bare det..nå begynner jeg å bli vant til herligheten.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #30 Skrevet 24. november 2009 Det er omtrent størrelsen til exen min. Og jeg som trodde størrelsen ikke betydde noe. Skjønner jeg tok feil der. Har aldri trodd sex kunne være så deilig.Står på som bare det..nå begynner jeg å bli vant til herligheten. Heldig du, får du mange orgasmer underveis?
Gjest Gjest<hanne> Skrevet 24. november 2009 #31 Skrevet 24. november 2009 Heldig du, får du mange orgasmer underveis? Nå som jeg klarer å slappe av mer når vi har sex..så får jeg flere orgasmer etter hverandre enn jeg noen gang har hatt. Siden han er så svær så får jeg lov til å velge de stillingene som passer best for meg..slik at jeg kan styre det mer. Har alltid mellom seks og sju orgasmer hver gang. Føler meg helt dopa etterpå.....
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #32 Skrevet 24. november 2009 Nå som jeg klarer å slappe av mer når vi har sex..så får jeg flere orgasmer etter hverandre enn jeg noen gang har hatt. Siden han er så svær så får jeg lov til å velge de stillingene som passer best for meg..slik at jeg kan styre det mer. Har alltid mellom seks og sju orgasmer hver gang. Føler meg helt dopa etterpå..... Digg, man kan bli litt bortskjemt ja. Pass på så du ikke vender deg for godt når du kanskje går tilbake til en normal
Gjest Gjest<hanne> Skrevet 24. november 2009 #33 Skrevet 24. november 2009 Digg, man kan bli litt bortskjemt ja. Pass på så du ikke vender deg for godt når du kanskje går tilbake til en normal Er vel allerede blitt bortskjemt tror jeg.. :rødme: Men hvis jeg engang må tilbake til mer normalt utstyr..så får jeg finne fram vaginakulene igjen..og vibroegget mitt..! Håper jeg slipper det...
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. desember 2009 #34 Skrevet 1. desember 2009 Spruter han mye siden han er saa svŒr ?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #35 Skrevet 1. desember 2009 menn som han der ødelegger for oss "normale" menn. F***, liker ikke å lese dette, jeg får komplekser!! Må være digg for han typen din å pule, alle kvinner er vell trange for han sikkert. Uansett, høres litt vell stort ut, er meget sjeldent at menn har så stor penis! Er vell kanskje en liten trøst for oss andre..
Gjest egraf Skrevet 1. desember 2009 #36 Skrevet 1. desember 2009 De får nyte det mens hun er ung og fleksibel i fitta si. Senere i livet blir det et helv**e og fyren skal være glad hvis han får dyppet staken noen ganger i året pga sopp\sårhet\tørrhet\osv. Jeg høres kanskje negativ ut men dette er de bitre realitetene for ekstremt mange damer,dessverre...
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #37 Skrevet 2. desember 2009 De får nyte det mens hun er ung og fleksibel i fitta si. Senere i livet blir det et helv**e og fyren skal være glad hvis han får dyppet staken noen ganger i året pga sopp\sårhet\tørrhet\osv. Jeg høres kanskje negativ ut men dette er de bitre realitetene for ekstremt mange damer,dessverre... Kan så være,men det kommer vel først og fremst pga.alder og ikke pga om hun har hatt stort eller smått å kose seg med......!!
Gjest knos Skrevet 5. desember 2009 #38 Skrevet 5. desember 2009 Jeg "sliter" med det samme problemet! nettopp hatt sex med en gutt jeg er helt gal etter, og det var smertefullt! Han var enorm, altså.. fingrene mine møttes ikke når jeg tok rundt kukken hans. og når han var inni meg, føltes det som jeg skulle revne opp. Bedre var det kanskje ikke at jeg spente meg veldig. Han kom aldri ordentlig inn i meg tror det var litt leit for han og. Jeg merket meg at han hadde et par måter å "løse" problemet på. det var feks at vi lå på siden, for da var det enklere for han å komme inn. Det JEG lurer på da, er at hvis jeg er sammen med han en stund, men så funker ikke forholdet.. vil jeg være utvidet for livet der nedentil da? det er isåfall ikkeno særlig ettersom jeg aldri kommer til å møte en gutt med så stor igjen, og jeg vil være trang! hjelper det med knipeøvelser.. eller må jeg sy som nybakte mødre gjør etter en fødsel? sånn hypotetisk sett
sophhaa Skrevet 5. desember 2009 #39 Skrevet 5. desember 2009 Ingenting å bekymre seg for. Den første kjæresten jeg hadde var av den typen du beskriver her, og da var jeg 16 år og hadde aldri hatt sex før! Var veldig vrient til å begynne med, men med litt tålmodighet gikk det helt fint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå