Gjest Gjest<hanne> Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Er ei dame på 26. Har fått meg ny kjæreste. En utrolig fin fyr,sjarmerende,snill og omtenksom.Er kjempeforelska. Men fikk sjokk når vi skulle ha sex første gang. Han har et monster mellom bena.Godt over 20 cm lang og utrolig tykk..nesten tykk som en ølboks. Min eks hadde en utrolig liten penis..så dette var litt av en overgang. Kan dette noen gang fungere sexuelt..! Bør jeg dumpe han..eller er det håp.?? Noen som har noen gode råd..???
felgen Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Det er håp! Du blir vant til det, og dere vil finne ut av teknikker som gjør at det blir godt for begge, selv om det virker litt voldsomt i starten! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Er ei dame på 26. Har fått meg ny kjæreste. En utrolig fin fyr,sjarmerende,snill og omtenksom.Er kjempeforelska. Men fikk sjokk når vi skulle ha sex første gang. Han har et monster mellom bena.Godt over 20 cm lang og utrolig tykk..nesten tykk som en ølboks. Min eks hadde en utrolig liten penis..så dette var litt av en overgang. Kan dette noen gang fungere sexuelt..! Bør jeg dumpe han..eller er det håp.?? Noen som har noen gode råd..??? Har du målt? Sikkert bare kvinners øyemål som lurer deg, kjør på
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Hva du skal gjøre?? SNAKKE med han som eier tingen. Han er rimelig sikkert klar over "problemet" og har håndtert det før.
Stefan Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Du bør gi det litt tid for å se om du venner deg til det om dette er en fyr du virkelig vil satse på. Sex er uansett mer enn penetrering.
Suzy Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Det må være greit å uttrykke at du syns det er litt vanskelig og at du kanskje trenger å venne deg til størrelsen hans - ellers er det da ikke noe annet enn en utfordring. Dere får det til om dere vil og hvis dere kommuniserer
Stefan Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Det må være greit å uttrykke at du syns det er litt vanskelig og at du kanskje trenger å venne deg til størrelsen hans - ellers er det da ikke noe annet enn en utfordring. Dere får det til om dere vil og hvis dere kommuniserer Merkelig nok er det enklere når man forklarer at mannen er for stor enn for liten. Kommunikasjon er tingen.
Suzy Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Merkelig nok er det enklere når man forklarer at mannen er for stor enn for liten. Kommunikasjon er tingen. Det kan jeg se Og kommunikasjon er stort sett alltid tingen
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Åååhhhh....heldige du.... sikle.........
fabu Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Åååhhhh....heldige du.... sikle......... helt enig. send han til meg hehe. blir mer tent jo større dem er. skal vel egentlig ikke klage jeg da.. hmm :gjeiper:
Gjest Gjest<hanne> Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Har du målt? Sikkert bare kvinners øyemål som lurer deg, kjør på Mener han sa 24 cm lang og omkrets på 19. Ikke så lett å bare kommunisere den mindre lissom...som noen her mener. Føler meg overfyllt og sprengt uansett..:-(
Gjest Bjørnar Skrevet 13. november 2009 #13 Skrevet 13. november 2009 Mener han sa 24 cm lang og omkrets på 19. Ikke så lett å bare kommunisere den mindre lissom...som noen her mener. Føler meg overfyllt og sprengt uansett..:-( Hvis du blir vant til størrelsen hans er vel faren at du ikke klarer å vende deg til en gjennomsnittlig penis igjen hvis det skulle skjære seg mellom dere? Er det ikke sånn jenter at hvis dere først har prøvd noe stort, så blir det aldri det samme med normal størrelse igjen?? 24 cm er drøyt da! Går lett 3 jentehender rundt den samtidig!
fabu Skrevet 13. november 2009 #14 Skrevet 13. november 2009 Hvis du blir vant til størrelsen hans er vel faren at du ikke klarer å vende deg til en gjennomsnittlig penis igjen hvis det skulle skjære seg mellom dere? Er det ikke sånn jenter at hvis dere først har prøvd noe stort, så blir det aldri det samme med normal størrelse igjen?? 24 cm er drøyt da! Går lett 3 jentehender rundt den samtidig! man blir vel kansje litt bortskjemt ja og vil ha det samme. men en "normal" penis er jo bra uansett da. men om du kommer til en som har under normal. veldig kort så er min mening at "størrelsen teller". men 24 er vel ganske drøyt ja..
momo Skrevet 13. november 2009 #15 Skrevet 13. november 2009 Dere får nok bare fortsette å prøve, blir sikkert bedre etterhvert. Har selv en elsker med penis som er stor, han har 23 cm lang, omkrets vet jeg ikke, tror ikke så mye som din. For er ikke i nærheten av en ølboks, men er jo mer enn normalt. For meg går det helt fint, litt mer lirking og sånn til og begynne med, men så går det bra. Og normale pikker kjennes ikke små ut eller bli skuffendes etterpå.
Gjest Gjest<hanne> Skrevet 13. november 2009 #16 Skrevet 13. november 2009 man blir vel kansje litt bortskjemt ja og vil ha det samme. men en "normal" penis er jo bra uansett da. men om du kommer til en som har under normal. veldig kort så er min mening at "størrelsen teller". men 24 er vel ganske drøyt ja.. Er vel ikke akkurat lengden som er det største problemet...men tykkelsen. Føler jeg skal revne..!
Chiyo Skrevet 13. november 2009 #17 Skrevet 13. november 2009 Er ei dame på 26. Har fått meg ny kjæreste. En utrolig fin fyr,sjarmerende,snill og omtenksom.Er kjempeforelska. Men fikk sjokk når vi skulle ha sex første gang. Han har et monster mellom bena.Godt over 20 cm lang og utrolig tykk..nesten tykk som en ølboks. Min eks hadde en utrolig liten penis..så dette var litt av en overgang. Kan dette noen gang fungere sexuelt..! Bør jeg dumpe han..eller er det håp.?? Noen som har noen gode råd..??? Jeg tror du blir vant det. DEt er litt dumt å dumpehan fordi han har stor penis Jeg mener hva skal du si? "Sorry babe det monsteret i buksen din har ødelagt sjansen din hos meg".
Gjest Gjest<hanne> Skrevet 13. november 2009 #18 Skrevet 13. november 2009 Jeg tror du blir vant det. DEt er litt dumt å dumpehan fordi han har stor penis Jeg mener hva skal du si? "Sorry babe det monsteret i buksen din har ødelagt sjansen din hos meg". Kanskje du har rett. Vi hadde sex igjen igår...da gikk det bedre.! Prøvde oss frem med noen nye stillinger som funka bedre. Ikke lyst å dumpe han...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #19 Skrevet 14. november 2009 Lov meg at du ikke dumper han, du kommer til å få det finfint bare det får gått seg til! Fin, sjarmerende, snill og omtenksom, men MED stor pikk, -luksusproblem spør du meg
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #20 Skrevet 16. november 2009 Jeg hadde et forhold en gang til en mann med en helt ENOOORM penis. 23 cm lang og sykt tykk. Det gikk som regel greit hvis jeg kunne sitte oppå å "bestemme" litt, men å bli tatt bakfra eller å bli tatt fort og hardt uansett stilling, gikk bare ikke. Det sier seg litt selv at hvis han skulle smellt hele greia inn så hadde det vært et smertehelvete. Jeg var kanskje ikke helt 100% avslappet med han heller da, det hadde nok sikkert litt å si :\
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå