24hours Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hei jeg har farget håret mitt endel oppigjennom årene men har nå funnet meg til rette med en farge jeg liker. Den er litt mørk rusten kobber, noe som passet perfekt til meg, ikke rødt, ikke orasje og ikke for lyst eller mørkt. Problemet er vel at jeg fikk den fargen når jeg farget håret for noen måneder siden.Farget det brunt, men den fargen jeg fikk da var alt for mørk og var grusomt, men etter noen hårvask ble fargen litt slitt og det var denne fargen jeg likte. Har nå noen cm med ettervekst og må gjøre noe med det. Har alltid farget permanent farge men har kort hår og tenkte kanskje minikolorasjon slik at jeg kan få frisket fargen opp med likevel få klippet bort alle spor av permanent farge etterhvert. Er det noen som har noe erfaring med hårfargene som skal forsvinne? Forsinner de faktisk helt etter de antatte 6-8 ukene eller sitter det noe igjen? Merker som er bra? Jeg ser liksom for meg at hvis jeg går ute og det regner så kommer fargen til å smitte av på klærne mine :D Håper da for all del at jeg tar feil. Er ikke tilfeldigvis noen som vet om en litt kobberaktig farge som ikke er for rød eller oransje? Jeg trenger virkelig noen tips! :D
Minttu Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg farger håret med permanent, så har ikke så peiling.. Har brukt sånn annen noen ganger da jeg var 13-14år. Det jeg vet er at fargen renner ikke av i regnet i hvertfall! hehe Og fargen holder kanskje lenger, den forsvinner plutselig ikke, men blir vel mer blass etter de ukene. Du får vel bare prøve å se, du kan evt.dra på Vita og spørre de, der pleier de å være kjempe flinke med hårfarge, jeg har i hvertfall kun godt å si om Vitaen her i byen Lykke til med farging!
24hours Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Noen andre plasser jeg kan spørre enn Vita? Er så uheldig at det må en 1000 kroners hurtigbåttur for meg for å komme meg til nermeste Vita butikk De butikkene hær som selger hårfarge er vel Cubus , H&M og alle dagligvarebutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå