Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg har en eldre far som er pensjonist. Han tar seg mye av familiens hund, som er en gjeterhundblanding, og liker å trene litt enkelt med hunden (typ sitt, ligg, bli, osv.), men nesten bare inne. Han har lært hunden noen ting, som å "dø", og å gå bak ham på tur. Uansett, nå nærmer jul seg, og jeg tenkte at en bok om hundetrening kunne vært midt i blinken. Boken må være på norsk, forholdsvis "enkel" (altså lettlest og lett forståelig), og gjerne med konkrete øvelser og ting som kan læres. Jeg har vært inne på tanken om klikketrening, men har kommet fram til at det nok ikke er noe for ham. Hunden har noe jaktinnstinkt, om det kan være til hjelp. Altså, det jeg lurer på, er: har noen en god bok å anbefale?
Gjest Shock Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 100% positiv hverdagslydighet syntes jeg er en veldig fin og lærerik bok
Gjest ts Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Takk for forslag. Skal sjekke den ut. Andre forslag er også hjertelig velkomne, selv om det er anbefalinger av samme bok.
Gjest ts Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Her kommer det dumme punktet om penger inn... jeg har nemlig ikke så god råd. Lurer derfor på om noen kanskje har erfaring med denne boka ( http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=BOK226 )? "Lek med meg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå