Anjah Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg leter etter filmens navn. Jeg husker bare en scene. Jeg mener at det var Jack Nicholson som spilte rollen (Kan ta feil) Han sitter altså på et legekontor, og spiller komplett gal. Legen gjør en test, og kjører defor ei sprøyte hardt inn i låret på ham. "Pasienten" behersker seg voldsomt og lager ikke en lyd! Ingen reaksjon! Jeg var overbevist om at denne scenen kom fra Gjøkeredet, men der tok jeg feil. Har nettopp sett ferdig Gjøkeredet for ti minutter siden. Hmmm... Noen som har peiling? Anjah
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Det er ikke Jack Nicholson, det er Robert Deniro som spiller rollen, og filmen heter Analyze this, såg den i går kveld og den er morsom =)
Anjah Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2009 Det er ikke Jack Nicholson, det er Robert Deniro som spiller rollen, og filmen heter Analyze this, såg den i går kveld og den er morsom =) Aha! Så feil kan man ta, hehe. Så gøy at du så denne i går og kunne fortelle dette til meg i dag! Tusen takk! Klem fra Anjah
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Aha! Så feil kan man ta, hehe. Så gøy at du så denne i går og kunne fortelle dette til meg i dag! Tusen takk! Klem fra Anjah Bare hyggelig vet du Verste er at jeg trodde et øyeblikk at scenen du beskrev var fra Gjøkeredet jeg også, helt til jeg i samme sekund kom på at jeg så jo den filmen for maks 7-8 timer siden og burde vite bedre Klem
Anjah Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2009 Det er ikke Jack Nicholson, det er Robert Deniro som spiller rollen, og filmen heter Analyze this, såg den i går kveld og den er morsom =) Nettopp sett ferdig "Analyze This". Scenen jeg leter etter dukket ikke opp i denne filmen. Kan det ha vært "Analyze That" du mente? Nummer 2 i rekken altså? Anjah
Eplefe Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 (endret) Redigert: Analyze that er med Robert de Niro som spiller mafiaboss som trenger terapi etter å ha vært i fengsel. Endret 18. november 2009 av Eplefe
Anjah Skrevet 18. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. november 2009 Redigert: Analyze that er med Robert de Niro som spiller mafiaboss som trenger terapi etter å ha vært i fengsel. Aha! Takker, takker! Da må jeg sette meg ned med oppfølgeren altså Mange Takk Anjah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå