Gjest Snart frue Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg er bare litt nysgjerring på hva dere andre skal ha av undertøy under kjolen? Jeg har en type kjole som har innebygd kosett, så jeg trenger i grunn ikke bh engang... men hva da når kjolen skal av og brudgommen forventer sexy undertøy og jeg står der toppløs i underskjørtet mitt! Hahaha... Kjolen min er stroppeløs så det er kanskje greit å ha en stroppeløs bh under bare for brudgommen sin skyld? Jeg skal til siste prøvetime med jolen i april, så tenkte jeg å ha på meg det undertøyet jeg skal ha under slik at kjolen blir riktig sydd inn i forhold til det. Men er det noen her inne som ikke skal ha bh i det heletatt?
Gjest Desember09 Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 I og med at jeg skal traske rundt i kjolen, og dermed undertøyet, i en del timer så har jeg gått for komfort fremfor sexy. Og ikke kommer jeg til å se særlig sexy ut når jeg prøver å komme meg ut av kjolen heller. Så jeg kommer ikke akkurat til å gjøre det som en del av forspillet for å si det sånn. Ekstra undertøy til bryllupsnatta (eller til bryllupsreisen hvis vi er for slitne den dagen) er tingen. Og da behøver det ikke passe under kjolen heller.
Tante Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Jeg satser også på komfort fremfor sexappeal. Etter en hel dag med kjole, nerver, sterke følelser, dansing og vandring er man ikke akkurat fresh uansett, om undertøyet er aldri så sexy. Strømpebukser og underskjørt er ikke sexy uansett. Tror mange satser på å skifte før de "avslører" seg for brudgommen, men jeg skjønner ikke akkurat når man skal gjøre det heller. Tror han bare får ta meg som jeg er, undertøyet skal jo fort av uansett
Coriander Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg satset på komfort i stedet for hot undertøy. Kjolen min hadde også innebygd korsett og hadde vel strengt tatt ikke trengt bh, men jeg hadde en enkel bh som jeg festet med et par sting i kjolen. Hadde stroppeløs kjole og ville ikke føle at jeg måtte begrense meg under dansingen i tilfelle ting og tang ikke holdt seg der det skulle. Hadde kjøpt fint undertøy til bryllupsnatten, men vi var begge så stuptrøtte at det ikke kom til nytte før morgenen etter. Forloveren hadde også knytt snøringen i ryggen så hardt at det tok mannen eeeevigheter å få meg ut av kjolen
Nelly Pelly Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Jeg prøvde litt av hvert, og hadde store planer om sexy undertøy og strømper og det hele. Endte opp uten bh (kjolen var kok varm og satt som et skudd med innebygd korsett), med en behagelig truse og en god tynnstrømpebukse. Strømpebuksen forsvant i løpet av festen (var full av sand etter fotografering på en strand). Da vi ankom hotellrommet var vi stup trøtte, sliten etter maaaaaange inntrykk og hadde et svare strev med å få av meg kjolen. Tror ikke han merket noe til hvilket undertøy jeg hadde Det sexye undertøyet lå pent i bagen min, og morgenen etter var det eneste jeg brukte skjorten hans Jeg glemte av hele undertøyet, men fant det her om dagen, så det skal brukes som en overraskelse på dagen vi har vært gift i 4mnd
Sunshine Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Jeg har planer om å bare ha truse. Han bryr seg ikke om undertøyet mitt uansett, men jeg kan heller kjøpe noe fint til bryllupsreisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå