Gjest Teacher Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Betty Dodson, go home? Har hun kjent seg styrtrik på alskens orgasmekurs for kvinner som strengt tatt hvermannsen kunne raskt fiksa dette uten å blakke seg? hva vet jeg? Sjekk denne - er dere overbevist eller er dette juksemaker pipelort? (internett først og så; tube8.com/hardcore/super-orgasm/4408/)
Gjest Gjest_tja_* Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Det hadde ikke fungert på meg å gå så rett på sak med raske bevegelser og litt "hardhendt" behandling, men det ser jo ut som at jenta her har det helt utmerket. Jenter er forskjellige, og denne fyren visste nok på forhånd at denne jenta liker å bli stimulert akkurat sånn, og da funker det jo som fy. Betty Dodson bygger sine prinsipper på at damer skal lære seg selv å kjenne for å lettere nå toppen sammen med en partner. Hun har ingen spesialmetoder som funker like godt på alle damer, og metoden til fyren på filmen her er heller ingen universalmetode. For alt vi vet har jenta på filmen hatt fyren i opplæring på forhånd for å vise hvordan hun lettest kommer, og deretter latt ham lage en "opplæringsvideo" der han fremstår som orgasmeguru. Men for all del; prøv gjerne ut på din(e) partner(e). Noen vil komme som et skudd, mens andre ikke synes noe særlig om det. Og noen vil kanskje synes det er godt, men ikke godt nok til å oppnå orgasme.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Du går vel ikke inn på linker som inneholder ordet hardcore og forventer "troverdig opplæring"?
Gjest Gjeste Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Betty Dodson, go home? Har hun kjent seg styrtrik på alskens orgasmekurs for kvinner som strengt tatt hvermannsen kunne raskt fiksa dette uten å blakke seg? hva vet jeg? Sjekk denne - er dere overbevist eller er dette juksemaker pipelort? (internett først og så; tube8.com/hardcore/super-orgasm/4408/) Uansett så er det individuelt hvordan en kropp reagerer, og hva en liker. Kvinner er faktisk like ulike som menn - tenk det! Det som kjennes deilig og tenner den ene, liker ikke nødvendigvis den andre. Hvorfor gå på orgasmekurs? Bedre å lære sin egen og patnerns kropp å kjenne og nyte i praksis. Praksis er hundre ganger bedre enn teori og film uansett
Gjest Gamlefar Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Hvis du ser hele denne videoen som dette er utdrag av så vil de se at det er langvarig massasje og avslappingsøvelser som går forut for disse siste minuttene. Så det er nok ikke så lett som det ser ut til.
Sanna01 Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Hvis du ser hele denne videoen som dette er utdrag av så vil de se at det er langvarig massasje og avslappingsøvelser som går forut for disse siste minuttene. Så det er nok ikke så lett som det ser ut til. Siterer! Dette er en video som er på vel over en time tror jeg. Jeg har stor tro på at massasjen han gir på de korrekte og spesielle plassene har stor innvirkning på denne damens orgasme! dere må se hele videoen for å kunne ha en "viss" forståelse for hvordan alt henger sammen.
Rimmern Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Skulle dette liksom være lett? Dette er helvetes mye jobb. Jeg skulle gjerne gjort slikt med madammen, men det krever både tiltak og tid.
Gjest KateW Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Orgasmen sitter i kvinnens eget hode, i hennes evne til å tenne og fokusere. Egentlig ikke et fnugg dere menn kan gjøre dersom hun ligger og tenker på at taket burde vaskes.
Gjest megda Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Du går vel ikke inn på linker som inneholder ordet hardcore og forventer "troverdig opplæring"? Mot mine prinsipper ...nysgjerrig som jeg var...gjorde jeg nettopp dette. Vel..ehm..*fnis*..nå har jeg kost meg for andre gang i dag og jeg hermet så godt det lot seg gjøre på seg selv hva han fyren gjorde. Og det funket! Dette har jeg aldri prøvd før og det gikk faktisk like fort som på filmen. Nå er jeg litt sånn ...whow....jeg tror jeg må på en eller annen måte fortelle dette til kjæresten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå