Gå til innhold

Her er løsningene på problemene i forholdet ditt

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Heisann! Jeg leser her inne at mange kvinner og menn sliter med forholdet sitt.

Dere sliter bla. med:

- Mannen hører ikke etter når du prater

- Krangling

- Menn som trekker seg unna plutselig (er han ikke forelsket lenger?)

- Forskjellige behov

- Hvordan holde kjærligheten i livet!

osv...

Da vil jeg anbefale dere å lese boken " Menn fra mars og kvinner fra venus". Her står det alt dere måtte vite om akkurat dette.

Denne boken har hjulpet mange forhold :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kjærlighetens fem språk" forklarer også mye :)

Gjest gjest venus
Skrevet

Har lest menn fra mars og kvinner fra venus. Noen kapitler provoserte meg skikkelig. Tenkte der jeg leste ikke søren om jeg vil vise boken til min fremtidige mann.

Har kjærlighetens fem språk på nattbordet, håper den gir meg mer forståelse på relasjonen mann og kvinne!.

Skrevet

Den boken har jeg også lest. Absolutt en bok å anbefale :)

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Hva hjelper det med alle disse bøkene når det kun er kvinnene som leser de? Problemet er jo ikke oss, men mennene som som ikke åpner seg, bidrar, er villige til å endre noe...

Hehe, neida. Men satt på spissen: det hjelper vel ikke noe særlig hvis kvinner forstår menn og ikke omvendt?? Har aldri sett mannen lese en eneste samlivsartikkel EVER! Han blar greit forbi (har også lagt noen ÅPNE for han. Han blar rett til sporten for å si det sånn..) :fnise:

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)
Har lest menn fra mars og kvinner fra venus. Noen kapitler provoserte meg skikkelig. Tenkte der jeg leste ikke søren om jeg vil vise boken til min fremtidige mann.

Har kjærlighetens fem språk på nattbordet, håper den gir meg mer forståelse på relasjonen mann og kvinne!.

Bare for nyskjerrighetens skyld, hva var det som var så provoserende med noen kapitler?

Når jeg leser i den boken, ser jeg virkelig meg selv og kjæresten min. Skulle nesten tro den var skrevet til oss. :)

Til gjest kvinne: Det står i boken at det kun er nødvendig for en av partene å lese boken. Du mener kanskje det er menn som trenger å forrandre seg, men når du leser finner du hvordan du kan forstå mannen :) Osv...

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Eller skaffe seg hund :jepp:

Har hund og gubbe, vurderer iblant å hive ut gubben og kun beholde bikkja :sukk:

Skrevet

Jeg anbefaler Krotkaia av Fjodor Dostovjevskij, Som handler om hvordan en mann manipulerer sin kjære. Mange forstår ikke ikke at de faktisk manipulerer på en skadelig måte, og den boka får fram slike problemer tydelig. En slik forståelse tror jeg kan hjelpe folk til å forstå litt om respekt og hva som trengs for å ha det psykisk godt i et forhold.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg vil generellt anbefale folk å lese mere bøker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...